Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zitten veel inktzwarte gebeurtenissen in die misschien door sommigen als geniaal worden gezien, maar ik kan er zelf niet warm van worden.
Slecht zou ik de film niet noemen...het is wel creatief in elkaar gezet met de gestoorde personages en hoe de film in "hoofdstukken" is verdeeld maar hij is verre van briljant.
|
Wat een schijt film was dat zeg, ik dacht dat het een komische film zou zijn (stond immers zo achter op de dvd), maar wat hebben we gelachen zeg
![]() Black Hawk Down deze was dus veel beter en zat nog meer humor in ook, nou ja humor het was meer leedvermaak. Vooral het stuk waar dat ene kleine ventje zijn eigen pa neermaait. |
![]() |
|
Tis komische film in de zin van surrealistische karakters die bij nadere beschouwing toch veel weg hebben van mensen om ons heen. Daarnaast paar momenten goed voor wat leedvermaak..
't zal net zijn met welke instelling je de film gaat bekijken wil je 'm op waarde kunnen schatten
||
Citaat:
vette avatar heb jij btw |
![]() |
|
![]() |
ow ik wou um al zolang zien, leek me echt koel. Paar weekjes terug in het filmhuis gezien en gelukkig was het ook een koele film!
![]() Ik vond het wel iets weg hebben van de stijl van Ghost World. Cynisch, droogheid en vooral de sfeer ![]() ![]() de acteurs waren ook erg goed, vooral Gene Hackman en Gwyneth Paltrow. Anyway ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Deel 15 Mark Almighty | 500 | 02-09-2005 22:07 | |
Films, TV & Radio |
The Life Aquatic with Steve Zissou Jules | 9 | 24-02-2005 18:25 | |
Films, TV & Radio |
[op tv] The Royal Tenenbaums aniki | 20 | 12-11-2004 09:22 | |
Films, TV & Radio |
THE LIFE AQUATIC WITH STEVE ZISSOU (Wes Anderson, 2004) King Ralph | 3 | 18-08-2004 20:58 |