Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ging bij mijn beste vriendin in het studentenhuis wonen - we waren er lang niet altijd allebei, maar je hebt toch wel veel aan elkaar, verder kende ik al aardig wat mensen. Ik heb wel een tijd last van heimwee gehad - niet meteen, want toen kwam er zoveel op me af dat alles in een waas aan me voorbij ging, maar na een paar maanden kreeg ik wel een terugslag, toen zat ik ook heel veel bij m'n ouders, ook door de weeks.
Maar vereenzamen, daar was ik niet echt bang voor nee. |
![]() |
|
![]() |
Woon sinds 3 maanden in Leiden i.v.b. met studie samen met een voormalig klasgenootje...aangezien dat niet helemaal goed meer gaat ga ik weer verhuizen. Dus ik heb een 'woningkje' voor mezelf gevonden...eigen keuken, w.c, douche etc.
Ik ken na 3 maanden nog geen mensen in Leiden, maar heb daar ook helemaal geen moeite mee. Kijk er ook erg naar uit om volledig alleen te wonen. Goed voor de studie ![]() Groetjes Ben(die niet zo'n enorme socializer is ![]()
|
Woon sinds twee maanden in Utrecht, heb nu een tijdelijke kamer tot april. Een werfkelder aan de Oudegracht. Ben nu op zoek naar iets permanents het liefst in een studentenhuis met andere huisgenoten, niet bij een hospita.
Ben lid geworden bij een kleine studentenvereniging UMTC, totaal geen spijt van gehad is zelfs een van de betere keuzes in mijn leven geweest. Je leert er ineens veel mensen door kennen, de ontgroening is een beetje bits maar ook daar sleep je je wel doorheen. Ik heb het gevoel dat ik zou vereenzamen als ik alleen de mensen van de studie had. Die mensen wonen namelijk nog bijna allemaal thuis. Over het algemeen de mensen die bij een Sv wonen of willen in de stad gaan wonen. |
![]() |
|
Ik woon nu zo'n 2 maanden op kamers en het bevalt me prima! Ik heb niet echt contact met mijn huisgenoten maar dat geeft niets, ik heb het namelijk zo druk dat het wel fijn is dat je dan thuis kunt komen en je helemaal niets hoeft. Als ik me eenzaam voel, en dat is zelden dan bel ik gewoon een vriendin op en dan spreken we iets af, heb wel geluk dat iedereen lekker dichtbij woont.
||
Citaat:
Naja wie weet volgend jaar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ga woensdag voor het eerst hospiteren (in Leiden). Ik woon redelijk in de buurt maar 'sochtends ben ik toch wel even bezig met de bus en 'savonds kan ik nooit lang blijven, dus...
Ik zit bij een studentenvereniging en ik hoop dat ik zo misschien wel snel iets kan vinden, maar ik ben alleen wel bang voor alles wat ik moet gaan doen, wassen, eten koken, boodschappen doen, schoonmaken, normaal doet mijn moeder dat allemaal, en dan moet ik dat allemaal in ene zelf gaan doen. Ach, ik zie wel hoe het allemaal uitpakt ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik heb nog niet gezocht naar een kamer maar daar moet ik maar eens mee beginnen denk ik.. dus bij jou duurde het wel meer dan twee jaar schat ik? |
![]() |
|
![]() |
ik woon nu sinds een week in een tijdelijke kamer in utrecht. Het is allemaal heel snel gegaan, maar tot nu toe heb ik niet het idee dat ik vereenzaam.
Huisgenoten zijn wel aardig, en ik ben ook gewoon druk met school. ik wil wel op zoek naar een sportvereniging. En het is ook niet zover.... dus als ik het zat ben ben ik zo weer thuis ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers apekont | 8 | 24-03-2009 10:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Werk, Geld & Recht |