Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 14:47
Evito
Evito is offline
Heb je wel eens (als jongen) een fatale misser gemaakt? Dat je ouders de volgende dag toevallig op je kamer liepen en zich afvroegen waar ze nu in stonden te trappen,
en dat je moest liegen dat je wat van je aarbeienbiogarde had laten vallen?
Oh ja,
de meisjes mogen natuurlijk ook reageren,
nu weet ik dat het voor meisjes vrij moeilijk is iets te produceren wat niet op water lijkt,
dus spui dan maar wat over het feit of je vriendje wel eens zo'n misser heeft gemaakt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 14:57
BlackMystery
BlackMystery is offline
nu echt misser was het niet
maar ik had het in een doekje gedaan
moest het lukken dat toen ik ff men vriendin toen weg was gaan doen
men moeder men kamer is binnegekomen
en het doekje heeft meegepakt
(juk)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 15:08
Evito
Evito is offline
Haha
toch wel een beetje een misser!
ik heb ook wel eens wat op een t-shirt gehad,
maar na een minuutje onder de koude kraan was het wel weer weg
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:05
Verwijderd
Euh, ik weet niet waarom, maar vroeger was ik nog van de overtuiging dat als er iets op je lakens zit dat het toch opdroogt en je er later niks meer van ziet.

Klein denkfoutje

Heb dat hele proces gestandaardiseerd inmiddels. Laten we zeggen dat ik geleerd heb te richten en mijn prullenbak niet alleen voor papier gebruik
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:09
Verwijderd
mn pa kwam n keertje binnen toen ik net aan t klaarkomen was...was wat minder...maar hij zag t volges mij niet...maar t gevoel was wel verneukt...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:13
Evito
Evito is offline
Citaat:
******** schreef:
Euh, ik weet niet waarom, maar vroeger was ik nog van de overtuiging dat als er iets op je lakens zit dat het toch opdroogt en je er later niks meer van ziet.

Klein denkfoutje

Heb dat hele proces gestandaardiseerd inmiddels. Laten we zeggen dat ik geleerd heb te richten en mijn prullenbak niet alleen voor papier gebruik
Hahaha
mag je hopen dat niemand je prullenbak wil legen!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Hahaha
mag je hopen dat niemand je prullenbak wil legen!
Heu, al die doekjes enzo komen omdat ik altijd zo verkouden ben hoor!!! *snif*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:28
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
mn pa kwam n keertje binnen toen ik net aan t klaarkomen was...was wat minder...maar hij zag t volges mij niet...maar t gevoel was wel verneukt...
een verpest orgasme zuigt indeed
Oud 13-10-2002, 16:28
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
nu echt misser was het niet
maar ik had het in een doekje gedaan
moest het lukken dat toen ik ff men vriendin toen weg was gaan doen
men moeder men kamer is binnegekomen
en het doekje heeft meegepakt
(juk)
cursus zinsopbouw kan op zich nooit kwaad
Oud 13-10-2002, 17:28
NoLimitz
NoLimitz is offline
ik had het een keer met me vriendin gedaan en had de condoom in de vuilnisbak gegooid, maar me moeder was iets kwijt en d8 dat ze het per ongeluk in de vuilnisbak had gegooit toen had ze dus heel die zak overhoop gehaald...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
cursus zinsopbouw kan op zich nooit kwaad
hehe

over missers gesproken, ik had gister n filmpje gezien van n gast die bezig was met zn vriendin, hij had zn laptop naarschool meegenomen, en daar ingelogd en niet uitgelogd ofzo, en zo kon je alles op zn harddisk bekijken, stond dus n sexfilmpje van hem en zn chickie op, wat paar dagen daarna de rest vd school gezien had...*au*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 18:50
Evito
Evito is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hehe

over missers gesproken, ik had gister n filmpje gezien van n gast die bezig was met zn vriendin, hij had zn laptop naarschool meegenomen, en daar ingelogd en niet uitgelogd ofzo, en zo kon je alles op zn harddisk bekijken, stond dus n sexfilmpje van hem en zn chickie op, wat paar dagen daarna de rest vd school gezien had...*au*
Whaha
wat was dat voor een soort film dan waarbij jij dat zag?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Whaha
wat was dat voor een soort film dan waarbij jij dat zag?
stond ergens op n ander forum...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:34
Optima
Optima is offline
nouja,

mijn vriend heeft parket, en daar is het meestal wel gemakkelijk op te zien

en na de seks hebben we en hele wc-rol procedure dat het ' er niet uit lekt'

hij heeft een mooi blauw sprei en dat willen we zo houden
Oud 13-10-2002, 21:31
Verwijderd
op de mouw van m'n nieuwe bloes
m'n moeder na het wassen: "seg wa zou da kunnen zijn?? zou da er nog uitgaan? 'k heb het éne keer gewassen, en 't is er nie helemaal uit... 't is toch iets raar, ik weet nie wa het is hoor..."

Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:16
marlies
marlies is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
m'n moeder na het wassen: "seg wa zou da kunnen zijn?? zou da er nog uitgaan? 'k heb het éne keer gewassen, en 't is er nie helemaal uit... 't is toch iets raar, ik weet nie wa het is hoor..."

oeh!
Oud 13-10-2002, 22:57
DarkCat
DarkCat is offline
Nooit bij het pijpen het orgasme van je vriend te lang uitstellen, en dan op het laatste moment wegduiken.

Dat is slecht voor je gordijnen.
Oud 14-10-2002, 00:28
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
neuh, ik heb een slot op me deur
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 08:30
sas_andrea
sas_andrea is offline
doekje van de sex gaan altijd de prullenbak in, komt zn moeder binnen vraagt eerst wat er zo vreemd ruikt en daarna pakt ze de doekjes die naast de prullenbak waren gegaan... *schaamschaam*

en een keer bij de basketbal, daar in de kleedkamer sex gehad, staand... hij gaat uit me en floept zo zn shirt erop... op zn o zo mooie zwarte shirt... wa heb ik gelachen! *grin*
Oud 14-10-2002, 18:37
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:

Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Nooit bij het pijpen het orgasme van je vriend te lang uitstellen, en dan op het laatste moment wegduiken.

Dat is slecht voor je gordijnen.
Witte gordijnen kunnen anders ook heel mooi zijn...
Oud 14-10-2002, 22:17
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hehe

bah die is ranzig........
Oud 14-10-2002, 22:27
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
hmz, ik heb wel eens opt tapijt gemorst
en me moeke ging daarna heel aardig eens mijn kamer stofzuigen

en van bovenaf roepen:
"KAS, WAT IS DIE VLEK OP JE TAPIJT!"

ik gelukkig nog wijsgemaakt dat t thee was (was een donker tapijt en t zag er gewoon nat uit)

maar toch moeilijk om geen rode kop te krijgen... pfft...
Oud 15-10-2002, 00:09
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
Citaat:
"KAS, WAT IS DIE VLEK OP JE TAPIJT!"

ach ja moeders....

nou ik zit in de kamer precis boven die van me ma....en een keertje was ik aant rukken en toen had ik geen doekie of nix bij de hand dus teon heb ik me leuter uit het raam gehangen...

maar wat bleek de volgende dag...de wind had me kwakkie vol tegen me moeders raam geblazen

en zij zei toen: die kutvogels ook altijd...

toen hield ik wijselijk me mond en ben wegelopen...
Oud 15-10-2002, 06:15
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:

en zij zei toen: die kutvogels ook altijd...
Die is goed!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 07:03
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Neuh eigenlijk niet, alleem me ma en pa kwamen een keertje kijken of ik en me vriendin nog leefde (ze hoorde nix meer dus) nou en of we leefde
Oud 15-10-2002, 09:57
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:

dus teon heb ik me leuter uit het raam gehangen...

haha
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:03
DJ Incompetent
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:43
m.
m. is offline
Die van die leuter uit het raam is goed

Keertje toen liep ik met me leuter naar de badkamer na het rukken, alleen ik had nog niet ff gezorgd dat alles eruit was gedropen dus ik toe dat badgordijn dicht (ging douchen) en me pik strijkt erlangs en hele strook sperma

me pa volgende dag:

Wat is dit nou weer een vlek?

