Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 16:12
Verwijderd
De sattelietclub van ajax, Ajax CT, moet weg, ajax moet gewoon zelf de jeugdopleiding verbeteren als ze vinden dat deze niet goed genoeg is. Ik wordt er schijt ziek van dat ze half Afrika hierheen halen. Dit is de Nederlands competitie, oke 5 buitenlandse spelers. Maar niet een heel team. Ajax moet investeren in Nederlandse voetballers, als ze die te slecht vinden haal dan andere West-Europese voetballer. Maar geen 19 jarige Afrikanen. Met een bgroting van 100 mlj. per jaar mag je best wat betere spelers kopen. Dan stelt ajax tenminste weer wat voor in de Nederlandse en Europese competities.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 16:15
Mitros
Mitros is offline
In Afrika heb je veel talent, je kunt ze daar beter opleiden en dan naar Ajax halen dan ze te moeten kopen als ze 20 miljoen kosten...
Kijk btw eens naar Ajax2, daar spelen best wel wat spelers die van Ajax CT komen, en het kan je toch niet ontgaan dat ze het daar goed doen...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef:

Kijk btw eens naar Ajax2, daar spelen best wel wat spelers die van Ajax CT komen, en het kan je toch niet ontgaan dat ze het daar goed doen...
Ik vind Telstar en de andere teams waartegen ze speelden nu niet echt de beste teams van Nederland. Als ze bv tegen een top 8club spelen lagen ze eruit. Zal ook wel gebeuren tegen Utrecht.

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:53
Lunatix
Lunatix is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Ik vind Telstar en de andere teams waartegen ze speelden nu niet echt de beste teams van Nederland. Als ze bv tegen een top 8club spelen lagen ze eruit. Zal ook wel gebeuren tegen Utrecht.

Ze verslaan anders wel de huidige Amstel Cup houder. Het is (haast) nog nooit voorgekomen dat een 2e team zo ver komt in de Amstel Cup, Feyenoord 2 en PSV 2 hebben het duidelijk niet gered
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 09:00
Verwijderd
Na het winnen van de wereld cup in 95 gingen alle goede spelers weg. Vervolgens kwamen al die afrikanen en wat heeft ajax sindsdien gewonnen... Nothing
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 09:16
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Na het winnen van de wereld cup in 95 gingen alle goede spelers weg. Vervolgens kwamen al die afrikanen en wat heeft ajax sindsdien gewonnen... Nothing
dat is gelul, want volgens mij waren finidi, kanu, oliseh, babangida, (ik zal dr wel een paar vergeten zijn) ook afrikanen

Oud 22-02-2002, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
dat is gelul, want volgens mij waren finidi, kanu, oliseh, babangida, (ik zal dr wel een paar vergeten zijn) ook afrikanen

Zeg ook niet dat alle afrikanen slecht voetballen, maar die nu bij ajax wel

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 15:58
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
dat komt niet door die afrikanen maar omdat alle goede spelers weg gingen je zegt het zelf, als je nou naar een topclub in europa kijkt zitten er bij de meeste gewoon een speler die uit de Ajax jeugd komt, als je nu naar Ajax2 kijkt hoeveel talent daarin zit, naar Ajax1 (van der vaart, van der meyde, Heitinga, van der gun) komt het over 2 jaar weer helemaal goed met Ajax oftewel je lult uit je nek.

kijk eens naar Baba, Ikedia, finidi, oliseh, mido, wie hebben we nog meer? allemaal afrikanen, en ze kunnen allemaal voetballen.

[Dit bericht is aangepast door Martin1985 (22-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 09:30
Verwijderd
Elke afrikaan kan voetballen, alleen sommige beter dan andere, finidi, kanu, mido allemaal goede, maar ajax heeft ook heel veel afrikanen die er geen ruk van kunnen. Stuur die maar lekker naar Telstar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 22:20
boris godounov
boris godounov is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
na 95 speelden er niet meer afrikanen dan daarvoor bij ajax. kanu heeft er in de finale 95 tegen ac milan trouwens voor gezorgd dat ajax in de tweede helft de bal langer in bezit kon houden waardoor het eindelijk pas aan de opbouw toekwam.

[Dit bericht is aangepast door boris godounov (25-02-2002).]
Reageren

Regels voor berichten