Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 20:16
Verwijderd
heeft iemand deze film gezien? en wat vond je ervan? want ik las er een keer over in een filmblad, leek me erg cool, maar iedereen zeikt het af. vrienden enzo, vinden het een suffe film, zonder humor. dus geef hier aub je mening, ik wil hem denk ik nog wel een keer gaan kijken, maar als iedereen het ècht zo'n rotfilm vind dan wacht ik nog maar effe een keer totdat ik echt nie meer weet wat ik moet huren en geld teveel heb ofzo...

Starring:
Gene Hackman Danny Glover
Anjelica Huston Bill Murray
Gwyneth Paltrow Ben Stiller
Luke Wilson Owen Wilson
Kumar Pallana Grant Rosenmeyer
Jonah Meyerson Stephen Lea Sheppard

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 20:19
Verwijderd
Ik vond hem wel leuk, maar kreeg nogal moeite om sympathie te krijgen voor de nogal oppervlakkige karakters. Goede muziek, leuk om te huren.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:48
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik kon er de humor niet van inzien. Had ik ook bij de laatste twee films van Wes Anderson; Bottle Rocket en Rushmore.
Oud 24-10-2002, 09:11
Shibby
Shibby is offline
Het lijkt mij wel een komische film. Een lekker avondje met duffe humor op de bank
Oud 24-10-2002, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef:
Ik kon er de humor niet van inzien.
oke maar wàt was er dan niet grappig aan? juist dat overdrevene of gewoon die vage mensen? ik weet dat mensen hem saai vonden, maar ik wil dus graag weten waarom, want ik vind sommige dingen juist altijd cool die anderen duf vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:16
Anonymous John
Anonymous John is offline
Er zitten veel inktzwarte gebeurtenissen in die misschien door sommigen als geniaal worden gezien, maar ik kan er zelf niet warm van worden.

Slecht zou ik de film niet noemen...het is wel creatief in elkaar gezet met de gestoorde personages en hoe de film in "hoofdstukken" is verdeeld maar hij is verre van briljant.
Oud 24-10-2002, 13:44
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Rushmore vond ik erg sterk, TRT ga ik 3 december zien.
Oud 24-10-2002, 18:07
disaster
disaster is offline
kvond em wel heel leuk, missgien iets te lang, maar zeker de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:06
Breg
Breg is offline
ik ging hem vorgie week kijken, maar na een half uur liep de dvd vast , ik heb hem net opnieuw gehuurd, ga hem denk ik morgen kijken.
Oud 24-10-2002, 21:51
NecroDopey
NecroDopey is offline
Vond het wel een vermakelijke film, paar leuke momenten, maar kzou 'm niet specifiek aan iemand aanraden.
Oud 24-10-2002, 21:55
Rareware
Rareware is offline
Wat een schijt film was dat zeg, ik dacht dat het een komische film zou zijn (stond immers zo achter op de dvd), maar wat hebben we gelachen zeg . Na een uur begon het me alweer te vervelen en zijn we begonnen met een andere gehuurde film.
Black Hawk Down deze was dus veel beter en zat nog meer humor in ook, nou ja humor het was meer leedvermaak. Vooral het stuk waar dat ene kleine ventje zijn eigen pa neermaait.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:12
NecroDopey
NecroDopey is offline
Tis komische film in de zin van surrealistische karakters die bij nadere beschouwing toch veel weg hebben van mensen om ons heen. Daarnaast paar momenten goed voor wat leedvermaak..

't zal net zijn met welke instelling je de film gaat bekijken wil je 'm op waarde kunnen schatten
Oud 25-10-2002, 10:12
disaster
disaster is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Tis komische film in de zin van surrealistische karakters die bij nadere beschouwing toch veel weg hebben van mensen om ons heen. Daarnaast paar momenten goed voor wat leedvermaak..

't zal net zijn met welke instelling je de film gaat bekijken wil je 'm op waarde kunnen schatten
idd

vette avatar heb jij btw
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:32
scala
scala is offline
ow ik wou um al zolang zien, leek me echt koel. Paar weekjes terug in het filmhuis gezien en gelukkig was het ook een koele film! je moet er even aan wennen denk ik..het is geen standaard komedie en ook geen standaard film.
Ik vond het wel iets weg hebben van de stijl van Ghost World. Cynisch, droogheid en vooral de sfeer ik had veel over het verhaal gehoord maar uiteindelijk bleek deze toch anders te gaan dan ik had verwacht en dat was best wel beter eigelijk
de acteurs waren ook erg goed, vooral Gene Hackman en Gwyneth Paltrow. Anyway dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten