Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 12:46
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik ben vanaf vandaag gestopt met roken (gaat me nu nog wel aardig af) maar ik heb nog wel een redelijk mooi figuur vind ik zelf! Maar dat wil ik graag zo houden!! Wie heeft er een aantal dieet tips voor mij. 3 keer regelmatig eten lukt me haast nooit, want ik kan wel 5 keer eten op een dag. Wat ik ook doe mijn buik lijkt maar niet voller te gaan! Ik kan echt bergen eten lijkt wel! En al doe ik dat niet dan heb ik echt honger! Pleez help me!! xxx
Oud 17-01-2002, 15:27
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja maar als je dit al lang hebt, veel eten en nog steeds honger enz enz, en je bent niet dik....Whats the Problem???
Dan zul je ook wel niet dik worden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Whats the Problem???
Honger hebben?
En blijven eten is niet goed, ook al wordt je niet dik, je kunt wel last van andere dingen krijgen.

Wat voor soort dingen eet je? Een bruine boterham vult bv stukken meer dan een witte, en zo is het met zoveel dingen. Probeer daar dus een beetje op te letten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:12
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ja maar als je dit al lang hebt, veel eten en nog steeds honger enz enz, en je bent niet dik....Whats the Problem???
Dan zul je ook wel niet dik worden.
Neej, ze is gestopt met roken! Das n goed iets trouwens Maareh tis dus algemeen bekend dat als je stopt met roken dat je ietsje aankomt (stofwisseling wordt trager) en je meer honger krijgt omdat je beter proeft en omdat je iets als vervanging zoekt.

Wat kan helpen als je stopt met roken is suikervrije kauwgom eten. Hielp bij mij enorm (let niet op mij, ik rook weer). Gezonde, low calorie dingen eten helpt ook. Maar het beste is gewoon geen andere vervanging te zoeken (iig niet te overdreven), gezien je dan nog steeds verslaafd bent, maar dan aan wat anders. Yup, ik heb het over discipline.. die kon ik uiteindelijk wel opbrengen, maar helaas begon ik weer na n paar maanden omdat ik het gezellig vond om mee te roken en ff niet lekker in mn vel zat.. zwak dus toch..

Cat
Oud 17-01-2002, 16:49
Ilona1
Ilona1 is offline
Neej dit speelt al een stuk langer.Ik weet niet, mijn lijf schreeuwt om eten ofzo.. Het probleem is: Ik word wel dikker hoor! Was het maar waar dat ik niets aankwam.
Oud 17-01-2002, 17:02
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Neej dit speelt al een stuk langer.Ik weet niet, mijn lijf schreeuwt om eten ofzo.. Het probleem is: Ik word wel dikker hoor! Was het maar waar dat ik niets aankwam.
Ja, maar HOEVEEl dikker?? t Is namelijk wel normaal als je op jouw leeftijd wat aankomt hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:04
Ilona1
Ilona1 is offline
Nouja, ik kom iedere paar weken wel een kilo aan, echt veel dus. Ik word steeds breder zeg maar.
Oud 17-01-2002, 17:20
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
gestopt met roken.....? sinds wanneer rook je dan omdat je pas 15 bent. Of was het een maandje dat je wat rookte
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:22
Ilona1
Ilona1 is offline
Dat heeft er niets mee te maken verder toch?
Oud 17-01-2002, 17:53
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Nouja, ik kom iedere paar weken wel een kilo aan, echt veel dus. Ik word steeds breder zeg maar.
Mmja, da's wel een beetje overmatig veel denk ik ja. Ten eerste zou k zeggen: gewoon 3x per dag gezond eten, 3-4 tussendoortjes, let op wat je eet en ga meer sporten. En ten tweede; stoppen met roken gaat niet echt makkelijk samen met ook nog lijnen hoor..!

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:34
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Ow dan heb ik het dus toch verkeerd begrepen
Maar dan nog, als je nu tevreden bent met je figuur kan ik me voorstellen dat je bang bent dat het teveel wordt (als je zoals je zegt steeds meer aan komt). Wie weet kun je een keer langs een dietiste gaan? Die kan je vanalles vertellen over omgaan met eten en een gezond voedingspatroon (en nee dat betekend niet op dieet hoor).
Heb je echt honger in de zin van, je maag rommelt en als je wat drinkt, dat je direct daarna naar de wc moet (omdat je helemaal leeg bent)? Of is het meer sterke trek?

Cat
Oud 18-01-2002, 13:56
KazzZ
KazzZ is offline
als je mooi slank bent, moet je je nergens druk om gaan maken!En tis heel normaal om op die leeftijd aan te komen, deed ik ook... dont worry
Oud 18-01-2002, 18:43
Ilona1
Ilona1 is offline
Neej het is echt trek, ik heb echt honger! Geen sterke trek dus

Regels voor berichten