![]() |
||
Citaat:
neeej doe ik elke dag joh.. ik zie het nut er niet van in ![]()
|
lieve schat,
zo'n inlegkruisje vangt dus echt niet genoeg op voor tijdens de menstruatie, juist voor vlak daarna is het wel handig. en waarom die zwart zouden moeten zijn; geen flauw idee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat weet ik wel maar waarom moet dat ding ZWART zijn dat is eigenlijk me vraag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne ff of-topic: draag ook nooit een witte bh onder een wit(of lihgt truitje)als je uit gaat; dan is zwart nog beter(al zou dat in het gewone ligt een beetje doorschijnen) De blackligt ligt t behoorlijk goed op! |
![]() |
|
Euhhh...is dat niet voor als je een bijv. een zwarte rok aanhebt die een beetje doorschijnt dat je dan niet door zo'n heel dunne slip een wit inlegkruisje ziet?
Ach, ik weet het eigenlijk ook niet, ben ook niet van plan het te gebruiken, die speciale string-inlegkruisjes zijn ook niet zo bijzonder hoor. Het lijkt me gewoon een probeersel... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het heeft geen nut, er waren gewoon een paar Amerikanen die zich rot verveelden en daarom dat zwarte inlegkruisje hebben 'ontworpen'; ik heb btw ook ergens gelezen dat ze ook met tijgerprint inlegkruisjes gaan komen (in Amerika zijn ze er al); ja, ach, je moet toch wat als je je verveelt?
|
![]() |
|
![]() |
[/b][/QUOTE]
Vergezocht.. ten eerste draag ik onder witte broeken/jurkjes een huidskleur string, want wit zie je te goed, en een zwart inlegkruisje erin... lijkt me dat dat niet handig is ![]() [/B][/QUOTE] haay! tja ik heb het ook maar gehoord....maar het schijnt zo te zijn. maar kijk de reclame maar eens goed. waarom staat anders dat meisje dan heel toevallig in een Witte broek MET witte STRING met daarin EEN wit inlegkruisje....... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JUIST!! helemaal mee eens!!!! |
![]() |
|
|