Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 17:59
*Norena*
*Norena* is offline
Als ik 100 jaar eerder
op deze aarde was gekomen
zou je er ook dan geweest zijn
om mij zoveel pijn te schenken?

Als ik 50 jaar later
zou geboren geworden zijn
zou je dan ook elke nacht
in mijn dromen te vinden zijn?

Als ik in een ander land
mijn leven zou gestart zijn
zou ik dan ook dagelijks angst hebben
om jou ooit nog eens terug te zien?

Als ik niet was
wie ik nu ben
zou jij dan ook
iemand anders zijn?

Of zou jij dezelfde zijn
en zou je enkel
een ander genomen hebben
die dan mijn plaats verving?
Oud 04-10-2002, 14:54
Anne
Anne is offline
Uppen mag inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je reacties wilt, maar zoals Secreet al zei: als iedereen dat doet, wordt het hier een grote puinhoop. Ik zal voorgaande reacties verwijderen, zodat je met een schone lei opnieuw kan beginnen.
Oud 04-10-2002, 17:22
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Uppen mag inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je reacties wilt, maar zoals Secreet al zei: als iedereen dat doet, wordt het hier een grote puinhoop. Ik zal voorgaande reacties verwijderen, zodat je met een schone lei opnieuw kan beginnen.
(zal me aan deze houden) dankje voor de boodschap op een nette manier...
Oud 04-10-2002, 21:01
Sabina
Sabina is offline
Citaat:

Als ik 50 jaar later

[/B]
Ik heb bewondering voor iedereen die hier zijn gedichten paatst, en wil dus ook geen kritiek hebben ofzo...

Maar naar mijn mening kan het toch beter geboren zou zijn
zijn. Verder vind ik hem mooi, maar moest deze zin toch wel een paar keer overlezen voor ik hem vatte.

Liefs mij.
Oud 07-10-2002, 14:33
baz123
baz123 is offline
heel mooi, ik weet niet of je dit hebt geschreven met een bedoeling, als dat zo is. kop op meissie, life goes on. dikke knuffel en heel veel liefs bas
Oud 09-10-2002, 08:24
Vlooienband
Vlooienband is offline
Wauw.
Mooi, echt heel erg mooi
Ontroerend
Oud 13-10-2002, 22:25
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
*Norena* schreef:
Als ik 100 jaar eerder
op deze aarde was gekomen
zou je er ook dan geweest zijn
om mij zoveel pijn te schenken?

Als ik 50 jaar later
zou je dan ook elke nacht
in mijn dromen te vinden zijn?

Als ik in een ander land
mijn leven zou gestart zijn
zou ik dan ook dagelijks angst hebben
om jou ooit nog eens terug te zien?

Als ik niet was
wie ik nu ben
zou jij dan ook
iemand anders zijn?

Of zou jij dezelfde zijn
en zou je enkel
een ander genomen hebben
die dan mijn plaats verving?
Je wordt er stil van, maar das ook nu net het mooie bij de gedichten van Norena.. Zijn soms dan wel droevig maar erg mooi.. En je blijft erbij nadenken.. *nuff*
Oud 14-10-2002, 17:29
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
baz123 schreef:
heel mooi, ik weet niet of je dit hebt geschreven met een bedoeling, als dat zo is. kop op meissie, life goes on. dikke knuffel en heel veel liefs bas
mijn gedichten hebben altijd bedoelingen..of gedachtens erachter.
Het is mijn uiting van...me gevoelens..
zoals je al zij *life goes on*..niet voor alle mensen.

