Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 02:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
naar een wedstrijd/toernooi etc.? alleen als er Nederlanders meedoen of maakt dat je niet zo veel uit, en als de Nederlander(s) uitgeschakeld is/zijn ben je dan minder geinteresseerd?

ikzelf volg wel heel veel sporten, maar ben toch meer geinteresseerd als er Nederlanders meedoen, en bij bijvoorbeeld euro 2000 kon de finale mij gestolen worden toen Nederland er uit lag, en ook grand slam toernooien (tennis dus) volg ik vaak veel minder als de nederlanders dr uit liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 10:06
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik kijk vooral als er Nederlanders meedoen, dat maakt het toch wel een stuk spannender.
Het WK boeit mij nou verder ook niet zo veel meer. Ik ga wel kijken, maar zeker niet alles.
Oud 18-02-2002, 17:35
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Mwah, ligt eraan.

Bij tennis of Formule 1 - de enige sporten waar ik nog redelijk wat van af weet - maakt het me niet zoveel uit wie er meedoen en in beeld zijn. Als het maar bekenden zijn.

Als er boscurling in Afrika gehouden wordt en er zitten niet echt bekenden bij en de commentator fleurt het ook niet op.. nee, dan kijk ik er ook niet naar.

Conan... die het voetbal sowieso niet kijkt als er geen Nederlanders meedoen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik zin heb en als het een sport is waarvoor ik me geinteresseerd ben... en ook wel als er Nederlanders mee doen ja...
Oud 18-02-2002, 17:58
heitinga4ever
heitinga4ever is offline
Ik kijk meestal zoveel voetbal als het kan. Alleen als er geen Nederlanders meedoen dan kijk is soms een keer niet.
Verder kijk ik nog wat andere sporten als er Nederlanders meedoen. En soms kijk ik nog bij een belangrijk toernooi,( bijv. Olympische spelen nu.) als het een leuke sport is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 12:32
Kirk22
Kirk22 is offline
Ligt eraan wie er meedoen (duh) en heel erg aan het nivo.
Hockey vind ik geen hol aan, maar de halve en hele finale van de olympische spelen heb ik wel zitten kijken.
Oud 19-02-2002, 14:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik kijk alleen voetbal, en dan vooral ajax en arsenal.
Maar ok belangrijke wedstrijden als ned clubs erin staan. Zoals deze week ga ik weer cl en uefa kijken.
Gewone wedstrijden volg ik ook, kortom alles van voetbal wat te zien valt behalve gg divisie.

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 19:27
Nessie
Nessie is offline
Er hoeven niet perse Hollanders mee te doen, ik kijk ook meestal als het toch wel goede spelers zijn, als je begrijpt als ik bedoel. Bijv. met tennis als Williams tegen Seles speelt ofzo.
Oud 19-02-2002, 20:58
Verwijderd
Voetbal: Als bijvoorbeeld Nederland uitgeschakelt word dan vind ik het wel jammer en zou ik het wel minder volgen, maar goed als nederland er dan uit is volg ik nog de wedstrijden van spanje en meestal komen die ook niet ver (helaas )

Maar goed spanje en nederland komen nog wel eens een keer aan de beurt om in de finale van iets te spelen

Formule: Als Jos verstappen meedoet, kijk ik het nog steeds (ik ga dus ook Australie kijken ) maar goed eigenlijk is mijn favoriete toch wel M Schumacher en als die dan uitvalt hoop ik altijd nog dat er iets te halen valt voor de Andere Schumacher

Maar Formule 1 blijf ik dus gewoon aandachtig kijken, ook als mij favoriet uitvalt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Maar Formule 1 blijf ik dus gewoon aandachtig kijken, ook als mij favoriet uitvalt
Ja, ik ook wel, maar dan zit er toch wel een stuk minder spanning in en daardoor wordt het minder interessant.

Reageren

Regels voor berichten