Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan me niet voorstellen dat ik zonder hem zou moeten.. het idee alleen al doet me ook heel erg veel pijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar laat hem maar ![]()
||
Citaat:
En dan heb ik bij die gedachte ook nog dat nummer van Daniel Beddingfield in m'n hoofd zitten, da's helemaal een kwelling..
|
Verwijderd
|
Mijn vriend zegt dat altijd heel mooi, al vanaf de eerste keer dat we serieus met elkaar spraken (via i-net, dus wel bijzonder);
Als hij aan mij denkt in de toekomst, ziet hij iets bijzonders, iets fijns, iets goeds. Voor hem staat vast dat we - wanneer er geen ernstige dingen gebeuren - we altijd bij elkaar zullen blijven. Ik vind het ook erg moeilijk me voor te stellen dat ik later ook met een andere man zou zijn... Natuurlijk sluit ik dat niet uit, maar op dit moment, als alles zo blijft als nu, blijven we oneindig samen... Zo voelt dat gewoon.... Maar ja, natuurlijk veranderen mensen en misschien verander ik nog te veel ten opzichte van hem... maar ja, dat zien we dan allemaal wel weer... De eerste 3 jaar zijn we door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kweet ni goe wa ik er nog meer over kan zeggen, maar ik hoop echt wel dat ik voor altijd met mijn vriendin kan samenblijven. |
![]() |
|
me ex... die had het al over "voor altijd"
![]() ![]() bedoel... stel dat hem/haar iets overkomt ![]() uiteindelijk kun je zover vooruit kijken als je wilt... wie weet wat er allemaal nog gebeurt... en zoals ik al zag hierboven... hebben Alicia en Qimm het ooit wel zo gevoeld en is het heel vies tegengevallen *knufft beide*... ergens hoop ik toch dat ik me ook ooit zoveel voor iemand zal voelen... maar of ik dat wel kan is ook zoiets ![]()
|
Verwijderd
|
ik had met mijn ex echt t gevoel dat t voor altijd was, hij heeft in die anderhalf jaar echt ontzettend lieve dingen gezegt, waardoor ik daarin ben gaan geloven, maar die dingen zeg je als t goed gaat en je verliefd bent,dat is gewoon zo, over t algemeen is het wel een illusie, op deze leeftijd helemaal over 5 jaar zal dat anders zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee dat heb ik niet, ik ben heeel erg gek van mijn vriendin, maar ik weet ook wel dat de kans dat we bijelkaar blijven heel klein is.
we zijn nog jong en je kan de toekomst niet voorspellen aan de andere kant, mijn ouders zijn vanaf hun 17e bij elkaar en dus nog steeds op hun 50ste/51ste dust kan wel |
![]() |
|
In die situatie hoop ik nooit terecht te komen. Als de relatie dan ooit ten einde is dan val je namelijk wel heel diep.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik ben ook een van die hopeloze gevallen..
ik zie ook alleen mijn toekomst met stefan. kan me nie voorstellen dat het ooit uit gaat.. hebben we niet eens een reden voor.. we hebbe nooit ruzie en vreemdgaan is nix voor ons. hebbe we beide een hekel aan.. dusja ![]() maar ik ben nu niet meer zo bang daarvoor. om hem kwijt te raken.. omdat het zo super tussen ons gaat |
![]() |
|
aangezien ik meer geloof in de mens als sole survivor...denk ik niet dat ik ooit zo zal kijken. Ik ken wel een stuk of 3 (oudere) ouders die echt perfect bij elkaar passen. In hun hobbies, hun doen, hun denken, hun...alles gewoon. Dat is mooi, maar ook zonder elkaar zouden ze het redden. Dat zie je wel als er 1 iemand overlijdt.
|
![]() |
|
Ik zie mezelf ok wel voor altijd bij mijn lieverd blijven, we horen gewoon bij elkaar en daar kan niemand tussen komen. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag, wist ik dat het iets werd en dat was ook zo. Wat wij hebben is gewoon een eeuwigdurende liefde en ik hoop dat iedereen op de wereld ooit net zo gelukkig is als ik nu met hem ben!
Remco, i love you 4ever and longer!!
|
![]() |
OK, heb ik ook gehad, maar wat als de ander dit ook zegt en voelt over jou. Dat ze ook bij jou wil blijven voor altijd.
En dat ze dan je achteraf laat zitten... Hoe ga je daar mee om? En moet je echt haar vergeten zoals iedereen het zegt...dat je het moet laten gaan...ook al zie ik haar nog doodgraag... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk wel de toekomst in maar houd daarbij in gedachte dat het ook anders kan lopen. Als ik dat niet doe, vertrouw ik te veel op dit ene toekomst beeld en ben niet goed voorbereid als het anders loopt. |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop inderdaad wel, maar iedereen raadt het mij af, behalve jij dan... Tis nu bijna een jaar geleden dat we verkeerden, en ze heeft nu iemand anders. En onlangs ben ik te weten gekomen dat ze de trut speelt tegen mij elke keer ik ze zie, zodat ik haar zou vergeten, maar ze beseft niet wat ze me aandoet... Ik kan het gewoon niet geloven achter de dinge die we samen meegemaakt hebben.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht ook dat het voor altijd kon duren, aangezien we het geweldig hadden met elkaar. Toch kwam er een einde aan. Het leven is hard ![]() |
![]() |
|
Offtopic: Nare Wouter, wie is dat meisje in jouw avatar?
Verder: Zoals iemand hierboven al zei: zelfs als mijn vriend heel gemeen tegen me doet zie ik hem nog als mijn ware. Hij kent mij zoooo goed, ik wil niet dat iemand anders dat ooit ook doet. Dat kan niet, dat past gewoon niet. Hij mag mij, mijn lichaam en mijn rare buien kennen, niemand anders. Tegen hem wil ik aankruipen als ik wil knuffelen, en tegen niemand anders. Nooit.
|
Verwijderd
|
*heeft ook regelmatig nummer van Daniel Beddingfield in hoofd zitten en vindt dat ook een kwelling, maar wss om een andere reden*
Mjah, dat heb ik inderdaad wel. Er is ook geen reden waarom het uit zou gaan; we passen goed bij elkaar, we hebben nooit ruzie. Maargoed, we kunnen natuurlijk altijd uit elkaar groeien, en dat weet ik wel, maar ik realiseer me het niet echt. *knuft Qimm ook en geeft extra kopje* |
![]() |
|
![]() |
Heb wel al een paar keer gehad dat ik het gevoel kreeg dat die bepaalde relatie een tijdje zou duren.
Maar echt het gevoel van ' we zijn voor elkaar gemaakt '?? NOPE! Nog nooit! Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben van een vrij raar standpunt. Ik geloof niet dat ik m'n hele leven met één en dezelfde persoon zou kunnen zijn. Of mss wel kunnen zijn, maar niet alleen hem liefhebben, zoals partners doen. Ik geloof niet in eeuwige liefde... En met dit standpunt kan ik sommige mensen rare gezichten doen trekken! Greetz lieve,xxx
||
Citaat:
![]() Let's play darts! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |