![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil het ook een keer doen, mijn vriend ook, maar nu nog niet, pas als we beetje ouder zijn. Nu heb ik nog genoeg aan mijn vriend ![]() En ik ben overmorgen jarig ![]()
|
Offtopic: GEFELICITEEEEEEERD ES
![]() Een trio lijkt mij eigenlijk helemaal niets...als ik seks heb met iemand dan wil ik diegene al mn aandacht geven en niet m'n aandacht moeten verdelen. En ik wil ook volledig aandacht terug. Dus nee, een derde persoon lijkt nix. *'I'he Prophet, voor wie een trio tegenwoordig bestaat uit met 2 handen rukken*
||
Citaat:
![]() Ja MOCHT ik het ooit doen dan zou ik het het liefst ook met een onbekende doen..
|
[QUOTE]'I'he Prophet schreef:
[B]Offtopic: GEFELICITEEEEEEERD ES ![]() Een trio lijkt mij eigenlijk helemaal niets...als ik seks heb met iemand dan wil ik diegene al mn aandacht geven en niet m'n aandacht moeten verdelen. En ik wil ook volledig aandacht terug. Dus nee, een derde persoon lijkt nix. Ligt eraan wat die derde persoon doet... Het moet dan wel zo afgesproken zijn dat het om mij draait (gnagna) Dan lijkt me dit een zeer 'goed' idee... ![]() En dan zou ik het wel doen met iemand die je 'vaag' kent maar wel vertrouwt... *denkt aan vriend + ....* niet dak ervaring mee heb ofzow.. ![]()
|
![]() |
ach met 2 meiden zou ik niet verkeerd vinden. Mijn broertje en ik hebben ooit wel bijna een trio gehad. Dat meisje wilde het wel eens met een tweeling doen. Maar dat zijn wij helemaal niet...
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf wel eens een trio gehad met mijn vriendin en iemand die we kenden via internet en al een keer eerder hadden ontmoet. Was een prettige ervaring... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() neuh. sexueel bi. [edit] ik zou geen v-m-v willen omdat ik dan jaloers word (want ik zou alleen sex met een jongen kunnen hebben als ik heel veel voor 'm voel) en geen v-m-m omdat ik dan ook jaloers word en dat sowieso een vaag idee vind. ![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 12:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is een trio toch een beetje een excuus om een one night stand te hebben?
Effe voor 1 keer met iemand anders sex, maar dan "met toestemming" van je partner. Want als je allebei een nacht met iemand anders had doorgebracht zonder het elkaar te vertellen zou het vreemdgaan zijn geweest, maar nu doe je eigenlijk hetzelfde alleen je weet het van elkaar (en je bent er zelf bij, maar goed) het is nog steeds "één keer seks met iemand anders" wat imo hetzelfde is als een one night stand.. Niet dat het zo slecht is, een trio, als je er allebei voor de 100% achter staat.. Alleen ik snap soms niet dat mensen zo makkelijk kunnen doen over dat hun vriend(in) bezig is met een ander. Wànt het is een trio, dus dan is het niet erg, maar juist 'spannend' en opwindend? Terwijl als hij/zij het normaal met een ander deed stond de relatie op het spel. Zo zie ik het een beetje. (En waarschijnlijk ben ik ook 1 van de weinige die zo denkt) Ik ben er (tot teleurstelling van mijn vriend ben ik bang) nòg niet echt voorstander van. Ik vind het niet echt opwindend, maar dat komt ook omdat ik meisjes niet zo interessant vind, op sexueel gebied. En dan nog de issue van zullen we het met een bekende of een vreemde doen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben drieling 3 kerls maar als dat samen nog wat moet worden... me ene broer 1x gezoend verder nix me andere broer nog helemaal nix KMOET ER NIET AAN DENKEN!!!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou echt nooit een trio willen, ik heb het er wel eens voor de grap met mn vriend over gehad maar het idee dat hij aan dat andere meisje zit of zij aan hem vind ik echt walgelijk. als ik er alleen al aan denk wordt ik misselijk! Jaloezie??? ja ik denk het wel maar dat lijkt me vrij normaal, als je een vriend hebt wil je hem niet graag delen denk ik. ik vind het een soort vreemdgaan.
|
![]() |
|
nope niets voor mij, misschien als mijn vriendin er en keer een meisje bij zou willen.. maar ik denk het niet.. kweet overigens ook dat ze dat neit wil dus
![]()
|
![]() |
is er ook een meisje die het al eens heeft gedaan met haar vriend dan en nog een meisje erbij? ik zou graag willen horen hoe dat ging. mij lijkt het namelijk niet zo leuk om een bekende erbij te hebben, ik weet ook niet waarom precies, maar dan zou ik me een beetje ongemakkelijk voelen misschien. ik vind het trouwens totaal geen excuus om het eens met een ander te doen: je doet het met zijn tweeën, maar dan nog een 'speeltje' zeg maar erbij. (sorrie voor het bot uitdrukken, maar ik wist het ff niet beter uit te leggen). En trouwens, volgens mij vind mijn vriend het juist leuk om naar mij en dat meisje te kijken, niet zozeer dat hij met haar moet vrijen, ja een beetje spelen enzo, maar hij wil voornamelijk zien hoe dat meisje met mij bezig is.
In ieder geval bedankt voor de vorige reacties! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
mjah zou ik wel ooit een keertje willen proberen maar ik zou denk ik niet de 3de willen zijn zeg maar... niet met een stel dr bij maar juist als een van de twee van het stel
![]()
|
ik ben gerust in voor een trio, maar heb een voorwaarde gesteld die mij de zekerheid geeft dat het amme-never nooit niet zal gebeuren
ik vrij met een meisje erbij als: 1 het een verdomd mooi en intelligent meisje is ( en ik bepaald wat dat is) 2 ik ook met een andere jongen erbij mag vrijen en dat laatste wil hij niet dus einde discussie ps...voorlopig hebben we genoeg aan elkaar om uitgeput te raken ![]()
||
![]() |
Citaat:
meisjes zijn daar toch vrijer in. mah toch bvink het wel een logisch andwoord zal ik ook hebben gegeven als ik meisje was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
31/01: burial chamber trio [(sunno)))...] + kawabata & pauvros @ worm 1.000.000 | 12 | 30-01-2007 08:17 | |
Muziek |
Alkaline trio Little Star7 | 21 | 05-12-2004 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Trio op 15jarige??? en hebben julie dat wel is gedaan HilaryGirl15 | 13 | 30-11-2004 10:46 | |
Seksualiteit |
Stelling: Bij een trio ga je alle3 verplicht all the way... AngelLena | 40 | 22-10-2003 14:33 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? Trio of niet? Rebec | 14 | 04-04-2002 18:15 | |
Seksualiteit |
Trio Super_Girl | 4 | 28-01-2002 12:19 |