Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 13:00
Moonspell
Moonspell is offline
In 1 woord geweldig:

Citaat:

Wereldkampioen Michael Schumacher heeft vandaag fel uitgehaald naar Arrows-baas Tom Walkinshaw. De stercoureur kiest zonder voorbehoud de kant van zijn maat Jos Verstappen. "Waarschijnlijk is het beter niet onder een baas te werken die een reputatie heeft coureurs eruit te gooien", aldus de Duitser op een persconferentie in Melbourne.

Schumacher verwijst naar de reputatie die Walkinshaw op het gebied van personeelsmanagement heeft. Drie weken voor de start van het seizoen pleegde hij contractbreuk door Heinz-Harald Frentzen aan te stellen op de plaats van Jos Verstappen. In 1999 werd Mika Salo op dezelfde manier aan de kant gezet ten bate van de Japanner Tora Takagi. Vorig jaar liet Walkinshaw Pedro de la Rosa op het laatste moment vallen voor het sponsorgeld van Enrique Bernoldi.

Verstappen lijkt nu het pad van Salo en De la Rosa te volgen. Beide coureurs kregen uitstekende betrekkingen aangeboden als testcoureur en rijden inmiddels als goed betaalde coureurs in Formule 1. Ook op dat front staat Michael Schumacher achter Verstappen. Via de wereldkampioen werd Verstappen al gepolst voor testwerkzaamheden. Kort na zijn ontslag door Walkinshaw zat Verstappen bij het tweede Ferrari-team Sauber. "Ik geloof dat Jos al wat nieuwe opties heeft. Ik hoop dat het allemaal goed komt'', aldus Schumacher.

Jos Verstappen was de teamgenoot van Michael Schumacher in het jaar dat de Duitser wereldkampioen werd met Benetton. Daar leerden beide Tom Walkinshaw kennen. De Schot was destijds door Flavio Briatore aangesteld als teammanager.

Als ik deze man tref in real life heeft ie wel een probleem

[Dit bericht is aangepast door Moonspell (01-03-2002).]
Oud 01-03-2002, 13:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline

waT Is ie toch LiEf he, oNzE schuMi
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:36
15 Enrique
15 Enrique is offline
Dit is de eerste keer dat iemand felle kritiek heet op deze lul zonder slacht offer van hem te zijn geweest. Verstappen Salo en De la Rosa kunnen deze kerel ook niet meer uitstaan. Mischien een idee om een of andere tegel in te voren waar dit soort zaken. Het wegnemen van iemand uit de rijdersmarkt, en hem vervolgens niet te laten rijden.
Het is gewoon een schande hou Tom te werk is gegaan. Maar wat doe je eraan?? kan hem een trap onder zijn balle geven, maar dan rijdt Jos dit jaar nog niet.
Oud 01-03-2002, 16:46
Verwijderd
Volgend jaar Verstappen naar Ferrari? kan hij samen met Schumi rijden
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:54
Rhinus
Rhinus is offline
Ik moet mijn mening over Shumi nu iets bijstellen .

Hoe weet je dit eigelijk?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:58
Moonspell
Moonspell is offline
1 ding is duidelijk, deze meneer is geen zakenman, absoluut niet professioneel, en moet zo snel mogelijk verdwijnen uit de Formule 1. Zelfs Paul stoddart is nog professioneler als deze man.

Hopelijk rijd het team dit jaar zo slecht dat failliet gaan ondanks de teamleden binnen het team.

En dat zelfs Dhr. H. Frentzen midden in de pit half spint en midden voor zijn teamleden stil komt te staan met op een haar na geen doden zegt toch wel iets over de auto en de coureur.

Van mij part is Arrows verleden tijd

Moonspell
Oud 01-03-2002, 16:59
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik moet mijn mening over Shumi nu iets bijstellen .

Hoe weet je dit eigelijk?
Surf eens over het internet, een wereld gaat voor je open
Oud 01-03-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Moonspell schreef:
Van mij part is Arrows verleden tijd
Dan heeft hij nu Prost als alternatief :/
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:05
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Moonspell schreef:
1 ding is duidelijk, deze meneer is geen zakenman, absoluut niet professioneel, en moet zo snel mogelijk verdwijnen uit de Formule 1. Zelfs Paul stoddart is nog professioneler als deze man.
Zowel Paul Stoddart als Tom Walkinshaw zijn gruwelijk professioneel. Stoddart is bezig Minardi langzaam maar zeker uit de afgrond te helpen, terwijl Walkinshaw hetzelfde doet met Arrows. Stoddart heeft in het verleden het Arrows F3000-team naar een toch behoorlijk goed seizoen geleid (langer zat-ie er geloof ik ook niet ) en Walkinshaw heeft in vrijwel alle vormen van motorsport successen en kampioenschappen behaald. Ik twijfel er niet aan of Arrows gaat een top-5 team worden, als hij zo doorgaat.

Wat niet wegneemt, dat de hele situatie rond Verstappen gewoon drie keer niks is.

Maar Verstappen komt er wel.
*optimist is*
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 13:23
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Zowel Paul Stoddart als Tom Walkinshaw zijn gruwelijk professioneel. Stoddart is bezig Minardi langzaam maar zeker uit de afgrond te helpen, terwijl Walkinshaw hetzelfde doet met Arrows. Stoddart heeft in het verleden het Arrows F3000-team naar een toch behoorlijk goed seizoen geleid (langer zat-ie er geloof ik ook niet ) en Walkinshaw heeft in vrijwel alle vormen van motorsport successen en kampioenschappen behaald. Ik twijfel er niet aan of Arrows gaat een top-5 team worden, als hij zo doorgaat.

Wat niet wegneemt, dat de hele situatie rond Verstappen gewoon drie keer niks is.

Maar Verstappen komt er wel.
*optimist is*
Als ik zie hoe walkinshaw zaken doet, is dat een afgang voor de Formule 1. Misschien is hij professioneel geweest, maar dat kan hij op dit moment vergeten.

Bovendien heeft Arrows alleen nog maar een paar sponsors ( Lost Boys is een van de weinigen ) die Verstappen ook altijd gesponsord heeft. Enige wat ik mag hopen is dat arrows echt failliet gaat of Walkinshaw moet verdwijnen. Ook de kwestie Prost / minardi ( Minardi had al eerder een groot bod gedaan ) klopt ook gewoon niet..

Ik denk dat walkinshaw de laatste man op aarde is die je echt kunt vertrouwen..

Oud 02-03-2002, 14:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had ik al gezet in het Verstappen-topic...
Oud 02-03-2002, 17:23
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik vind het terecht!

Oud 02-03-2002, 18:11
Deborah*F1
Deborah*F1 is offline
Goed zo!
Maar ja, daar heeft Jos natuurlijk nog geen F1 zitje mee....
Oud 04-03-2002, 13:39
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Had ik al gezet in het Verstappen-topic...
helaas was ik 3 minuten eerder mate
Reageren

Regels voor berichten