Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 09:20
iamre18
iamre18 is offline
Expressionistische tekening (opdracht)...zonmaanster

http://www.anime-spirit.nl/Opdrexpressietek.jpg

(Ik weet 't tis nie overal even mooi afgewerkt)

Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 10:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 14:34
R
R is offline
Ikw eet het niet.
Niet mijn ding, beetje fantasieloos.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:40
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
R schreef:
Ikw eet het niet.
Niet mijn ding, beetje fantasieloos.
Fantasieloos?, dan zou ik het als ik jou was, nog maar een keer bekijken, zit misschien meer in, dan je op het eerste gezicht kan zien.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:10
Verwijderd
Ik vind het leuk ziet er lief uit.. heel... rustig en schattig
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:25
lady_x
lady_x is offline
Probeer het es met felle kleuren zoals met stiften. Contrast rood blauw paars groen zwart, komt volgens mij dan veel beter uit want is nogal braafjes nu.
Oud 15-10-2002, 16:07
Type
Type is offline
een beetje cartoony, zo'n ster met een mondje (daar linksonderin)

Verder is expressionisme niet echt mijn ding, als je het niet uitlegt. Dan is het zo van "ik tekende dat, ik zie het zo... leuk he"
Dus dan kan er zo weinig over gezegd worden qua kwaliteit. Als het meuk is, misschien was het wel als meuk bedoelt!

Expressionisme is geen kritiek op te geven als men de gedachte erachter niet precies weet...
Oud 15-10-2002, 18:25
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het wel mooi. Maar het is idd niet echt af. Mooie compositie.
Oud 15-10-2002, 18:47
Ilsch
Ilsch is offline
vind hem opzich wel leuk.. het idee en zo.. alleen dat stuk links boven, is zo.. groot.. dat rechts, maan en sterren in het paars erboven, vind ik wel leuk.. missschien was het leuker als het allemaal wat "kleiner" was.. vind het onderste stuk ook niet zo mooi.. omdat.. het figuur beetje onduidelijk is.. zeg maar
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 19:09
Verwijderd
Ik vind hem wel mooi, dat ie niet netjes is afgewerkt vind ik jammer. Misschien een idee om hem nog eens te maken? (Ietsje netter kleuren en zorgen dat er niet van die 'doordruk lijnen' (hoe noem je dat? Van een tekening die boven op het vel lag toen je tekende of van goed uitgegumde lijnen) erin...)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 19:38
Verwijderd
niet dat ik het beter kan hoor..

maar ik vind em FUCKED UP!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 20:27
Remqo
Remqo is offline
Ziet er leuk uit, maar niet echt mijn ding.....

Jammer dat ie nog niet helemaal afgewerkt is.
Voor de rest, het zou wel wat feller kunnen, en mss wat meer kleuren gebruiken, om er meer contrast in te zetten.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:19
Verwijderd
vinnem wl doop...heeft wel iets schattigs...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:00
iamre18
iamre18 is offline
Lady_x & Draakiej> Is idd wel een idee, iets meer contrast in de tekening te brengen, ik zal 's kijken

Type> Ik zal voor jou, de gedachte er achter, proberen uit leggen.... Het heelal als 1 vrolijk zwevend geheel, in verbinding met elkaar; zon, maan, sterren, die verschillende kanten kent. Het is maar net hoe je er naar kijkt, hoe je naar de dingen kijkt, wat je er in ziet. Als jij naar de lucht bijvoorbeeld kijkt, zie jij weer andere dingen(er in) als iemand anders.
Bijvoorbeeld: Links boven in, dat lijkt op het eerste gezicht een zon. Maar die zon bestaat ook weer uit 2 manen. Als je naar het zwarte(heelal) kijkt, zie je, als je goed kijkt ook weer figuurtjes. (rechts boven in, de blauwe maan, daarnaast zie je in het zwarte, een vrouw, de maan naderen, onderaan de tekening zitten ook nog 2 zwarte manen verstopt) Tis maar net hoe je, je blik er op focust.

Sleeping Beauty> Waar ik het wel mee eens ben, is dat, dat gedeelte, helemaal onderaan, niet zo mooi is. Ik had daar nog een stukje door kunnen gaan met de tekening.

Leonoor>Ik denk dat ik 'm nog 's ga maken, met een aantal tips van jullie er bij ingenomen, tis idd niet echt mooi afgewerkt, gaa'k bij de volgende wel doen

Bedankt voor de (kritische) reacties!

*Ik kan aan de slag*
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:12
Anne
Anne is offline
Hee, ik wist niet dat jij ook kon tekenen!
Oud 16-10-2002, 18:11
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
lafjuh schreef:
niet dat ik het beter kan hoor..

maar ik vind em FUCKED UP!
Waarom???

geef toch eens argumenten, mensen!
Oud 22-10-2002, 19:24
alpha
alpha is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Probeer het es met felle kleuren zoals met stiften. Contrast rood blauw paars groen zwart, komt volgens mij dan veel beter uit want is nogal braafjes nu.

Nee! Geen stift! Dat gaat strepen en dat is zooooo lelijk!
Verder vind ik hem wel leuk maar links onder in de hoek te kaal. Dat is jammer had je daar wel wat neer gezet was hij af geweest nu klopt hij niet zeg maar.
Oud 23-10-2002, 08:44
Stoetel
Stoetel is offline
Ik vind em eigenlijk best wel goed. De kleurtjes zijn flashy, het idee erachter zit wel goed en je hebt bvb de maan en zo wat donkerder gemaakt aan de buitenkant dan binnenin.
Wel een beetje jammer van sommige potloodlijnen. Zo loopt er bv nog een potloodlijn door het maantje rechts die je naar mijn mening beter weggegumd had.
Reageren

Regels voor berichten