Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2001, 00:11
The Master 2001
The Master 2001 is offline
Maradona 4-EVER
Oud 11-11-2001, 02:01
Ajacied4ever
Ajacied4ever is offline
ok
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 07:45
Wilson
Wilson is offline
Maradonna...is dat niet die kleine, koddige, veel te dikke en zwaar overgewaardeerde drugsjunk die af en toe eens een leuke voetbalaktie liet zien om vervolgens de rest van het seizoen in een afkickkliniek te zitten?

Kan me vergissen hoor, want ik geef onmiddellijk toe dat ik niet zo veel verstand heb van voetbal.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:21
broed
broed is offline
ik had het gisteren nacht ook gezien ja

wat deed die keeper nou vaag me zijn beenden inde lucht en op zijn hande staan ofzo ?

zag er wel koewl uit
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:34
NEC Nijmegen nr1
NEC Nijmegen nr1 is offline
Ja ik vond het ook zwaar mooi om te zien. Maradonna ook helemaal in tranen. En dan het beeld van zijn vader en familie. Heel ontroerend hoor
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:36
Verwijderd
uhhh ja...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:53
edwin10
edwin10 is offline
Citaat:
broed schreef:
ik had het gisteren nacht ook gezien ja

wat deed die keeper nou vaag me zijn beenden inde lucht en op zijn hande staan ofzo ?

zag er wel koewl uit
Dat was Higuita(kweet nie f je het zo schrijft) Dat is zijn truc, hij heeft een keer echt in ee officiele wedstrijd met deze manier een bal uit het doel gehouden, schitterende actie!

Oud 11-11-2001, 12:15
broed
broed is offline
ja ik dacht echt zo van

Uhhh WOW

maar wat was het voor een wedstrijd

met dat vuurwerk was een mooie stukje
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 14:21
Lunatix
Lunatix is offline
Citaat:
edwin10 schreef:
Dat was Higuita(kweet nie f je het zo schrijft) Dat is zijn truc, hij heeft een keer echt in ee officiele wedstrijd met deze manier een bal uit het doel gehouden, schitterende actie!

Dat was op Wembley, hij in het doel van Colombia in een vrienschappelijk wedstrijd tegen England
Dan ben je wel de man als je een hakje omhaal gaat doen als keeper op Wembley
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 14:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Wilson schreef:
Maradonna...is dat niet die kleine, koddige, veel te dikke en zwaar overgewaardeerde drugsjunk die af en toe eens een leuke voetbalaktie liet zien om vervolgens de rest van het seizoen in een afkickkliniek te zitten?

Klopt.

Oud 11-11-2001, 16:34
AntiKezman
AntiKezman is offline
ik kreeg echt kippenvel man! echt een prachtig afscheid! het was een schitterende voetballer, jammer dat ie zo afgegleden is. eigenlijk wel triest om te zien, maar goed hij heeft het denk aan zichzelf te danken
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 18:14
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
edwin10 schreef:

dat was ns in een vriendschappelijk duel van colombia tegen engeland, werd ook maar door de commentator verteld
Oud 11-11-2001, 18:16
AntiKezman
AntiKezman is offline
schitterend de glimlach van een kind van 41 jaar
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 18:40
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
AntiKezman schreef:
ik kreeg echt kippenvel man! echt een prachtig afscheid! het was een schitterende voetballer, jammer dat ie zo afgegleden is. eigenlijk wel triest om te zien, maar goed hij heeft het denk aan zichzelf te danken

IDD!!!
Oud 12-11-2001, 11:05
dario
dario is offline
weet je wat mooi was dat pibliek waar gewoon echt 60000 man helemaal uit hun dak gaan voor 1 voetballerdas toch prachtig

en hoe die dat publiek opjutte echt super

mooiere afscheid kan gewoon haast niet
Oud 12-11-2001, 14:02
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
Wilson schreef:

Kan me vergissen hoor, want ik geef onmiddellijk toe dat ik niet zo veel verstand heb van voetbal.
Misschien heb je niet veel verstand van voetbal maar je hebt wel gelijk!
Oud 12-11-2001, 15:28
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
Lunatix schreef:
Dat was op Wembley, hij in het doel van Colombia in een vrienschappelijk wedstrijd tegen England
Dan ben je wel de man als je een hakje omhaal gaat doen als keeper op Wembley
hij had wel meer leipe acties....
hij ging ook weleens, als zijn ploeg de bal nhad, op de lat van zijn goal staan en dan zijn ploeg luidkeels aanmoedigen!!!

dat zijn wel de betere acties!!
Oud 12-11-2001, 20:36
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
dario schreef:
weet je wat mooi was dat pibliek waar gewoon echt 60000 man helemaal uit hun dak gaan voor 1 voetballerdas toch prachtig

en hoe die dat publiek opjutte echt super

mooiere afscheid kan gewoon haast niet
Zeker! Wat een sfeertje in dat stadion van Boca zeg, echt fantastisch. Ik mag dat wel, dan fantieke publiek dat de hele wedstrijd zingt, klapt, lawaai maakt, met spandoeken, vlaggen, van alles werd van de tribune gegooid (dwz. papier, soort slingers etc.), zoals je ook zag bij Galatasaray, echt geweldig. Dat zie je vooral in de zuidelijke landen, het is heel anders dan bijvoorbeeld de Engelse supporters, maar zeker ook heel cool.
Oud 12-11-2001, 20:53
rockyj
rockyj is offline
tis jammer maar was wel leuk
Oud 12-11-2001, 21:15
mobie
mobie is offline
pracht van een voetballer.
op zen eentje er voor gezorgd dat Argentinië wereldkampioen werd en op zen eentje er voor gezorgd dat Napels kampioen werd.
kutmaffia
Oud 13-03-2002, 23:27
Kirk22
Kirk22 is offline
goeie voetballer. zijn er weinig van.
Pele heeft de ballen niet om zich niet te verkopen als EuroCard MasterCard puppet. Alleen staan er nog 2 mensen boven hem: 1:Cruyff (God) en
2:van Basten (zijn enige zoon, onze verlosser en degene die heeft geleden voor de vrijheid van ons Nederlanders).
Oud 14-03-2002, 13:58
master van dordrecht
master van dordrecht is offline
Marradona, ach ja wat zal ik zeggen.
hij was in mijn ogen echt een goeie speler, zijn solo's waren zo mooi.

ik weee niet wie er ooit die special heeft gezien op studio sport over marradona, dat hij ging hoog houden in het stadion van napels op een liedje dat heet "live is live"
dat was helemaal mooi

de groeten

[Dit bericht is aangepast door master van dordrecht (14-03-2002).]
Oud 15-03-2002, 23:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
een junk die zichzelf sporter noemt, schandalig. Die kerel snapt niet dat er na drank en drugs verslaving geen topsport meer bestaat voor hem, en je bent ooit te oud voor topsport. Hij staat alleen nog op het veld om geld te vangen.
Reageren

Regels voor berichten