Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2002, 14:32
Verwijderd
zie boven.
ik weet nie waar t voor is

jullie???

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:33
Verwijderd
dat je het misschien niet ziet in een zwart onderbroekie dan? Dat is het toch?

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:34
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:

uuhhh sjaaah... maar zo'n wit ding zie je toch ook niet??
in die reclame kijkt hij wel de heletijd naar haar kont...
naja ik snap dr helemaal nix van eigenlijk

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:36
Verwijderd
Ja daarmee wordt toch het cliché beeld naar voren geschoven dat mannen naar de billetjes van vrouwen kijken (nah dat gebeurt ook wel vaak )

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:52
Verwijderd
haha

sjaahhh
ik zie t nut er echt niet van in.. majaaaah
willen zeker weer wat te verkopen hebben ofzooow...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
haha

sjaahhh
ik zie t nut er echt niet van in.. majaaaah
willen zeker weer wat te verkopen hebben ofzooow...

deûh

Tuurlijk willen ze het verkopen anders maken ze geen reclame hè
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 15:47
Verwijderd
pff... ja da weet ik ook wel
maar is tochook met percil megaperrils.dat het niet beter kon en dan een maand later kan het toch beter..
bluhhblabloe

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:33
BeertjeM
BeertjeM is offline
haay! ik weet wel waar het voor is. als je een witte broek aan hebt en een witte string (onderbroek) dan zou je met Black light je inlegkruisje kunnen zien! haha en nu nie meer...........als je de reclame goed kijkt kun je dat ook zien!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 17:39
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
Citaat:
BeertjeM schreef:
haay! ik weet wel waar het voor is. als je een witte broek aan hebt en een witte string (onderbroek) dan zou je met Black light je inlegkruisje kunnen zien! haha en nu nie meer...........als je de reclame goed kijkt kun je dat ook zien!
hehe jaa je gaat ook echt in je string in een blackligth staan.zo in de disco van huppatee broek naar benee ?
neeej doe ik elke dag joh..
ik zie het nut er niet van in
Oud 11-01-2002, 18:55
McMotion
McMotion is offline
in tegenstelling tot de anderen in deze topic weet ik WEL waar het voor dient.. namelijk het opvangen van vaginaal bloed tijdens de menstruatie
Oud 11-01-2002, 19:09
marieke_temp
marieke_temp is offline
lieve schat,
zo'n inlegkruisje vangt dus echt niet genoeg op voor tijdens de menstruatie, juist voor vlak daarna is het wel handig.
en waarom die zwart zouden moeten zijn; geen flauw idee!
Oud 11-01-2002, 20:48
McMotion
McMotion is offline
whaha okay ik zie het al weer ik heb er geen verstand van maarjah 'k hoef ze zelf dan ook nie te gebruiken he..
Oud 11-01-2002, 21:18
marieke_temp
marieke_temp is offline
nee zeg, je zou maar een inlegkruisje gebruiken als je net zwaar ongesteld bent...
dan lekkie lekker door...
Oud 11-01-2002, 21:38
Verwijderd
geeeeeeeeeeeeeeeeen idee
best wel onzinnig op zich

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
meriekuh schreef:
lieve schat,
zo'n inlegkruisje vangt dus echt niet genoeg op voor tijdens de menstruatie, juist voor vlak daarna is het wel handig.
en waarom die zwart zouden moeten zijn; geen flauw idee!
whohooo
dat weet ik wel
maar waarom moet dat ding ZWART zijn dat is eigenlijk me vraag.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 22:57
snowgirl
snowgirl is offline
Citaat:
klein gek geitje schreef:
hehe jaa je gaat ook echt in je string in een blackligth staan.zo in de disco van huppatee broek naar benee ?
neeej doe ik elke dag joh..
ik zie het nut er niet van in

