Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Dat andere betoog van je snap ik niet. Citaat:
------------------ Vidi Vici Veni - Ik zag, overwon en kwam. [Dit bericht is aangepast door Kirk22 (01-02-2002).]
||
De superbowl IS het grootste eendaagse sportevenement.. tik maar in in google..
bijvoorbeeld: Superbowl XXXVI --volgende week in New Orleans-- wordt uitgevochten tussen de New England Patriots en de St Louis Rams. Beide finalisten plaatsten zich gisteren voor het eindbal. De Patriots wonnen verrassend van de Pittsburgh Steelers, terwijl de Rams Marshall Faulk gebruikten om de Eagles op te doeken. De verrassende finale heeft tot gevolg dat maar liefst vijf ex-Admirals hun opwachting maken in het grootste eendaagse sportevenement ter wereld; Kurt Warner, Jamie Martin, Tom Nutten (Rams) en Bobby Hamilton en Adam Vinatieri (Patriots). Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
woehooeee !!
patriots winnen van de torenhoge favoriet the RAMS.. ze winnen in de allerlaatste seconde met een fieldgoal
||
Citaat:
hehe.. wel live he !! ![]() lekker tot half 5 ![]() ![]() vroeger was er een programma op V8 die ook over American Football ging (+ de Europese NFL) daar zat die Roland ( manager Admirals) ook altijd bij .. was wel lachen ![]() ![]() admirals hebben nu een slechte aanval ( quarterback naar mijn mening) ze moeten ff Kurt Warner weer terughalen naar Amsterdam ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En breng iets mee wat veel lawaai maakt. hahaha ![]() Klasse wedstrijd van New England trouwens. Hoewel ik voor St.Louis was vind ik het toch wel leuk voor ze dat New England gewonnen heeft. ![]() Football is tha bomb! |
![]() |
|||
Citaat:
Zekers, erg belangrijk! Citaat:
|
![]() |
Niet in teamverband.
Daar heb ik door andere sport en hobbies helaas geen tijd voor (2x per week trainen en wedstrijden redt ik niet). Maar wel vaak op een veld of op het strand met een aantal vrienden. Lekker beuken...zonder gear en full contact hahaha. ![]() [Dit bericht is aangepast door Wilson (14-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Ik speel daar ja, op ongeveer alle posities die snelheid vereisen. Het competitieschema is nog niet bekend, duurt altijd ff. Als je wilt kijken zal ik hier wel een speelschema tegen die tijd neerzetten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd om de biezen te pakken! [afghanistan, andere moslimlanden, .dk & .nl topic] Verwijderd | 134 | 19-03-2008 11:37 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Vrije tijd |
stadionliederen diamondvoodoo | 25 | 04-01-2004 15:59 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
wat is je lievelingslied en waarom? Verwijderd | 114 | 02-06-2003 17:54 | |
Vrije tijd |
Anderlecht wint de topper tegen Club Brugge - Praga Khan - | 17 | 24-12-2001 11:53 |