![]() |
||
Citaat:
maar op zich hoeft het niet super lang te duren als je door je voet bent gegaan... als je probeert hem vandaag niet te veel te belasten kan je d'r morgen gewoon weer goed op lopen denk ik!
|
Als et idd door de enkel gaan is en je hebt er bvaak last van kun je hem ook preventief laten intapen, en as je hem weer kunt belasten dan moet je enkel versterkende oefeningen doen. Wnat je enkelbanden zijn nu redelijk opgerekt zodat de kans dat je er weer doorgaat groter is
|
bedankt voor de reacties allemaal, ik heb een paar uur wat rustiger aan gedaan en nu kan ik er weer gewoon op lopen. Ik heb dit idd redelijk vaak, mischien 1 keer per maand ofzo, maar is dat heel slecht voor je enkelbanden of niet?
|
![]() |
Knak! Ik had dat vroeger altijd (tot mn 13e ofzo). Ik had er eigenlijk altijd wel last van maar probeerde niet mank te lopen. Heel vaak waren mn enkels blauw of rood gezwollen. Van de dokter moest ik enkelsteuntjes gebruiken ofzo maar dat heb ik nooit gedaan, en daardoor zijn mn enkels nu best sterk geworden.
Als ik tegenwoordig op foute schoenen een sprintje trek naar de tram heb ik soms de pech dat ik door allebei mn enkels ga, maar verder valt het wel mee ![]() Dus niet al te voorzichtig doen, tenzij je er pijn aan hebt natuurlijk!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |