Advertentie | |
|
![]() |
|
www.sshn.nl
Huisvesting eerstejaars studenten. Per 1 oktober ’02 stonden er 1935 eerstejaars studenten voor het studiejaar 2002/2003 bij ons ingeschreven. 1e reisurgentie: 553 personen 2e reisurgentie: 555 personen geen reisurgentie: 827 personen. Op dit moment worden de vrijkomende kamers in de complexen Hoogeveldt en Vossenveld toegewezen aan de ingeschrevenen uit de 1e reisurgentiecategorie met als inschrijfdatum: Hoogeveldt: inschrijfdatum 29 november 2001 Vossenveld: inschrijfdatum: 20 november 2001 zeg maar ongeveer een jaartje dus.. maar je woont een uurtje rijden van nijmegen? bedoel je dan met de auto? ik heb bang dat je dan niet tot de 1ste reisurgentiecategorie behoort.. nja, ik sta nu sinds februari dit jaar ingeschreven en woon een half uur met de trein van nijmegen vandaan, dus ik ben nog lang niet aan de beurt.. nja, ik wens je veel succes.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit heeft even niet zoveel met het onderwerp kamers in Nijmegen te maken, maar ik vond het zonde om een nieuw bericht aan te maken.
Weet een van jullie ook hoe het zit met de kamers in (centrum) Den Bosch? Bestaat hier ook een site van zoals ze dat van studentenhuisvestiging Nijmegen hebben? Alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
alle steden/dorpen behalve den bosch dat er niet bij staat (wel meer niet) ook: www.kamernet.nl
|
Je kan ook ondertussen inschrijven op www.kamernet.nl en op meer site's zoeken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer huren Heer Wil | 17 | 20-03-2013 12:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Studeren in Nijmegen Nemo | 3 | 12-04-2011 10:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik zoek en kamer in Nijmegen... psychonaut98 | 7 | 26-03-2009 22:01 | |
Algemene schoolzaken |
Kamers in Nijmegen lord_ralf | 9 | 27-01-2008 09:42 | |
Algemene schoolzaken |
Inschrijven voor kamer bij SSHN (Nijmegen) Droomvlucht | 25 | 11-03-2005 11:12 | |
De Kantine |
Klooster Nijmegen Gigli | 20 | 16-03-2004 12:37 |