Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, de sarcasme was op dat moment gewoon niet op de juiste plaats gezien het onderwerp. (en dan voornamelijk de reden die ze gaf) Dus inderdaad. Dan vind ik het totaal niet kunnen en geeft het niet bepaald aan dat je weet waar je het over hebt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dus ze kent me niet. Weet niet hoe ik er op zou reageren. En maakt toch zo'n opmerking (zonder rekening te houden dat er totaal geen aanduiding is van sarcasme waardoor de opmerking in eerste instantie al harder aankomt dan waarschijnlijk bedoeld zal zijn) En dan kan ik wel heel diplomatiek gaan zitten zijn. Maar 99.9% van mijn tijd diplomatiek gaan zitten zijn tegen zulke types gaat HEEL SNEL vervelen. Dus dan laten we het maar op de manier merken dat het DUIDELIJK is dat het NOT DONE is. (misschien dat ze het dan WEL snappen en niet in herhaling zullen vallen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2: Het is duidelijk dat het voor jou not done is, verder is er geen punt gemaakt, bij mij nog niet iig. |
![]() |
||
Citaat:
2: Dat het TEGENOVER mij not done is dus. Dat ze zoiets dus niet tegenover mij dienen te zeggen.
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 20:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat lijkt me logisch. Topic was btw algemeen bedoeld, niet specifiek over jou of over die opmerking op feedback. Bij deze nog meer een keer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat niet, maar ik heb teveel mensen gehad waarbij ik diplomatiek gedoe heb moeten toe passen. Het wordt een tijd dat mensen zelf eens uitzoeken of iets mogelijk is of niet en het niet zomaar doen. Ik ga niet meer diplomatiek zitten doen. Zeker niet bij mensen die daarvoor eerder nog nooit een woord hebben gezegd tegen me en me dus niet kennen. (einde mijn bijdrage aan deze topic want anders blijven we aan de gang ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Humor hangt mijns insziens van 2 dingen af: diepgang en timing. Sarcastische opmerkingen over gevoelige opmerkingen zijn naar mijn mening soms best humoristisch; er zijn mensen die echt goed weten te timen. Daarentegen heb je ook van die sukkels die verkeerde opmerkingen op het verkeerde moment maken en ik ben van mening dat zulke opmerkingen dan ook niet gewenst zijn. Hangt ook van reactie "lijdend voorwerp" in kwestie af...
|
![]() |
||
Citaat:
@Reptile: als je het goed weet te timen kunnen sarcastische opmerkingen inderdaad best humoristisch overkomen, maar het is inderdaad mogelijk dat sommige opmerkingen op het verkeerde moment gemaakt worden en een averechts effect hebben. Sarcastische opmerkingen maken kan dus in zo'n geval bepaalde risico's met zich mee brengen
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zowiezo is het niet slim om die opmerking zo te forumleren *als in het geval van die abt persoon* Kom dan op zijn minst met minimaal 2 volle schermen argumenten anders kwets je de mensen er mee. (2 pagina's is overkill maar dan is wel duidelijk dat het ergens over gaat)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind dat je best sarcastisch kunt reageren, zolang je wel in de gaten houd of je iemand anders ermee kwetst... ik ben over het algemeen over een heleboel dingen nogal sarcastisch (of zelfs cynisch), ik merk dat sommige mensen dit niet altijd even leuk vinden... daar probeer ik nu wel meer op te letten, want ookal is het voor jou een manier om ergens mee om te gaan, bij een ander kan het juist een kutgevoel veroorzaken.
denk ik. ik denk overigens dat je er op inet nog meer op moet letten, omdat je niet altijd duidelijk kunt maken hoe je iets bedoeld. iets wat jij sarcastisch bedoeld kan op een ander heel anders overkomen, omdat je het op jou manier leest, je hoort niet hóe de ander het zegt... |
![]() |
||
Citaat:
Miep heeft een probleem. Kees is lekker aan het lezen op het forum Miep post haar problemen zodat iedereen ze kan lezen. Kees geeft zijn mening daarop. "Sarcast!" zegt Miep Miep is zielig Kees is stom Niet iedereen wilt inzien hoeveel geluk ze hebben om uberhaubt zo te mogen leven. Ik zie voornamelijk luxe problemen. Door de eeuwen heen zijn er zoveel mensen door de puberteit gekomen, zelfs zonder psychiater. "De grootste invloed op jezelf, is jezelf" |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het heeft écht niets te maken met expres mensen kwetsen. Ik donder er alleen graag af en toe eentje van z'n wolk. *gaat verder als ze Angel heeft gekeken* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het mag best, maar wel tot een bepaalde hoogte..
Ook vind ik, dat als je van iemand weet welke onderwerpen bij hem/haar gevoelgi liggen je daar rekening mee moet houden, en zeker geen misbruik van moet maken! Kuz Bite.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Links, stijltypen, enz. kortom: alles over gedichten deel III Verwijderd | 21 | 23-11-2007 22:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Begin van Verhaal ] Behold, and enjoy... niam | 14 | 04-01-2005 22:43 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 |