![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() over missers gesproken, ik had gister n filmpje gezien van n gast die bezig was met zn vriendin, hij had zn laptop naarschool meegenomen, en daar ingelogd en niet uitgelogd ofzo, en zo kon je alles op zn harddisk bekijken, stond dus n sexfilmpje van hem en zn chickie op, wat paar dagen daarna de rest vd school gezien had...*au* |
![]() |
||
Citaat:
wat was dat voor een soort film dan waarbij jij dat zag? |
![]() |
|
nouja,
mijn vriend heeft parket, en daar is het meestal wel gemakkelijk op te zien en na de seks hebben we en hele wc-rol procedure dat het ' er niet uit lekt' hij heeft een mooi blauw sprei en dat willen we zo houden ![]()
||
Citaat:
|
doekje van de sex gaan altijd de prullenbak in, komt zn moeder binnen vraagt eerst wat er zo vreemd ruikt en daarna pakt ze de doekjes die naast de prullenbak waren gegaan... *schaamschaam*
en een keer bij de basketbal, daar in de kleedkamer sex gehad, staand... hij gaat uit me en floept zo zn shirt erop... op zn o zo mooie zwarte shirt... wa heb ik gelachen! *grin*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
hmz, ik heb wel eens opt tapijt gemorst
en me moeke ging daarna heel aardig eens mijn kamer stofzuigen en van bovenaf roepen: "KAS, WAT IS DIE VLEK OP JE TAPIJT!" ik gelukkig nog wijsgemaakt dat t thee was (was een donker tapijt en t zag er gewoon nat uit) maar toch moeilijk om geen rode kop te krijgen... pfft...
||
Citaat:
![]() ach ja moeders.... nou ik zit in de kamer precis boven die van me ma....en een keertje was ik aant rukken en toen had ik geen doekie of nix bij de hand dus teon heb ik me leuter uit het raam gehangen... maar wat bleek de volgende dag...de wind had me kwakkie vol tegen me moeders raam geblazen ![]() en zij zei toen: die kutvogels ook altijd... ![]() toen hield ik wijselijk me mond en ben wegelopen... ![]()
|
![]() |
Die van die leuter uit het raam is goed
![]() Keertje toen liep ik met me leuter naar de badkamer na het rukken, alleen ik had nog niet ff gezorgd dat alles eruit was gedropen dus ik toe dat badgordijn dicht (ging douchen) en me pik strijkt erlangs en hele strook sperma me pa volgende dag: Wat is dit nou weer een vlek? ^_^ |
![]() |
|
![]() |
hmm, ik masturbeer meestal op een nogal vage manier, moeten jullie even die andere topic zien in seksualiteit van mij, daarin ken je 't lezen, maar na de masturbatie sessie ga ik gwoon naar de badkamer om 't daar te drogen, en ik smeer t ook vaak aan me witte onderbroeke en daarna gooi ik die in de was, of aan de binnenkant van een t shirt (die ik daarna ook in de was gooi
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
of dat je moeder binnenkomt als je bezig bent.. lekker...
ik heb er nog steeds traumas van ![]() Op boxers en dan in de was gooien is toch niet erg? ik bedoel mn ouders snappen gerust wel dat ik om de paar dagen mn sperma kwijt moet op de een of andere manier...
||
![]() |
Citaat:
![]() mahgoed ik pak altijd me shirt of me onderbroek en al;s me ouders het zien ach skijt toch? boeit me echt nix.. ze hebben alles zelf ook gedaan anders was ik er immers ook niet ![]() kben wel; blij dat me moeder er nog nooit wat over heeft gezegd. ahoewel ze wel vaker mijn bed moet verschonen als die van me broers.. me ouders doen hier heel normaal over zeggen nix ensow. en daar ben ik blij van. ze wassen het immers toch wel wat boeit het z enu of er alleen lichaamsgeuren,en gemorst eten zandf etc opzit of dat er ook een beetje opgedroogde sperma aan kleeft? |
![]() |
||
Citaat:
zokan het ook |
![]() |
||
Citaat:
dat was idd erg lullig. Het is een ICT opleiding ener zijn dus genoeg computers. Kom ik daar volkomen normaal een lokaal in van zeg wat 60 computers. En op alle computers draaide dat filmpje. *oef* !gigahertz verbinding helemaal belast door het doorsturen van filmpjes. zelfs het inloggen was niet mogelijk. Na één week stond er in de wekelijkse column van een docent dat leraren ook weten hoe zij tegenwoordig om moeten gaan met ict om sexueel getinte filmpjes van het netwerk te halen *GRIJNS*^^ ben ik blij dat ik die gast niet was.
|
Tijd geleden met ex-vriendje. Was buiten en we hadden niks bij de hand qua doekje of zo, ik had alleen toevallig een sjaal in mn tas zitten. Dus hadden we die gebruikt.
Volgende dag moest ik met mn moeder ergens heen, goh zegt ze, waarom doe je die ene sjaal niet om die staat daar altijd zo leuk bij.. Ik zo uuhhmm zitten vlekken in, weet niet wat voor iets *onschuldige blik* Komt ze even later met die sjaal aanzetten; ja ik heb m maar even bekeken, vreemd geurtje zit eraan en die vlekken wat kan dat nou zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn ex heeft een hond en dat beestje heeft meermalig een gebruikte condoom leeg zitten malen.
Tsja, tis maar wat je lekker vindt. Ook heeft haar moeder een keer een gebruikt condoom dat nog op het nachtkastje lag weggegooid met de vriendelijke mededeling of we dat de volgende keer wilden doen. Ach ja het kan altijd erger ![]()
|
|