Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is de eerste keer dat iemand felle kritiek heet op deze lul zonder slacht offer van hem te zijn geweest. Verstappen Salo en De la Rosa kunnen deze kerel ook niet meer uitstaan. Mischien een idee om een of andere tegel in te voren waar dit soort zaken. Het wegnemen van iemand uit de rijdersmarkt, en hem vervolgens niet te laten rijden.
Het is gewoon een schande hou Tom te werk is gegaan. Maar wat doe je eraan?? kan hem een trap onder zijn balle geven, maar dan rijdt Jos dit jaar nog niet.
|
1 ding is duidelijk, deze meneer is geen zakenman, absoluut niet professioneel, en moet zo snel mogelijk verdwijnen uit de Formule 1. Zelfs Paul stoddart is nog professioneler als deze man.
Hopelijk rijd het team dit jaar zo slecht dat failliet gaan ondanks de teamleden binnen het team. En dat zelfs Dhr. H. Frentzen midden in de pit half spint en midden voor zijn teamleden stil komt te staan met op een haar na geen doden zegt toch wel iets over de auto en de coureur. Van mij part is Arrows verleden tijd Moonspell
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat niet wegneemt, dat de hele situatie rond Verstappen gewoon drie keer niks is. ![]() Maar Verstappen komt er wel. ![]() *optimist is* |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien heeft Arrows alleen nog maar een paar sponsors ( Lost Boys is een van de weinigen ) die Verstappen ook altijd gesponsord heeft. Enige wat ik mag hopen is dat arrows echt failliet gaat of Walkinshaw moet verdwijnen. Ook de kwestie Prost / minardi ( Minardi had al eerder een groot bod gedaan ) klopt ook gewoon niet.. Ik denk dat walkinshaw de laatste man op aarde is die je echt kunt vertrouwen..
|
|