niet zo enthousiast he iels
hehe verslagje danmaar
Om half 2 begonnen te tanken @ altstadt, ontieglijke grote fokking gaos groep, daarna rond 5 uur t gaos volk vertrokken richting station om vanuit daar de trein te gaan nemen..Opt station nog zon wazig wijf van doaforum tegengekomen hehe (...eveLIEHIEN) hehe
Eenmaal in utrecht gearriveerd de trein naar zwolle gezocht, eenmaal in zwolle aangekomen redelijk wasted, opzoek naar de bagger trein naar hardenberg, gruwelijke kutgasten beginnen dan nog even onrust te zaaien over da wel hardenberg al voorbij zijn grmbl maar daanra eindelijk aangekomen, half uur in de rij gestaan daar maar uiteindeljik waren we binnen.
Jas weggeflikkerd, munten gehaald en gaan tanken. Twas wel fokking druk, je kon echt geen kant op da was wel gruwelijk genaaid.
Daarna begon Pain. Klonk wel leuk alleen kende geen fok van hun dusja moet maarres wat gaan luisteren. Verder vonk t niet zo boeiend.
Daarna soilwork heerschend bezig alleen geluid was een beetje klote, na 5 nummers alweer trug richting de rest van t tuig gelopen omdak zwaar lam was.
Vanuit daar ook in flames gezien, uberbruutheid, bijna alleen maar oude nummers, (kdacht iets van 3 nummers van nieuwe cd) hehe maar wel een vet optreden dus, duurde me alleen iets te lang..
Na in flames shit weer opgehaald, ondertussen nog een broodje BACON gehaald hohoh en daarna met de rest van t tuig richting den ierse pub gereden. hehe eerst nog 3 rondjes om hoogeveen gemaakt geloof ik hehe....
In de kroeg bruut getankt, hoho kilkenny bruut volk, aardige mensen e.d. kregen allemaal voedsel en bier gratis tging iig echt te ver daar.. Daarna op de bank geloof ik in slaap gevallen? daarna (2 uur later ofzo) nie meer geslapen, volgende dag koffie gedronken en maarres naar huis gegast...
Gvd terung trein van utrecht naar eindhoven reed niet dus moesten we door hele fokking gelderland gaan reizen GODVERDOMME! Teringstuk gezeten en daarna nog wat geijld, gd wat was ik melig zeg hehe... maarre heelhuids weer truggekomen....... dalijk maar es ff uitrusten