Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Goed:
lief Spontaan Liefdevol Sociaal Emotioneel zorgzaam vergevensgezind(wat soms goed is soms slecht) Terug komen op dingen waarin ik me heb vergist slecht: Afstandelijk jaloers vooroordelen Emotioneel Bindingsangst Geen zelfdiscipline Soms kleinerend tegenover andere mensen Dingen die andere mensen soms irritant aan mij vinden,en waar i ze gelijk in geef is dat ik soms mn grenzen niet weet,en doorga met iets als het echt genoeg is geweest. Gewoonte van mezelf waar ik niet tegen kan is dat ik me vaak afsluit voor andere mensen,en daarmee mezelf heel alleen maak. Het belangrijkste eigenschap in vriendschap vind ik betrouwbaarheid. Gewoontes van andere mensen waar ik niet tegenkan is aandachttrekkerij door alllemaal verhalen/problemen te gaan zitten verzinnen. Waar je je in eerste instantie heel veel zorgen overmaakt,maar later achterkomt dat het allemaal bull was. Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 15:41. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben meestal wel vrolijk,en probeer te luisteren naar anderen(wat soms niet zo goed lukt
![]() ![]() Ik ben snel jaloers,grrrr,dat haaaat ik zo!Maar ik heb het alleen als ik verliefd(achtig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De laatste tijd loop ik meer geirriteerd en ik weet niet daar wat het komt en daardoor moet mijn beste vriedin het ongelden.Ik doe vaak(vaker) ambetant tegen haar,hoewel ze niks verkeerd deed/doet ![]() ![]() ![]() belangrijke eigenschappen: trouw,luisterbereid,je-kan-er-lol-mee-hebben,sociaal,eerlijk,... Waar ik niet tegen kan,...,ik kan er echt niet tegen als ze boos zijn om kleine dingen,dan word ik ook boos en begin ik ze dingen te verwijten die eigenlijk al lang geleden zijn gebeurd(relatief natuurlijk ![]() dat was het wel een beetje ![]() ![]() |
![]() |
|
+
- optimist, overal en altijd - gezelligheidspersoon - sta altijd klaar voor mensen om wie ik geef - kan makkelijk contact leggen - sta open voor andere stijlen en culturen verplichte edit voor Marije: - king-and-queen - - impulsief (oke, dat valt ook positief op te vatten) - te druk - onzeker - jaloers - kleinerend tegen anderen (echt m'n meest slechte eigenschap) - tikkeltje egoistisch - zin doordrijvend
Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
-
Ik haat veelvuldig contact, veel mensen om me heen, drukte. Kan niet tegen grote gezelschappen, mja. Ben erg wantrouwend, zie snel een ingenieus verdacht complot van een heel roedel mensen tegen mij :] Ben soms véél te rustig, interesseer me voor sommige dingen totaal niet, trek me van weinig mensen wat aan, beledig mensen soms snel. Als mensen mij beledigen sluit ik me geheel voor ze af, ga ze écht haten (ok, ok, binnen een uurtje wel weer over ![]() + .. en soms totaal niet. Ik kán aardig zijn, kan goed relativeren, rustig nadenken, kan hele vrolijke buien hebben, heb véél fantasie. Verdacht. Geen balans in mun post. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik was niet aan het lezen
|
goede eigenschappen:
-ik kan goed luisteren -vrolijk -ik lach graag -optimistisch -ik leg makkelijk contact -ik kan goed geheimen bewaren -eerlijk -creatief slechte eigenschappen: -ongelofelijk, maar dan ook ongelofelijk chaotisch -totaal geen zelfdiscipline -slordig -bezitterig -soms een beetje jaloers -ik stel altijd àlles uit tot het laatste moment -soms snel verveeld (vriendjes.. ![]() Heb je ook gewoontes die je zelf niet kunt uitstaan? Of die andere mensen irritant aan je vinden? Ik kan het niet uitstaan dat ik alles verschuif en ontzettend chaotisch en slordig ben, ik raak heel vaak dingen kwijt en ben heel altijd te laat. Dat vinden andere mensen ook irritant aan mij. Ik probeer er wat aan te veranderen, door planners te maken enzo, maar het gebeurt vaak dat ik om 11 uur 's avonds nog aan een proefwerk moet beginnen te leren, en dan haat ik mezelf zo dat ik dat dan nog moet doen ![]() En wat vind je belangrijke eigenschappen in vrienden? En in je vriend/vriendin? Welke gewoontes van anderen kun je niet tegen? vrienden moeten vooral vrolijkheid en positiviteit uitstralen. Ik kan er niet tegen als iemand de hele dag met een chagrijnig gezicht rondloopt. Ook moeten ze vooral niet arrogant zijn, want als er 1 ding is waar ik niet tegen kan, is het arrogantie.
|
Verwijderd
|
-erg emotioneel, snel gekwetst, huil snel (in relatie bv, niet als ik iets niet mag van mn mama ofzo
![]() -lui, slecht in leren -soms te druk omdat ik altijd bang ben dat ik saai ben als ik niks zeg. -onzeker -geef soms snel toe als iemand iets echt heel graag wil en ik iets anders.. omdat ik geen zin heb ik ruzie |
![]() |
|
![]() openminded zelfzeker (heb ik mezelf geleerd en lukt wel) sociaal (al heb ik geen zin om met alles en iedereen te beginnen babbelen om me populair te doen voelen, maar ja dat noem ik dan ook niet sociaal) lief creatief zachtaardig ![]() ![]() vaak lui mijn woede-aanvallen wil je niet meemaken sarcastisch soms cynisch over-emotioneel (kan positief zijn, maar als je voor het minste overdreven ontroerd bent of enorm enorm down of overdreven kwaad kan dat nogal puberaal overkomen) ijdel weinig doorzettingsvermogen of discipline Van de mensjes rondom mij heen hou ik er wel van dat ze eveneens openminded zijn, lief (!), iets 'interessants' in zich hebben (geen saaie meelopers), en vooral respect hebben voor elkaar, niet jaloers zijn of minderwaardigheidscomplexen hebben, dat is zo jammer...Ook dat ze kunnen luisteren zonder het gesprek per se naar zich willen 'toetrekken' ... *phioew* en geen kat die dit leest volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm, dat klopt bij mij ook wel. ![]() Behalve het zelfverzekerd zijn, inplaats daarvan ben ik nogal onzeker en timide. Wat niet bepaald positief is. En woedeaanvallen heb ik ook niet en ook niet over-emotioneel, dat krop ik allemaal op. (btw, er is dus wel iemand die het leest ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben vrij open en easy-going en ik ben heel loyaal naar vrienden toe. Ik erger me altijd aan mensen die als je ze iets in vertrouwen vertelt het meteen doorvertellen aan anderen. Nu zeg ik niet dat ik nooit over iemand anders' geheim discussieer met een derde, maar dat zijn nooit echt belangrijke dingen, daar moet je namelijk gewoon je mond over houden. Ik ben ook wel behulpzaam, als iemand hulp nodig heeft sla ik meteen toe. Ik ben aan de andere kant veel te kritisch, heb echt overal wat op aan te merken.. Dat betekent overigens niet dat ik pessimistisch ben, want dat ben ik over het algemeen juist niet, ik ben eerder het bon-vivant type dan dat ik overal moeilijk over doe. Verder erger ik me aan mensen die nooit eens impulsief iets kunnen doen, die echt overal een planning voor moeten hebben. En aan mensen die altijd moeten horen of ze het wel goed doen, en dan alsnog nooit van zichzelf toegeven dat ze iets prima kunnen. Ik zou wel iets meer gedisciplineerd willen zijn, maar dat komt ook wel met de jaren merk ik.
Vrienden moeten voor mij betrouwbaar en eerlijk zijn. Dat zijn eigenlijk de enige 'vereisten' denk ik. Mja, en dingen niet al te serieus nemen, lekker kunnen babbelen over niks op zijn tijd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik uhm ben volgens mij bes wel betrouwbaar..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() openminded redelelijk zelfverzekerd goed ouwehoeren met iedereen sociaal behulpzaam lief ![]() vaak lui woede aanvallen hele erge stemmingswisselingen extreem over-emotioneel niet creatief weinig doorzettingsvermogen of discipline kan totaal geen beslissingen nemen ben behoorlijk moeilijk persoon.... zeker in relatievorm is het erg moeilijk om normaal met mij om te gaan.... vooral door dat laatste punt... twijfelen is my middle name
|
![]() |
|
![]() |
Positief van mezelf :
Onafhankelijk / zelfstandig Creatief Gepassioneerd Kan veel liefde geven Open-minded Negatief van mezelf : Gesloten Voel me snel geditcht Twijfel heel erg Stoot mensen onbewust af / hou ze buiten Stemmingswisselingen (momenteel heel erg last van) Mn vrienden zijn allemaal ook open-minded en liefdevol en geven ook echt om je ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Chinese karakters Lies_B | 10 | 18-03-2007 20:23 | |
Liefde & Relatie |
karakter & fouten maken XQseMe2 | 26 | 15-09-2005 22:12 | |
Psychologie |
verband tussen gezicht en karakter Verwijderd | 18 | 22-01-2005 16:02 | |
Karakter (HELLLLPPP) Vini-Vidi-Vici | 5 | 08-04-2003 14:48 | |
Psychologie |
Gedrag / karakter erfelijk? Verwijderd | 23 | 03-09-2002 08:36 | |
Heeft Horatius iets te maken met "Karakter" van Bordewijk? Sophia | 1 | 08-12-2001 23:42 |