Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nederland
vraag 1: met welk rugnummer speelde jack de gier vorig jaar bij nec b 9 vraag 2:wie scoorde nederlands enige treffer in de wedstrijd om de 3e en 4e plaatst tegen kroatie op het wk in frankrijk a Zenden vraag 3:aan welke club werdt ronald de boer uitgeleend in de jaren 90 a fc twente vraag 4 ![]() a Roda jc vraag 5:wie scoorde het laatste doelpunt voor het nederlands elftal in het jaar 2001 a kluivert belgie vraag 1:wie scoorde het 1e belgischdoelpunt op het ek 2000 d bart goor vraag 2: van welke portugese club haalde moeskroen mbo mpenza a Belenenses vraag 3: wie werdt belgisch speler v het jaar in 2001 c wesley sonck vraag 4: wie werdt belgisch kampioen in het seizoen 98-99 d racing genk bij welke club speelde gilles de bilde voor anderlecht d sheffield wednesday algemene nederland belgie vraag wie maakte de doelpunten tijdens belgie nederland oefen wedstrijd in het jaar 2000 uitslag 2-2 wie scoorde er c kluivert 2x voor nederland emile mpenza en verheyen voor belgie [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
Nederland
Vraag 1: c 15 weetukzekerz Vraag 2: a Zenden zekerz Vraag 3: a FC Twente zekerz Vraag 4: b AZ zekerz Vraag 5: a Kluivert, gokje, de 0-2 tegen Portugal??? ![]() Belgie Vraag 1: c Bart Goor, zekerz Vraag 2: a Belenenses, PURE GOK! Vraag 3: c Wesley Sonck, kan ook Verheyen zijn... Vraag 4: b Club Brugge, twijfel met uiteraard Anderlecht Vraag 5 heet dat Zaagmanz ![]() ![]() Algemene Nederland - Belgie vraag: a Valgaeren en Goor voor Belgie, Kluivert Talan voor nederland, zeker, kweet zekerz dat Talan scoorde! Zaagmanz leer eens typen man ![]() ![]()
||
Citaat:
De rest vul ik later wel eens in ![]()
||
Citaat:
weet ik ook wel maar ik bedoelde eigenlijk voor ditjaar : )
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nederland
vraag 1: met welk rugnummer speelde jack de gier vorig jaar bij nec a 23 b 9 c 15 d 11 vraag 2:wie scoorde nederlands enige treffer in de wedstrijd om de 3e en 4e plaatst tegen kroatie op het wk in frankrijk a Zenden b Bergkamp c Kluivert d Cocu vraag 3:aan welke club werdt ronald de boer uitgeleend in de jaren 90 a fc twente b fc utrecht c willem II d Sparta vraag 4 ![]() a Roda jc b Az c vitesse d Nsc vraag 5:wie scoorde het laatste doelpunt voor het nederlands elftal in het jaar 2001 a kluivert b f.de boer c van nistelrooy d hasselbaink belgie vraag 1:wie scoorde het 1e belgischdoelpunt op het ek 2000 a gert verheyen b joos valgaeren c emile mpenza d bart goor vraag 2: van welke portugese club haalde moeskroen mbo mpenza a Belenenses b sporting lissabon c Maritimo funchal d boavista vraag 3: wie werdt belgisch speler v het jaar in 2001 a gert verheyen b walter bassegio c wesley sonck d nenad jestrovic vraag 4: wie werdt belgisch kampioen in het seizoen 98-99 a anderlecht b club brugge c aa gent d racing genk bij welke club speelde gilles de bilde voor anderlecht a west bromwich b watford c sheffield unitid d sheffield wednesday algemene nederland belgie vraag wie maakte de doelpunten tijdens belgie nederland oefen wedstrijd in het jaar 2000 uitslag 2-2 wie scoorde er a valgaeren goor voor belgie kluivert talan voor nederland b kluivert 2x voor nederland emile mpenza 2 x voor belgie c kluivert 2x voor nederland emile mpenza en verheyen voor belgie d strupar en verheyen voor belgie zenden en cocu voor nederland
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||