hoihoi
zelf ben ik gek van kunstschaatsen en doe het ook al 8 jaar, maar omdat kunstschaatsen niet zo bekend is wil ik wel eens weten wat jullie er van vinden en of jullie wel eens naar kunstschaatsen kijken in Salt Lake City?
(op tv)
Paige schreef: Ja ik wel..Dat is toch dat ze gaan dansen en dat ze dan op een bankje gaan zitten en dan cijfers krijgen en dat ze maximaal een "6" kunnen halen?
Ik vind het op zich wel mooi om te zien maar soms ook niet.... als de mensen het goed kunnen en er goed commentaar bij is (zodat ik weet als Leek zijnde wat alles betekend)
Ik vind de mannen mooier om te zien omdat de vrouwen meestal wel wat leninger enz zijn aangelegt. De mannen moeten er meer moeite voor doen...
ik zou dan helemaal niet zo blij m,eer zijn met de gouden plak als het zo zou moeten jullie?
liefs my baby
Leuk om te zien wat ze allemaal op ijs kunnen, vooral met het commentaar erbij. Wat zij op ijs doen doe ik op de gewone dansvloer. Ben alleen nog nooit naar de Olympische Spelen geweest, omdat het nog geen Olympische Sport is.
Wat me erg opvalt is dat het altijd de Russen zijn die winnen. Je hebt die Plushenko en die Yagudin wat die allemaal kunnen.