Advertentie | |
|
![]() |
|
(je tekst komt van psychologie he
![]() Ik geef je wel gelijk, zoals ik al vertelde, soms krijg ik een degout van dat uitgaan en mensen die zo dom kunnen doen als ze iets drinken en zich daarbij stoer tonen maar het eigenlijk niet zijn. Ik ben ook nog nooit serieuze jongens tegengekomen tijdens het uitgaan, die vind je daar niet of zelden want de jongens die ik tegenkom als ik uitga zijn of oppervlakkig of players. Dus zoek ik elders. Ik ben tegen discotheken maar een gezellig praatcafé kan toch wel plezant zijn? Daar drink je gezellig iets en babbel je met vrienden. Helemaal niet uitgaan is je toch wel eenbeetje afsluiten van de buitenwereld vind ik.
||
Citaat:
Ik ga naar een hoop shows(optredens) van bands ..ik noem dat niet uitgaan. als ik het woord uitgaan hoort denk ik aan een discotheek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk ook dat ik een bepaalde vorm van uitgaan ook steeds minder ben gaan waarderen (tot het absolute nulpunt waar het zich nu bevindt). Namelijk de vorm waarin van je verwacht wordt dat je jezelf volgiet met vies bier of zoete mixtroep en je vervolgens op de dansvloer gaat proberen een 'chikkie te scoren' waar je vervolgens alleen mee gaat zoenen, om niet meer te proeven dan een dronken tong en een Marlboro-Light-smaak....blagh
![]() |
![]() |
|
Persoonlijk vind ik uitgaan meer een kwestie van gezellig bijpraten en eventueel een goed feestje... ik ga echt niet speciaal voor het bier of de alcohol... maar het is wel lekker om tijdens het bijpraten en/of feesten een glaasje in je hand te hebben...
Maar ik kan me voorstellen dat je het niet tof vind... ik raad je aan om dan gewoon eens naar een café te gaan waar gewoon gepraat word en een gezellige sfeer hangt... en prik door dat alcoholdrinken van anderen heen... kan soms best humoristisch zijn als jij nuchter bent en de rest bezopen... ![]() Enne, over dat eeuwig gedoemd zijn om alleen te blijven: JE BENT 17!!! Je hebt nog een heel leven voor je man... doe asjeblieft niet zo depri op dat gebied... Het is heel kut als het uitgaat en jij bent verliefd... maar life goes on... Klinkt misschien vrij cru... maar het is wel zo... ![]() NOFI btw... maar ik erger me wel vaker aan die jonge gastjes van 16/17 die zitten te mekkeren dat ze nooit een vriendin zullen krijgen of houden... Je bent nog jong, zie eerst eens wat van de wereld, leer jezelf kennen en duik dan een relatie in... Je hebt nog tijd zat om samen te zijn... De levensverwachtingen worden steeds hoger... ![]()
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 16:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Begon me al zorgen te maken... maar dat zal ik niet doen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom nou? wendytjuh9 | 6 | 17-01-2004 09:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom nou al die soorten religies gebaseerd op de bijbel? GoodforNothing | 1 | 27-07-2003 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? sayang-steelo | 9 | 01-09-2002 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom? Starley | 2 | 14-03-2002 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom? gizmo | 0 | 08-12-2001 16:38 |