Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 17:58
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
nou als je dan vrienden blijft is de kans dan altijd groot dat je weer met elkaar krijgt, mijn ex wil vrienden blijven kreeg ik pas weer te horen, en stuurt elke week wel een aardig smsje, maarjah ik dnek maar gewoon het wordt niks meer,
maar wmeetsal is het toch altijd zo dat mensen weer bij elkaar komen als ze goed bevriend blijven, ofniet...?? bedoel je hoort dat zo vaak...

maarjah het kan natuurlijk ook zo zijn dat ie gewoon met al ze exen lekke rbevriend blijft enzo en er verder niks is,,jah dan hou ik het daar maar op
Oud 14-10-2002, 18:06
Piccola
Piccola is offline
1 Ex van me is nog steeds een vriend van me. Maar daar zou ik nooit meer iets mee willen hoor! Mijn huidige vriend was eerst ook een ex van me, daar heb ik nu dus wel weer wat mee! Maar ik denk niet dat als je vrienden blijft dat de kans dan groot is dat je ook weer wat met elkaar krijgt. Het is ook niet voor niets uit gegaan, lijkt me. Maar ja, dat verschilt per geval!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef:
maar wmeetsal is het toch altijd zo dat mensen weer bij elkaar komen als ze goed bevriend blijven, ofniet...??
Niet zo goedgelovig

Als je al goede vrienden bent geweest vóór je iets kreeg, waarom zou je dan niet goede vrienden kunnen zijn ná dat je iets hebt gehad...je moet er alleen wel voor oppassen dat je niet meteen nadat het uit is, weer goede vrienden met hem wilt worden...je moet er zeker van zijn dat je allebei 'klaar' bent, want een vriendschap waarin één van de twee toch altijd nog meer wil is erg moeilijk, zoniet onmogelijk. Gun hem/jezelf de tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:36
lieve
lieve is offline
Mijn ex en ik zijn ook nog steeds vrienden! Helemaal geen probleem, we doen juist zoals voorheen.. alleen, er is toch een verschil, hij is stiller als we bij andere vrienden staan!
Maar gisteren, zat ik met vrienden in ons stamcafé! Mijn beste vriendin moest voor 9u thuis zijn en ik "rond" 9u! En we waren van plan op tijd te vertrekken en lekker,gezellig te voet te gaan zodat we nog wat konden babbelen EN omdat niemand in de buurt ons een lift kon geven,dachten we! Maar hij bood ons spontaan aan,ons thuis af te zetten! Heel vriendelijk toch ,of niet?
Hij zette 1st m'n beste vriendin thuis af,omdat die het dichtst woont, en onderweg naar mij thuis hebben we heel gezellig gepraat .. ook over liefde. We hebben beide na "onze" relatie nog geen andere relatie gehad, en toch .. ok het was voor beide best wel een beetje blozen en stommelen, maar het gaat er me maar om dat we het toch maar kunnen!
We kunnen echt heel goed met elkaar opschieten ALS VRIENDEN, maar als meer ging het gewoon niet! Wel, we hebben het dan toch geprobeert!

En ja, de meeste mensen denken dat als je nog vrienden bent er dan ook een grote kans bestaat dat het terug goed komt!
Wel, ik was nog niet thuis gisteren of m'n vriendin hing al aan de telefoon om te vragen of we terug samen waren!

Bonne chance,
als vrienden of als meer !!!
Oud 14-10-2002, 18:49
Optima
Optima is offline
bij mij is er een goede reden waarom het EXEN zijn..

====> EXIT

( hoewel ik nu wel allan een rleatie heb met ook een 'ex' maar daar werd ik gewoon na lange tijd niet meer gezien te hebben, en veel haat en nijd, weer verliefd op : D )
Oud 14-10-2002, 18:59
miro
miro is offline
Ik ben een tijdje vrienden gebleven met een ex en dat ging niet goed omdat hij nog steeds gevoelens voor mij had en ik niet voor hem. Hij kon dat niet aan.

Wat ik hiermee wil zeggen. Ík heb het uitgemaakt, dus ik wil hem ook niet meer terug. Als het uit is, dan is dat meestal met een goeie reden dus geen kans meer dat het weer wat wordt. Tuurlijk zijn er stellen waarbij het nog wel goedkomt maar ik geloof niet dat het ooit nog hetzelfde als vroeger kan worden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:04
Druppel
Druppel is offline
Mijn vriendje was eerst ook mijn ex.... tussendoor gingen we nog wel veel met elkaar om en ineens bloeide het weer op.
Maar ik denk niet dat dat altijd zo is, als het uit is dan is er toch ook wel wat aan vooraf gegaan wat je allebei weet, dat je niet bij elkaar past oid.....

kusje
Druppel
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 09:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, een ex is een ex. Dat komt op liefdesgebied waarschijnlijk niet meer goed.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:52
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
ehmzz dat hoeft niet perse..

k ben ook 2x met mijn ex gegaan....

tja..geweldig ok..

als ik nou advies moet geven.. begin er nooit aan... je voelt je alleen mega kut ernaar
Oud 15-10-2002, 14:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
gizmo schreef:
ehmzz dat hoeft niet perse..

k ben ook 2x met mijn ex gegaan....

tja..geweldig ok..

als ik nou advies moet geven.. begin er nooit aan... je voelt je alleen mega kut ernaar
Ik ZEG toch dat het op liefdesgebied waarschijnlijk niet goed komt???
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Tussen mijn vriend en mij is het ook een keer drie weken uit geweest. Dit valt natuurlijk niet te vergelijken, maar het gaat nu (de tweede keer dat we het proberen) veel en veel beter dan de eerste keer. Ik denk dat we nu allebei weten hoeveel we van elkaar houden en we weten allebei wat we missen en wat de ander waard is. Waarschijnlijk hechten we nu ook veel meer waarde aan elkaar. Ik ben veel meer van hem gaan houden, hij ook van mij..

Het kan dus goedkomen. Maar dit is natuurlijk meer iets van een 'tussenpoos' ipv dat het echt uit is geweest, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Het kan dus goedkomen. Maar dit is natuurlijk meer iets van een 'tussenpoos' ipv dat het echt uit is geweest
Dan kan het inderdaad wel, maar dan is het ook niet definitief uit denk ik..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:08
PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat als het eenmaal uit is geweest dat het dan niet snel meer goed zal gaan erna... Ik bedoel op liefdesgebied..
Vrienden kun je altijd proberen te blijven natuurlijk, maar ik denk dat een eventuele relatie dan gewoon niet meer werkt..
Het is niet voor niets uitgegaan die vorige keer.. Ik kan me niet voorstellen dat je die problemen ineens niet meer hebt en dat het dan nu ineens wel goed werkt..
En als de ene het uitmaakt omdat de gevoelens ofzo er niet meer zijn, dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat die er daarna *floep* ineens wel weer zijn..
Een ex zou bij mij hoogst waarschijnlijk mijn ex blijven...
Oud 15-10-2002, 16:54
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Ik heb dat wel.. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit, maar ik heb dr op dit moment behoorlijke problemen mee.. :/
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:56
Type
Type is offline
jeusj... Ik ben nog wel vrienden met mijn ex, maar mijn god, ik zou niets meer met'r willen...

Zij ook niet met mij by the way...

(haat-liefde relatie. We zijn supergoede vrienden en willen allebei meer, maar we kunnen elkaar niet uitstaan als we ook daadwerkelijk langer dan 30 minuten bij elkaar zijn )
Oud 15-10-2002, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Een ex is een ex, het ging niet voor niets uit...
Maar vrienden blijven kan wel.
Ik heb mijn ex zowat een jaar niet gesproken, maar sinds kort hebben we heel goed contact met elkaar.
Ik zou alleen nix meer met m willen.
Daar komt ook bij dat we allebei een serieuze relatie hebben, dus...
Oud 16-10-2002, 08:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou geen vrienden kunnen blijven met een ex die het met mij heeft uitgemaakt. Denk dat ik dan hoop zou blijven hebben. Maar als ik het zelf had uitgemaakt, dan misschien wel. Dan zou ik echt niks meer voor hem voelen. Hoewel...Als ik het met iemand uitmaak is het meestal zo'n uberloser dat ik geeneens contact meer wìl. Sowieso krijg ik bij veel exen kotsneigingen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:25
lake bodom
lake bodom is offline
wij zijn geen vrienden gebleven, omdat we allebei boos op elkaar waren... maar t is wel weer goedgekomen tussen ons, nu is t weer aan...
maar als ik vrienden zou blijven met hem, was t denk ik niet goed gekomen...

maarja s bij iedereen anders denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:29
snoopy
snoopy is offline
Hangt ervan af waardoor het uit is, denk ik. Als het een samenloop van omstandigheden is, of een misverstand, oid.... dan kan het misschien. Als iemand gewoon niet meer verliefd is, lijkt het me heel moeilijk om opnieuw verliefd te worden.
Oud 16-10-2002, 15:13
endless nightmare
endless nightmare is offline
ik hoop het maar...
ben met al mijn exen vrienden gebleven, is geen probleem, bij 3 van de 4 is het meer van dat ze mij nog wel n beetje leuk vinden ofzo (ja t is toch een ex, dus je heb er misschien wel sex mee gehad of je voelt er iets voor of ach ja... niet voor niets ook dat je ooit verliefd wa toch?) maar dat geven zij niet toe, en ik negeer het... maar die ene... was het maar zo'n feest dat het weer goed kwam, ach ja
Oud 16-10-2002, 16:22
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Hangt ervan af waardoor het uit is, denk ik. Als het een samenloop van omstandigheden is, of een misverstand, oid.... dan kan het misschien. Als iemand gewoon niet meer verliefd is, lijkt het me heel moeilijk om opnieuw verliefd te worden.
ja precies
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:06
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
sorry was op dat moment neit ech aan het opletten... voelde me super kut enzo.. spijt me.. zie het nu ook
Oud 16-10-2002, 17:22
Verwijderd
Euh, iets gebeurt niet zomaar vanzelf hoor, je hebt hier nog invloed op..

Als jij dus denkt dat het niets meer kan worden en niks meer met hem wil gebeurt dit ook niet of jullie nu vrienden blijven of niet..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
gizmo schreef:
sorry was op dat moment neit ech aan het opletten... voelde me super kut enzo.. spijt me.. zie het nu ook
Dat maakt toch niet uit joh?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:52
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat maakt toch niet uit joh?
hmm.. wel dom.. maar d8.. ff zeggen enzo he!
Oud 16-10-2002, 18:53
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmm, jah me ex heeft het uitgemaakt met mij dus ik denk idd, dat ik geen vriendenn met hem zou kunnen blijven, wantjah dan blijf ik altijd hopen dat het weer geod komt en kom in nooit meer over hem heen, ik dnek als ik contact blijf houden met hem is het veel moeilijker om hem te verwerken, volgens mij gaat dat beter als je gewoon je ex dan nooit meer ziet, teminste dat geld in het geval zoals ik dat je nog van hem houdt ....
Oud 16-10-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef:
hmm, jah me ex heeft het uitgemaakt met mij dus ik denk idd, dat ik geen vriendenn met hem zou kunnen blijven, wantjah dan blijf ik altijd hopen dat het weer geod komt en kom in nooit meer over hem heen, ik dnek als ik contact blijf houden met hem is het veel moeilijker om hem te verwerken, volgens mij gaat dat beter als je gewoon je ex dan nooit meer ziet, teminste dat geld in het geval zoals ik dat je nog van hem houdt ....
Ja, dan moet je doen wat voor jou het beste voelt.. Als jij het te moeilijk vindt hem nog te zien heb je goed recht om dit niet te willen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 22:04
romytjuh
romytjuh is offline
Dan hoop ik dat je niet zo'n ex als mij krijgt
daar KAN je gwoon geen vrienden mee zijn
Oud 21-10-2002, 12:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
romytjuh schreef:
Dan hoop ik dat je niet zo'n ex als mij krijgt
daar KAN je gwoon geen vrienden mee zijn
Mijn exen zijn ook niet alles hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:20
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik heb nog 2 exen waar ik nog goed mee omgaan. Maar no way dat ik ooit nog iets met ze wil....ook al hebben hun het uitgemaakt...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:15
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
op andere gebieden ook nie
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:18
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik ben gewoon vrienden gebleven met mijn ex-en (ja met 1 niet altijd evengoed maarja) het word ook zeker nooit meer iets dat zoek ik simpelweg niet.

uit is uit, ik probeer een relatie lang genoeg in leven te houden en ik probeer het maar 1 keer, gaat het dan toch niet meer dan probeer ik het ook geen 2e keer maar vrienden wil ik zoiezo altijd blijven....
Oud 27-10-2002, 20:10
snowgirly
snowgirly is offline
hmmzz....ik zit ook beetje met een probleem...
ik had paar maanden geleden een relatie en dat is uitgegaan, ik had er niet meer zo zin in.
daarna een relatie gehad van 3 maanden ofsow...maar nu ga ik weer veel met me ex om voor die relatie van 3 maanden.
ik denk tegenwoordig veel aan hem, maar ik weet nou niet of het liefde is.
ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is gewoon, maar het kan ook zijn dat ik zijn liefde beetje mis.
ikbedoel dus, is het liefde of gewoon het missen van zijn lichamelijke aandacht.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:29
*Alcootje*
*Alcootje* is offline
*ff een note ik snap nog geen bal ervan maar goed*

ik ben wel vrienden met me ex gebleven maare dat t goedkomt hoop ik, maar is niet zo.
We zijn vrienden gebleven omdat hij me na de relatie niet wilde kwijtraken hij was nie meer verliefd maar von me nog wel gewoon een tof wijfie
*wie niet hihi *
Maar goed naja het hoeft dus niet... althans ik eerlijk zeg dat ik t wel hoop want ik ben nog steeds smoorverliefd op hem jammur maar goed

uh als iemand me trouwens over t forum iets wil uitleggen GRAAG
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 14:03
Verwijderd
jah...
Ik heb met 1 ex nog altijd goed contact, en ik vind 'm ook nog wel heel leuk maar ik wil 'm gewoon niet terug omdat hij té stil is en ik niet iemand wil waarbij ik de hele tijd aan het woord ben. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg, alleen geeft hij toe dat hij me nog steeds heel leuk vindt en hij probeert me soms nog wel eens onverwachts te zoenen maar zo ver wil ik het niet (meer) laten komen.

Met 'n andere ex zou ik echt graag willen dat het goed kwam (ook al is het al ruim 1/2 jaar geleden), maar we praten niet meer met elkaar. Is eigenlijk mijn schuld dat we niet meer praten, want ik heb hem de hele tijd genegeerd omdat hij mij zo vals behandeld heeft.. maar ik wil 'm terug dus kheb 'm vergeven, alleen kunnen we nog niet normaal tegen elkaar doen...

Dus ik ben van mening: vergeet je exen zo gauw mogelijk, want op zich levert het toch alleen maar problemen op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten