![]() |
|
Verwijderd
|
echt kippenvel
![]() ![]() http://www.bsiderats.nl/bside/downloads/grnacmin.html neem maar es een kijkje... echt schitterende beelden van supporters onder elkaar... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 13:52. |
![]() |
|
Om eerlijk te zijn, heb ik geen enkele band met Van Vliet, omdat ik hem nog nooit had ik zien spelen en hem ook niet kende. Het blijft natuurlijk triest. Net als de 2 spelers in Colombia (?) die tijdens een training zijn overleden door het onweer.
|
Ik stond daar als 1 van de eerst op het veld. Ik werd keihard onderuit geschoffeld door steward, maar toen ze zagen dat ed hekken door waren etc mocht iedereen doorgaan.
Kijk trouwens ook maar es op http://come.to/graafschap-online en dan bij NAC graafschap, de 2e keer in de swing. Die foto's heb ik zelf gemaakt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Snap alleen niet waar het verschil zit tussen spreekkoren over overleden spelers of overleden supporters, schijnt in boete nogal wat uit te maken. Sterker nog in het tweede geval krijgt de betreffende club géén boete, terwijl ik vind dat dit minstens zo hard aangepakt mag worden. Hoewel mijn eigen aanhang zich er ooit ook schuldig aan heeft gemaakt (‘steek je hoofd maar uit het raam’) tegen NAC, toen NAC vooruit was gekomen met de trein. Citaat:
Vorige week nog foto’s bekeken met Groningers die oudere jongens van Beerschot hadden meegenomen, toen ze bij ons kwamen kijken naar GAE – FCDB. De wedstrijden Germinal Beerschot – Antwerpen staan ook altijd garant voor het weerzien van bekende koppen binnen de Z-Side. Groningers met hakbijlen in de auto, Pinox aan de cola, politici die toch nog af en toe bij een vriendschappelijk toernooitje komen kijken. Ben zelf niet aanwezig geweest, maar ik heb de foto’s gezien van het vriendschappelijke toernooitje tussen Beerschot en Groningen op 15 juni dit jaar. Leuke groep! Citaat:
Dit jaar nog aanwezig geweest bij het oefenduel tussen GAE en de Graafschap in Terwolde? Was erg gezellig…. En heb je misschien nog foto’s van het bekerduel GAE – de Graafschap uit 1998? Mooie herinneringen aan café Masselink! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|