Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe je ogen eens open. Reeds vergeten wat ze bv tijdens de Giro allemaal vonden tijdens die invallen???? en zo zijn er nog veeeeeeeeele zaken hoor.
||
Citaat:
|
![]() |
Nouja het hoort bij de sport. Het is jammer. Persoonlijk vind ik dat ze de etappes in grote wielerrondes moeten inkorten, want veel renners gebruiken alleen om te overleven. Maar desalniettemin vind ik het vet dat het weer gaat beginnen lekker de hele dag naar michel luisteren als je toch nergens zin in heb(behalve zelf trainen dan)
||
Citaat:
![]()
|
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Mr.Oizo (01-03-2002).]
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Toch in de atletiek: zeer strenge controles Laatst in Salt Lake: nieuw dopingproduct kan opgespoord worden - zeer strenge controles (zoniet de strengste) Het voetbal : iets minder volgens mij - toch reeds enkele dopinggevallen opgedoken (vooral dan Nederlanders ![]() Kdenk toch dat er tegenwoordig in de meeste sporten wel serieus gecontroleerd word hoor. Maar in tegenstelling tot andere sporten is volgens mij in de wielersport doping volledig ingeburgerd. Algemeen aanvaard door renners, ploegleiders, verzorgers,... het is tot een deel van de sport gaan behoren volgens mij. Kan alleen maar hopen ze ooit die stomme 'omerta' (zwijgplicht) is ff vergete en uit de biecht gaan spreken.
|
![]() |
tv-tip: dezeavond om 22.50u op Canvas.
Sportprogramme (Over de lijn) - Patrick Lefevre (ploegleider van VDB) is studiogast en komt wat uitleg geven. Ook het komende wielerseizoen zal besproken worden. Morgen is er nog een heruitzending om 14.40u.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar die Simpson viel dood neer van zijn fiets, de tour van 98: nog geen 100 renners over (denk je nu echt dat die allemaal stopten uit sympathie) de vorige Giro (of die daar voor???): de politie valt binnen en er wordt doping gevonden genoeg voor alle profs, amateurs en jonge wielrenners in Europa samen. Willy Voet vertelt wat er allemaal gebeurde achter de schermen enkele jaren geleden. En ik was godverdomme nog één van de enige (in mijn omgeving) die echt geloofde in een mooie terugkeer van VDB en dan gebeurt zoiets, je zou voor minder ontgoocheld reageren. Zelfs nu heb ik nog een sprankeltje hoop tegen beter weten in dat hij ooit nog terugkomt. (Veel heeft volgens mij te maken met die dokter 'Mabuse' - Kutman)
|
![]() |
|
24-3: Begin wereldbekerwedstrijden met Milaan-San Remo
7-4: Ronde van Vlaanderen 14-4: PARIJS-ROUBAIX!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21-4: Luik-Bastenaken-Luik 28-4: Amstel Gold Race April: dé maand van de klassieke wielrenwedstrijden!!! Ga ze allemaal kijken, alleen mot ik de Gold Race missen, dan zit ik in Amerika.
|||
Citaat:
Citaat:
Het is een saaie nietszeggende kutsport. Beetje fietsen, en dan?
||
Citaat:
je hoeft niet te replyen ![]() als je wielrennen niks aan vindt dan hoef je je niet met deze discussie te bemoeien
|
kijken kijken, is 'r niemand die mee doet met 'n ronde hier ? da's toch veel leuker, 'k doe zelf mee met de tour versie van de amstel gold race (limburgs mooiste). ben echt geen prof of zo maar hou gewoon van fietsen. nog meer mensuh die met bovenstaande ronde mee doen ?
||
Citaat:
||
Citaat:
Kalender 2002 (maart geselecteerd).. Daar kan je alle (?) wielerwedstrijden start en einddatum bekijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2006 geen punt :| | 360 | 30-06-2006 10:40 | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2003 B@RTOLI | 301 | 19-12-2003 19:49 |