DUH, niet dat je broek uit gaat doen, maar een witten string in een witte broek in het blacklight zie je vaak al, een inlegkruisej kan ik me ook best voorstellen dat je dat dan ziet. En verder; als je zwart ondergoed aanhebt schijnt het zo te zijn dat er tegenwoordig zwarte inlegkruisje in horen in plaats van witte. MAAJA WEI DOET ER NOU MEE AAN ZO"N COMMERCIEEL GELUL?? niet veel meiden lijkt me.

enne ff of-topic: draag ook nooit een witte bh onder een wit(of lihgt truitje)als je uit gaat; dan is zwart nog beter(al zou dat in het gewone ligt een beetje doorschijnen) De blackligt ligt t behoorlijk goed op!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 09:43
kastdeur
kastdeur is offline
de kleur vink juist ook minder hygienisch ofsow

mjah ut nut snap ik niet, want ook al heb je wat voor kleur broek dan ook, aan, je gaat toch niet op je kop staan met je benen wijd?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 10:14
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Euhhh...is dat niet voor als je een bijv. een zwarte rok aanhebt die een beetje doorschijnt dat je dan niet door zo'n heel dunne slip een wit inlegkruisje ziet?
Ach, ik weet het eigenlijk ook niet, ben ook niet van plan het te gebruiken, die speciale string-inlegkruisjes zijn ook niet zo bijzonder hoor. Het lijkt me gewoon een probeersel...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 11:09
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
BeertjeM schreef:
Vergezocht.. ten eerste draag ik onder witte broeken/jurkjes een huidskleur string, want wit zie je te goed, en een zwart inlegkruisje erin... lijkt me dat dat niet handig is
Oud 12-01-2002, 12:14
just.a.girl
just.a.girl is offline
geen idee,k denk dat ze idd.iets te verkopen moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 12:19
cerys
cerys is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Oud 12-01-2002, 19:54
m239m
m239m is offline
misschien zijn ze speciaal gemaakt voor hoeren?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 04:25
Verwijderd
Het heeft geen nut, er waren gewoon een paar Amerikanen die zich rot verveelden en daarom dat zwarte inlegkruisje hebben 'ontworpen'; ik heb btw ook ergens gelezen dat ze ook met tijgerprint inlegkruisjes gaan komen (in Amerika zijn ze er al); ja, ach, je moet toch wat als je je verveelt?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:51
cybahgurl
cybahgurl is offline
Nou als je bang bent voor het blacklight gebruik je toch gewoon een tampon, neem ik aan?????
dank komen er natuurlijk straks ook zwarte tamponnetjes
Oud 14-01-2002, 17:05
BeertjeM
BeertjeM is offline
[/b][/QUOTE]
Vergezocht.. ten eerste draag ik onder witte broeken/jurkjes een huidskleur string, want wit zie je te goed, en een zwart inlegkruisje erin... lijkt me dat dat niet handig is

[/B][/QUOTE]
haay! tja ik heb het ook maar gehoord....maar het schijnt zo te zijn. maar kijk de reclame maar eens goed. waarom staat anders dat meisje dan heel toevallig in een Witte broek MET witte STRING met daarin EEN wit inlegkruisje.......

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:06
BeertjeM
BeertjeM is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
DUH, niet dat je broek uit gaat doen, maar een witten string in een witte broek in het blacklight zie je vaak al, een inlegkruisej kan ik me ook best voorstellen dat je dat dan ziet. En verder; als je zwart ondergoed aanhebt schijnt het zo te zijn dat er tegenwoordig zwarte inlegkruisje in horen in plaats van witte. MAAJA WEI DOET ER NOU MEE AAN ZO"N COMMERCIEEL GELUL?? niet veel meiden lijkt me.

enne ff of-topic: draag ook nooit een witte bh onder een wit(of lihgt truitje)als je uit gaat; dan is zwart nog beter(al zou dat in het gewone ligt een beetje doorschijnen) De blackligt ligt t behoorlijk goed op!

JUIST!! helemaal mee eens!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten