Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar naar mijn mening kan het toch beter geboren zou zijn zijn. Verder vind ik hem mooi, maar moest deze zin toch wel een paar keer overlezen voor ik hem vatte. Liefs mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is mijn uiting van...me gevoelens.. zoals je al zij *life goes on*..niet voor alle mensen. liefs dyana.
||
Citaat:
||
Citaat:
dankje voor je reply..hoop dat ik weer wat duidelijk heb kunnen maken hoe ik me voel...dikke knuffell liefs dyana
|
Verwijderd
|
Ik vind het knap dat je het zo kan verwoorden, heb daar veel respect voor. Ik ben niet zo goed in deze reacties en het zal dan ook niet echt van hoogstaand niveau zijn wat ik neerzet maar ik meen het wel. Wat jij hebt doorgemaakt is denk ik een van de ergste dingen die je als mens kan doormaken. De manier waarop jij daar mee omgaat en hoe jij het verwoord in je gedichten is echt vreselijk knap. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door en als je me nodig hebt roep je me maar ik zal dag en nacht voor je klaar staan
Liefs, Lars |
![]() |
||
Citaat:
love you liefs dyana
|
![]() |
He meissie, je zegt dat niet voor iedereen *life goes on* is weggelegd. Maar dat is het wel. Probeer niet te lang stil te staan bij het verleden, want als je terug denkt aan het verleden is het meestal heel negatief. Probeer te denken aan de toekomst, er is zoveel moois dat er op je wacht, voor jou zeker. Je bent een slimme, mooie meid die echt wel wat uit haar leven kan halen, doe het ook meisje, in gedachte help ik je daar ook mee. maar dat is het enige wat ik nog kan doen. Blijf iig zo door gaan, blijf je gevoelens verwoorden in je gedichten, strax, in de nabije toekomst zul je er veel profijt van hebben en weer echt gelukkig kunnen zijn. heel veel liefs, sterkte en een knuffel, van mij
|
![]() |
||
Citaat:
zorg goed voor je eigen...*sorry* liefs dyana
|
Verwijderd
|
Uit het announcement:
Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd. Tja, reageren op een reply na 7 dagen zie ik toch wel als uppen. En je bent al eerder gewaarschuwd, in deze topic zelfs. Lijkt me duidelijk geweest. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
eerlijkheid in een relatie santac12 | 21 | 07-05-2010 10:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meerdere tijd dimensies Diary of Dreams | 34 | 13-08-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
opgroeien in een andere tijd VoRaZ | 10 | 21-02-2004 19:51 | |
Algemene schoolzaken |
Examen doen in een ander land Balance | 6 | 20-02-2004 17:05 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |