Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 11:20
miekevis
miekevis is offline
Hej ,

is het ongezond om dagelijks een zelfbruinende spray te gebruiken? ( overal op het lichaam )
Het gaat om die van l'oreal (oranje bus)

xxx
Oud 10-02-2005, 13:01
Verwijderd
Dagelijks lijkt me vooral heel erg overbodig.

Ik weet verder niet wat dat spul precies met je huid doet verder maar helemaal gezond lijkt het me niet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:20
Verwijderd
Volgens mij valt dat wel mee, maar ik zou het niet elke dag doen, en dan vooral omdat je er dan uit gaat zien als een worteltje.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:41
-(L)-
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 10-02-2005 @ 14:20 :
Volgens mij valt dat wel mee, maar ik zou het niet elke dag doen, en dan vooral omdat je er dan uit gaat zien als een worteltje.
Dat lijkt mij inderdaad ook ja.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:03
mirnie
mirnie is offline
nou ik kan je uit ervaring vertellen dat je na de eerste keer dr al uit gaat zien als een wortel hahaha
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:19
-(L)-
Citaat:
mirnie schreef op 11-02-2005 @ 21:03 :
nou ik kan je uit ervaring vertellen dat je na de eerste keer dr al uit gaat zien als een wortel hahaha
Die ervaring heb ik er ook mee, alleen was dat met creme ipv spray.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 00:03
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 10-02-2005 @ 14:20 :
dat zal je leren

bruin moet je worden doordat je vaak buiten bent. niet uit een flesje.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:52
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ik gebruik die van garnier. Als je al een klein beetje getint hebt kun je het wel hebben, maar een hele blanke vriendin van mij werd er oranje van. Als je het om de 3/4 dagen opdoet zal het wel goed blijven. Dat doe ik als ik zin heb. Maar soms doe ik het ook gewoon op als ik mezelf bleek vind ofzo en laat ik het daarna gewoon weggaan... Maar ja. Het is niet ongezond hoor. Het is juist een gezonde (maar irritant terugkomende) alternatief voor zonnebanken.

Wist je dat je ook van die kabines hebt waar je in kan staan... en dan wordt er van dat spul op je gesprayed. Je weet wel, dat lieten ze ook zien in friends - the one where ross got tanned. Maar ja, dat hoef je maar 1 keer in de maand ofzo te doen. Wel duurder. Niet slecht voor je huid.

Ik gebruik dus die zelfbruiningsgel van garnier op mijn gezicht, en de spray op mijn lichaam. Ik weet niet of het zo hoort ofzo maar dat vind ik gewoon fijn omdat ik het gewend ben...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten