Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://webdesign.pagina.nl
Zoek maar een paar bedrijven uit ![]() ![]() [als je niet hopeloer wilt worden, doe dit dan niet] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enkele Flashanimaties vind ik wel grappig, zoals enkele dingen die naar voren komen oid. Maar bij een volledige kan je nooit een interessant stukje copy/pasten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me wel een beetje aangesproken door dit topic, kbegin samen met 3 andere mensen ook een webdesign bedrijf. We hebben allemaal wel ervaring met webdesign (ook commercieel)
Het is toch best moeilijk om heel 'professioneel' over te komen. Kzeg hierbij professioneel, omdat je echt de laatste trends moet volgen, en niet zo maar wat kan neerflansen. (voorbeeld, deviantart.com --> wallpapers --> abstract ![]() Over het flash gedoe, flash kan er goed uitzien. Het is alleen zonde dat het misbruikt wordt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik neem maar aan dat je een eenmanszaak op richt? Of heb je een kas van 40000, voor een BV?? |
![]() |
||
Citaat:
Over die kutbedrijfjes: kan me er niet druk over maken. Tis wel ruk dat ze de markt verpesten, maar dat zie je in elke sector. Niets om je druk over te maken imho.. that's life. Alleen jammer dat ze het vertrouwen van je klanten schaden, heb zelf ook een hele tijd moeten wachten (om het zo maar te noemen) voor een klant vertrouwen in mij had, nadat ie een keer de fout in was gegaan met een bedrijf. Gelukkig zijn de echt grote bedrijven, die elk jaar een bepaald budget reserveren voor internet/nieuwe media, slim genoeg om wel een goed webdesignburo in te schakelen... alleen het MKB heeft het liever zo goedkoop mogelijk en die hebben er (meestal) toch geen verstand van, die trappen erin.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is geen bv nee, gewoon een groep mensen webdesign, application skins etc ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.retecool.com/damcomaward.html
!!! Alle extreme wij-pretenderen-een-meesterlijk-webdesignbureau-te-zijn bagger op een hoop. "(Wilt u een eigen website die er professioneel uitziet maar wel betaalbaar is.) hebben ze een rechtermuisknop disable funtie, is de hele muk in frontpage gemaakt en draait de zooi bij crosswinds, gelinkt via een namezero domeinnaam." |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En TAFKAB moet ook niet zo zeiken Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben voorstander van dat startende bedrijfjes eerst het als bijzaak moeten doen om te kijken of ze dit wel willen en of het een beetje wil draaien... |
![]() |
|
![]() |
nee geen kvk nummer, komt omdat het meer een na-schoolse activiteit is
![]() en ja, de eerste klanten zijn (onder andere) lokale kleine dingen, maar iedereen moet tog ergens beginnen? ![]() het is niet alleen webdesign, ook application skins
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
www.watbenjedan.com is ook
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar toch bedankt |
![]() |
||
Citaat:
Echter ik kan niet ontkennen dat het leuk klinkt, dat je een "bedrijfje"wilt gaan beginnen. Alleen tja..het is uiteraard om om te lachen/huilen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
hoe kan het meehelpen aan het verneuken van internet dan? misschien dat het gemiddeld aantal kutsites toeneemt, maar dat zegt niet dat de andere sites minder worden
![]()
|
![]() |
in elke tak zie je dat er kleine ramsj zooi opduikt maar die worden vanzelf de markt uitgewerkt als blijkt dat een site nou eenmaal niet via namezero moet werken
en tja zoveel mensen doen een eenmans en beginnen zo niet registreren nee maar je moet gewoon ergens beginnen en kijken of je het kan en leuk vind
|
![]() |
http://www.dikkuh.nl is wel een mooie site man.
![]() ik ben het met dr.Freeman eens, erg veel bagger op het internet. Ik schijt op amateurs.
|
![]() |
onzin!!
amateurs mogen best wel wat neerzetten iedereen begint een keer dus als ik nu zou beginnen met webdesign zalk elke keer als ik update ene nieuwe cd moeten branden om ff iets aan me buurman te laten zien? of aan me opa? leraar? who teh fuck cares who BULLSHIT!! het is wel zo dat er veeeeeeeeelste snel bedrijven begonnen worden. ik wil dat later ook wel doen maar! kwil eerst html php photoshop xara 3d etc allemaal 100%!!!! onder de knie hebben voordat ik me naam ga gebruiken als je dat niet onder de knie hebt he? dan verneuk je je eigen family naam |
![]() |
||
Citaat:
Het is voornamelijk nadenken over het feit of JIJ als ontwerper een mooi stukje reclame kunt maken voor jouw klant, ongeacht of dat aardappelboer Janssen is, of TGP post. Er komt veel meer bij kijken dan alleen text, een plaatje en een strakke site die aan de trends voldoen. Als webdesigner ben jij niet bezig met een pagina, maar met een stukje reclame. Het gaat erom of je dat product wat de klant wil verkopen, op zo'n manier tentoongesteld wordt [dmv jouw pagina] dat mensen het willen kopen. Neem www.dikkuh.nl [als voorbeeld, no offence] ... is inderdaad een strakke site voor jezelf, maar als jij daar aardappels mee zou moeten verkopen, heb je een probleem, Echter, als je iets technisch zou verkopen, zoals computeronderdelen, zou je een veel grotere kans maken om met zo'n site te slagen. Sites als deviantart en wasted youth zijn mooie sites, maar zijn ze ook reeel als ze daarmee een product zouden verkopen, in plaats van een centrum voor tutorials/artwork. Het is inderdaad te triest voor woorden dat iedereen die frontpage en paint shop pro heeft een bedrijf gaat openen, maar de andere kant is ook dat het voor bedrijven vaak een geldkwestie is, en dat als ze geen site willen kopen van 1000 euro, ze net zo makkelijk overstappen naar een schijt bedrijfje voor een vodje van 50 euro. Ach, je moet het maar zo zien ... je hebt altijd wel wat waarom je kunt lachen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het huidige schoolsysteem is ouderwets en nutteloos 2000DC | 8 | 11-11-2014 23:17 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête webdesign domi84 | 2 | 19-11-2008 20:53 | |
Software & Hardware |
Enquête webdesign domi84 | 1 | 19-11-2008 18:05 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Uurtarief voor amateurwebdesign Pim_Bond | 43 | 26-02-2005 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
grafysch lyceum te utrecht!!! lovesista18 | 46 | 19-08-2004 00:02 |