^_^
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 19:59
Verwijderd
nog geen missers gehad...

maar als het op je laken zit, of in je boxer als je daarmee slaapt, en je ma vraagt wat het is, kan je ook gewoon zeggen dat je een natte droom hebt gehad.. is wel een goed excuus. je moet er wel vrij gemakkelijk over kunnen praten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 20:09
man pis = back
man pis = back is offline
hmm, ik masturbeer meestal op een nogal vage manier, moeten jullie even die andere topic zien in seksualiteit van mij, daarin ken je 't lezen, maar na de masturbatie sessie ga ik gwoon naar de badkamer om 't daar te drogen, en ik smeer t ook vaak aan me witte onderbroeke en daarna gooi ik die in de was, of aan de binnenkant van een t shirt (die ik daarna ook in de was gooi )
Oud 15-10-2002, 20:15
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
hmm, ik masturbeer meestal op een nogal vage manier, moeten jullie even die andere topic zien in seksualiteit van mij, daarin ken je 't lezen, maar na de masturbatie sessie ga ik gwoon naar de badkamer om 't daar te drogen, en ik smeer t ook vaak aan me witte onderbroeke en daarna gooi ik die in de was, of aan de binnenkant van een t shirt (die ik daarna ook in de was gooi )
Vinden je ouders t dan niet raar dat je 14 onderbroeken en t-shirts per dag verslijt?
Oud 15-10-2002, 20:18
Grenwiel
Grenwiel is offline
srry nieuwe topic niet gelezen...dom dom dom!
Oud 15-10-2002, 21:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
lol heb ik ook eens gehad, maar dan met men moeder die binnekwam
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:15
DJ Incompetent
Citaat:
lafjuh schreef:
maar als het op je laken zit, of in je boxer als je daarmee slaapt, en je ma vraagt wat het is, kan je ook gewoon zeggen dat je een natte droom hebt gehad.. is wel een goed excuus. je moet er wel vrij gemakkelijk over kunnen praten natuurlijk
hmm vraagt mijn ma eigenlijk nooit :]
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:20
GRRR
GRRR is offline
ik denk dat moeders wel weten hoe sperma eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:24
DJ Incompetent
Citaat:
GRRR schreef:
ik denk dat moeders wel weten hoe sperma eruit ziet
k hoop het voor ze
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:56
oneMen
oneMen is offline
of dat je moeder binnenkomt als je bezig bent.. lekker...
ik heb er nog steeds traumas van

Op boxers en dan in de was gooien is toch niet erg? ik bedoel mn ouders snappen gerust wel dat ik om de paar dagen mn sperma kwijt moet op de een of andere manier...
Oud 18-10-2002, 15:46
man pis = back
man pis = back is offline
als je al het sperma aan de binnenkant van een witte onderbroek afsmeert zien ze 't vast niet hor
Oud 25-10-2002, 12:17
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
man pis = back schreef:
als je al het sperma aan de binnenkant van een witte onderbroek afsmeert zien ze 't vast niet hor
wedden van wel

mahgoed ik pak altijd me shirt of me onderbroek
en al;s me ouders het zien ach skijt toch?
boeit me echt nix..
ze hebben alles zelf ook gedaan anders was ik er immers ook niet ]

kben wel; blij dat me moeder er nog nooit wat over heeft gezegd. ahoewel ze wel vaker mijn bed moet verschonen als die van me broers..

me ouders doen hier heel normaal over zeggen nix ensow.
en daar ben ik blij van.
ze wassen het immers toch wel
wat boeit het z enu of er alleen lichaamsgeuren,en gemorst eten zandf etc opzit of dat er ook een beetje opgedroogde sperma aan kleeft?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:18
Beyoned
Beyoned is offline
onderbroek ik trouwens wel boxershort dat daar geen misvberstanden over komen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:12
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
man pis = back schreef:
witte was fetish?

zokan het ook
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 18:20
science
science is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hehe

heheh dat was dus bij mij op school.
dat was idd erg lullig. Het is een ICT opleiding ener zijn dus genoeg computers. Kom ik daar volkomen normaal een lokaal in van zeg wat 60 computers. En op alle computers draaide dat filmpje. *oef*
!gigahertz verbinding helemaal belast door het doorsturen van filmpjes. zelfs het inloggen was niet mogelijk.
Na één week stond er in de wekelijkse column van een docent dat leraren ook weten hoe zij tegenwoordig om moeten gaan met ict om sexueel getinte filmpjes van het netwerk te halen *GRIJNS*^^

ben ik blij dat ik die gast niet was.
Oud 26-10-2002, 18:56
Esmée
Esmée is offline
Tijd geleden met ex-vriendje. Was buiten en we hadden niks bij de hand qua doekje of zo, ik had alleen toevallig een sjaal in mn tas zitten. Dus hadden we die gebruikt.
Volgende dag moest ik met mn moeder ergens heen, goh zegt ze, waarom doe je die ene sjaal niet om die staat daar altijd zo leuk bij.. Ik zo uuhhmm zitten vlekken in, weet niet wat voor iets *onschuldige blik* Komt ze even later met die sjaal aanzetten; ja ik heb m maar even bekeken, vreemd geurtje zit eraan en die vlekken wat kan dat nou zijn Nou ik kon mn onschuldige gezicht gelukkig nog enigszins in de plooi houden
Oud 27-10-2002, 09:58
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
******** schreef:

gatverdamme, k denk ook maar dat ik niet meer mijn broers kamer binnenloop, die heeft echt een mega prullenbak
Oud 27-10-2002, 09:59
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Tijd geleden met ex-vriendje. Was buiten en we hadden niks bij de hand qua doekje of zo, ik had alleen toevallig een sjaal in mn tas zitten. Dus hadden we die gebruikt.
Volgende dag moest ik met mn moeder ergens heen, goh zegt ze, waarom doe je die ene sjaal niet om die staat daar altijd zo leuk bij.. Ik zo uuhhmm zitten vlekken in, weet niet wat voor iets *onschuldige blik* Komt ze even later met die sjaal aanzetten; ja ik heb m maar even bekeken, vreemd geurtje zit eraan en die vlekken wat kan dat nou zijn Nou ik kon mn onschuldige gezicht gelukkig nog enigszins in de plooi houden
haha wat een prachtig verhaal, ik zou later ook echt helemaal in een deuk liggen en me ook wel een béétje schamen
Oud 27-10-2002, 10:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Nooit geen last van gehad. Mijn ouders vragen niet zoveel. (alleen andere vlekken willen ze nog wel eens naar vragen )
Oud 27-10-2002, 16:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Roozie schreef:
haha wat een prachtig verhaal, ik zou later ook echt helemaal in een deuk liggen en me ook wel een béétje schamen
ja die sjaal is inmiddels wel beroemd
Oud 28-10-2002, 13:46
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ja die sjaal is inmiddels wel beroemd

we hebben de stropdas van claus
en de sjaal van Esmée
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 23:05
Six4Eight
Six4Eight is offline
Mijn ex heeft een hond en dat beestje heeft meermalig een gebruikte condoom leeg zitten malen.

Tsja, tis maar wat je lekker vindt.

Ook heeft haar moeder een keer een gebruikt condoom dat nog op het nachtkastje lag weggegooid met de vriendelijke mededeling of we dat de volgende keer wilden doen.

Ach ja het kan altijd erger

Regels voor berichten