Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Snippie meid, denk er goed over na waar je nu mee bezig bent. Straks heb je zo'n winkel gevonden en kun je niet meer zonder. XTC en al die pillen zijn misschien leuk, maar het leukige is tijdelijk en je wilt steeds vaker. Pas alsjeblieft wel goed op jezelf. En we gaan je geen adressen geven waar je pillen kunt halen natuurlijk.
|
Je neemt een pilletje,
voelt je weer beter (als het je stemming niet versterkt), en daarna voel je je nog kutter dan eerst. Verlang je er weer naar, en zo kom je in de cirkel. (btje overdreven, maar tis wel zo ![]() Je problemen gaan btw niet weg hiermee, ze worden meestal alleen maar erger :\ Nouja, als je persé wil kan je t volgens mij niet in een coffeeshop kopen, is illgeaal spul gloof ik. Mja, ik kreeg van 'vrienden', denk dat je t n btje zelf uit moet zoeken.. zoals wasp al zei, pas ajb goed op jezelf..
||
Citaat:
![]() no offence hoor meisje.. maar ik moest dit ff kwijt..
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 19:18. |
![]() |
|
![]() |
Hoi dmtdmt,
Sorry, maar dit is geen onzin. Dit is hoe ik me nu voel en dat uit ik. Als je daar problemen mee hebt moet je niet op deze post antwoorden Hoi Wasp, Ik weet dat je gelijk hebt en dat maakt het ook zo moeilijk. Ik weet dat pillen super slecht is en je er eigenlijk niet aan MOET beginnen. Toen ik dat ene pilletje toen gekregen had leek het alsof de wereld een roze wolk was, zo vredig. Ik weet ook wel dat dit gevoel niet eeuwig duurt want na 2 uur was het al uitgewerkt en kreeg ik de narigheid pas. Hoi Bethametason, Ja, dat is zo helaas. Ik weet niet of ik wel of niet wil ik wil gewoon een oplossing voor mijn problemen waar ik maar niet uitkom. ik heb verschillende dingen geprobeerd om mijn problemen op te lossen, tefergeefs... Hoi Yamyam, Je bent zelf ook zo stom geweest dus begrijp ik? Hoi cokemanlalala, Nogmaals dit is geen bullshit. Hoi Angel_girl, Geeft niet hoor dat je geen post hebt als je dit effe kwijt moest hou ik je niet tegen.
|
Ey Snippie als je perse pilletje wilt slikken doe het dan.
XTC is NIET verslavend zoals velen denken. Snuiven daarentegen WEL. Ikzelf heb ook pillen geslikt en in begin is het wel leuk en relax. Maar je weet toch dat het kut voor je is. Ben na een paar keer al gewoon gestopt. Kheb er nooit meer de behoefte aan gehad voor nog eens te doen. Ennuh hoe je eraan komt? Tjah dat ligt denk ik wel aan je connecties want je kunt zie niet zomaar kopen en koop ze van iemand betrouwbaar !! Ga niks kopen als je niet weet waar ze vandaan komen want voor het zelfde geld is het gewoon troep waar je alleen ziek van wordt of zelfs erger. Dus wees gewaarschuwd. PS: drugs nemen lost geen problemen op. En gebruik het verstandig en probeer eens meer te weten te komen of de drugs die je neemt.
|||
Citaat:
Citaat:
Als je er echt uit wil komen, moet je je voor 100% inzetten, dat gaat niet met drugs. Kweenie met wat voor problemen je zit, als het ernstig is, zoek hulp oid, blijf niet hangen, of maak het erger.. Je moet het zelf weten, je bent oud genoeg om de gevolgen te weten, het is JOUW leven. Mja, denk er goed over na ajb, zo leuk is het niet..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nnuh angel_girl, jij drinkt vast en zeker wel eens alcohol. Dus laat ons gewoon ons jointje roken is evengoed softdrugs. Alcohol is grotere rotzooi dan wiet of hasj om het maar ff duidelijk te zeggen.
|
![]() |
Hallo allemaal,
Oke ik ben weer terug bij zinnen. Dit is niet alleen door jullie reacties maar ik heb zelf ook even beter nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat drugs ook niet alles is. Ik trek me dus volledig terug en begin er niet aan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |