Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Naja, toch maar mijn rijtje dan : Ajax Van der Vaart Chivu Wamberto PSV Vogel Bruggink van Bommel Feyenoord Bosvelt Zoetebier Ono
||
Citaat:
|
nu heb ik er weer een andere kijk op
Feyenoord 1 emerton 2 Van Hooijdonk 3 Paauwe 4 Van Persie 5 Ono Ajax 1 Vd Vaart 2 Vd Meyde 3 Trabelski 4 Chivu 5 Van Halst psv 1 Hofland 2 Van Bommel 3 Vennegoor of herseloos ![]() 4 Ooijer 5 Kezman en nu praat ik van DIT MOMENT!
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Galasek is verdedigende middevelder Ikedia's tijd komt nog wel en Babangida kan beter naar telstar ofzo DAMN, als je hier geen verstand van heb, reageer dan liever niet ![]() [Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (12-03-2002).]
|
Feyenoord:
1 van Hooijdonk (wereldspeler) 2 Ono(toch nog 1 Japanner die kan voetballen) 3 van Persie (zo jong al dat niveau) Ajax: 1 Machlas (niet zijn techniek, maar zijn nichterige schwalbes) 2 ehhh 3 ![]() PSV 1 van Bommel 2 Waterreus 3 Hofland (beetje)
|
[QUOTE]Utreg_Nr1 schreef:
[B] v/d Gun is schaduwspits Galasek is verdedigende middevelder Ikedia's tijd komt nog wel en Babangida kan beter naar telstar ofzo DAMN, als je hier geen verstand van heb, reageer dan liever niet ![]() beste vrind ik heb er zoals ik al zei nu een andere kijk op en vd meyde heeft zich het afgelopen seizoen goed ontwikkeld oke en dat van baba was een geintje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Vrije tijd |
Feyenoord Talk.. ( Alleen voor Feyenoorders ) Mfh1988 | 16 | 22-08-2004 13:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |