Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook niet iemand van de versiertrucs. Bij mij heeft dat nog nooit gewerkt...
Ik word meestal pas verliefd als ik die persoon al een tijdje ken en weet hoe hij ongeveer is. Openingszinnetjes of versiertrucs werken bij mij niet, dan haak ik al meteen af en denk: "rot op, ga iemand anders vervelen met je standaardpraatjes".
|
Verwijderd
|
Ik gebruik nooit versiertrucs. Heb trouwens laatst wel op een feestje een meisje aangesproken en gezegd: 'Hoi, dit is echt een compleet neutrale opmerking, maar ik móet gewoon even zeggen dat ik je echt een heel mooi, lief uitziend meisje vind. Je valt echt op tussen iedereen hier.' Geen idee of ze het leuk vond, ik ben daarna ook meteen weer naar míjn vrienden toegegaan. Wilde het gewoon ff gezegd hebben.
![]() |
![]() |
|
Ik heb t niet zo op versierzinnetjes/trucs... Kan er niet warm van lopen... Dus gebruik ze ook niet...
Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoorde laatst toch wel de meest geweldige... ![]() 'Moet jij je niet eens gaan opgeven?' 'Waarvoor?' 'Voor de Miss Universe verkiezingen' ![]() Over het algemeen krijg ik gelukkig zelden van dit soort idiote zinnen op me afgevuurd..
|
Wat je kan doen is...
je loopt op iemand af met een ijs klontje en zegt:"kijk goed wat ik met dit ijs klontje doe" je laat het op de grond vallen... en maak het kapot en zegt tegen diegene "het ijs tussen ons is nu gebroken" ![]() ![]() jaja dat is een goede truc wat heb ik nu gewonnen???? L@teX
|
![]() |
Ik geloof niet in een beste versiertruc, want iedere dame is verschillend dus iedere dame valt weer voor een andere tactiek. Het beste zou ik me niet juist op je openingsregel concentreren maar meer hoe je het het zegt, stemgebruik en dergelijke.
Maar het belangrijkste is en blijft je uitstraling, innerlijk duurt in de regel te lang, en uiterlijk is achterhaald, klinkt raar, maar kijk eens rond. Hoeveel lelijke jongens lopen er met een knappe vriendin, of ongekeerd. Je hoeft je ogen maar open te doen. Maar das maar goed ook anders wat ik bij voorbaat al kansloos ![]() ![]() groeten en succes allemaal !!!!!!!!! the conquer
|
![]() |
|
![]() |
als jongen tegen een meisje:
"BH's zijn zoiets stom, ik wil wel gratis heel de avond je borsten omhooghouden." "Ik kan dan wel lelijk, stom, idioot en saai zijn, maar ik kan lekken als Lassy." "Ik moet naar de wc, kan je even iets voor me vasthouden." "Het zit in mijn broek, ik gebruik het elke dag en het eindigt op "-enis", wil je het zien?" "Wow, die zijn groot!!!"
|
![]() |
Jouw vader is zeker een terrorist!
Ik heel verbaasd: ??? Want jij bent THE BOMB!!! Jouw vader is zeker een dief! Ik nog verbaasder: ???! Want hij heeft alle sterren uit de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt!!! Heee haal de slingers maar! ?? Want ik ga je NU versieren!!! Kan het nog gladder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zal er om denken in t vervolg ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() vind het eerder een enorme afknapper...... mjah ieder zn mening.. ![]()
||
Citaat:
![]() Ook glimlachjes werken goed hoor ![]() (knipogen ook, overigens)
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ja je kan dus wel zeggen, ik doe niet aan openingszinnen en je moet gewoon jezelf zijn.
MAAR als je een gesprek begint met iemand die je niet kent, heb je dus altijd een eerste (openings) zin. Je kan natuurlijk ook alleen met mensen gaan praten die je kent en dus verder amper mensen leren kennen.
|
Meest erge ooit:
ijsklontje op de grond gooien en dan zeggen: 'Zo, het ijs is gebroken' ![]() Ik heb et sowieso niet zo op van die standaard 'ik-wil-indruk-maken-maar-heb-zelf-geen-inspriratie-zinnen' Vind et leuker als iemand gewoon zichzelf is en iets 'normaals' zegt...
||
Citaat:
Nooit zo *pats-boem-verliefd*.. Dus echt een openingszin heb je dan niet meer nodig, je kent die persoon al, dus waarom zo'n slechte smoes verzinnen om een praatje met iemand te maken.. ![]() Als ik uit ga heb ik niet de behoefte om te gaan praten met mensen die ik niet ken, wat heb ik die mensen nou te zeggen..?? En in het dagelijksleven leer ik genoeg nieuwe mensen kennen.. ![]() Achyeah, ik ben niet echt iemand van het flirten en de openingszinnen blablabla.. ![]()
|
Je ogen zijn als heldere bergkristalmeren die sterrenlicht zo weerkaatsen dat mijn ziel verwarmt wordt als ik er in kijk. Je haren zijn als gouden zonnestralen in de ochtendstond en je aanraking is als een warme deken die ik tot in de eeuwigheid zal voelen. Bedankt dat je voor dit moment in mijn leven bent gekomen. (en je loopt weer weg)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
als eerste wil ik effe zeggen bedankt voor zoveel reply!!
en ten tweede zitten btw nog best goeie bij vind ik! als je zoiets niet zo een absurde tegen een meisje vertelt kan ze toch bijna niet anders dan aardig zijn!! tenzijj je er een uit de hoogte hebt!!! heb ik trouwens een hekel aan als ze hoogmoed hebben ![]() maar ja bedankt he |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 |