Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bernoldi is nu bevestigd. Hij is de zak met geld die het team gewoonweg nodig heeft. Het contract van Jos is _niet_ sluitend, aangezien hij afgekocht kan worden. Frentzen trekt meer sponsors aan e.d., hij heeft meer uitstraling (beter gezegd: hij heeft uitstraling, en Jos niet), heeft meer ervaring en heeft gewoon een honderd keer zo goed verleden. (officieel staat hij gewoon als 2e in de eindstand van 1997 met Williams, verder ook nog 3e in 1999 met Jordan) Aan de andere kant kost het gewoon (veel) geld om Jos weg te schoppen en de al eerder ontslagen Frentzen te halen. Ik weet zo net nog niet wat Walkinshaw zal doen / gedaan heeft. Conan... die denkt dat het nog zeker een maand duurt voor het zeker is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed... bernoldi zit er alleen maar omdat ie red bull achter zich heeft ![]() hij heeft genoeg centjes en jos niet ![]()
|
![]() |
Ik denk dat we ons niet zo druk moeten matken over Jos. Hioj heeft al 20 000 keer gezechd dat hij een contract heeft en dat er geen afkoop optie inzit. Jullie willen natuurlijk mijn bron weten, www.verstappen.nl. Ik denk dat Arrows gewoon wacht om sponsors te krijgen. Dus op dit moment zou dan al zeker zijn welke coureurs er volgend jaar voor Arrows rijden.
Wij, als fans, kunnen ook niet achter de schermen kijken. Je hebt kans dat Arrows meer van de situatie van Prost afweet dan wij. Prost staat op het punt genoeg geld op de rekening te ontvangen voor het komende seizoen. Hierdoor valt de optie op frentzen af. Vandaar dat Tom bernoldi contracteerd, naar Jos natuurlijk.
|
Tom W is een hufter!
Vorig seizoen lovend over Jos en een optie lichten op dit jaar en nu eruit trappen. Klojo. Waarschijnlijk wordt het HHF maar ik hoop het natuurlijk niet.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Voorlopig, als er niets geks gebeurt, is alleen Bernoldi zeker. Conan... helaas ![]() |
![]() |
|
|