liefs dyana.
Oud 14-10-2002, 17:31
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Je wordt er stil van, maar das ook nu net het mooie bij de gedichten van Norena.. Zijn soms dan wel droevig maar erg mooi.. En je blijft erbij nadenken.. *nuff*
er stil van worden is nu juist de bedoelingen voor het schrijven, duidelijk uitleg wat ik voel, soms zijn ze inderdaad droevig maar zo voel ik me meestal. zoals je weet. je zegt dat je erbij blijft nadenken omdat mijn gedichten niet vaak aflopen..en altijd op het woordje hoop wacht. liefs dyana
Oud 14-10-2002, 17:33
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
scimmia schreef:
Wauw.
Mooi, echt heel erg mooi
Ontroerend
hier ben ik even stil van hihi, maar meestal vindt je me gedichten altijd wel mooi meis.
dankje voor je reply..hoop dat ik weer wat duidelijk heb kunnen maken hoe ik me voel...dikke knuffell liefs dyana
Oud 14-10-2002, 17:55
*geksku*
*geksku* is offline
*knuffie*
Oud 14-10-2002, 17:59
Verwijderd
Ik vind het knap dat je het zo kan verwoorden, heb daar veel respect voor. Ik ben niet zo goed in deze reacties en het zal dan ook niet echt van hoogstaand niveau zijn wat ik neerzet maar ik meen het wel. Wat jij hebt doorgemaakt is denk ik een van de ergste dingen die je als mens kan doormaken. De manier waarop jij daar mee omgaat en hoe jij het verwoord in je gedichten is echt vreselijk knap. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door en als je me nodig hebt roep je me maar ik zal dag en nacht voor je klaar staan

Liefs,
Lars
Oud 14-10-2002, 18:04
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
*geksku* schreef:
*knuffie*
hihi knuffel terug
Oud 14-10-2002, 18:07
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
Supermach schreef:
Ik vind het knap dat je het zo kan verwoorden, heb daar veel respect voor. Ik ben niet zo goed in deze reacties en het zal dan ook niet echt van hoogstaand niveau zijn wat ik neerzet maar ik meen het wel. Wat jij hebt doorgemaakt is denk ik een van de ergste dingen die je als mens kan doormaken. De manier waarop jij daar mee omgaat en hoe jij het verwoord in je gedichten is echt vreselijk knap. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door en als je me nodig hebt roep je me maar ik zal dag en nacht voor je klaar staan

Liefs,
Lars
ik schrik van je reply, laat zelfs een traantje erbij..god zie je nu wel dat je het kan, ik weet dat ik op je kan rekenen. alleen is het nadeel de kilometers tussen ons..maar goed dat er de telfoon is uitgevonden. ik meen inderdaad alles wat er in me gedichten staan...en vindt me uiting erin..kan niet anders..wat ik door moet maken is inderdaad niet om te beschrijven..maar alles is even erg ..zucht ..was alles inderdaad maar anders zoals ik me voor kan doen in me gedichten..wie vervangt me?....

love you liefs dyana
Oud 16-10-2002, 14:11
baz123
baz123 is offline
He meissie, je zegt dat niet voor iedereen *life goes on* is weggelegd. Maar dat is het wel. Probeer niet te lang stil te staan bij het verleden, want als je terug denkt aan het verleden is het meestal heel negatief. Probeer te denken aan de toekomst, er is zoveel moois dat er op je wacht, voor jou zeker. Je bent een slimme, mooie meid die echt wel wat uit haar leven kan halen, doe het ook meisje, in gedachte help ik je daar ook mee. maar dat is het enige wat ik nog kan doen. Blijf iig zo door gaan, blijf je gevoelens verwoorden in je gedichten, strax, in de nabije toekomst zul je er veel profijt van hebben en weer echt gelukkig kunnen zijn. heel veel liefs, sterkte en een knuffel, van mij
Oud 23-10-2002, 19:31
*Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
baz123 schreef:
He meissie, je zegt dat niet voor iedereen *life goes on* is weggelegd. Maar dat is het wel. Probeer niet te lang stil te staan bij het verleden, want als je terug denkt aan het verleden is het meestal heel negatief. Probeer te denken aan de toekomst, er is zoveel moois dat er op je wacht, voor jou zeker. Je bent een slimme, mooie meid die echt wel wat uit haar leven kan halen, doe het ook meisje, in gedachte help ik je daar ook mee. maar dat is het enige wat ik nog kan doen. Blijf iig zo door gaan, blijf je gevoelens verwoorden in je gedichten, strax, in de nabije toekomst zul je er veel profijt van hebben en weer echt gelukkig kunnen zijn. heel veel liefs, sterkte en een knuffel, van mij
lief dat je met me meej leeft, hoeft alleen niet basje..
zorg goed voor je eigen...*sorry*

liefs dyana
Oud 25-10-2002, 20:46
Verwijderd
Uit het announcement:

Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd.

Tja, reageren op een reply na 7 dagen zie ik toch wel als uppen. En je bent al eerder gewaarschuwd, in deze topic zelfs. Lijkt me duidelijk geweest.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten