![]() |
|
![]() |
Dag volk,
Aangezien we allemaal onze dagelijkse dosis humor nodig hebben zal ik deze band eens aan u introduceren. Humor en muziek, de perfecte combi. Zimmers Hole ![]() Deze band laat zich gewoonweg niet in een hokje proppen. Het beste te omschrijven als overwegend deathmetal met afwisselend grunts, screams en zeer grappige dialogen. Ze zijn ook niet voor niks een brouwsel van metalpapa Devin Townsend. Ik heb deze band laatst op Dynamo Open Air live mogen bewonderen en ik deed het haast in mijn broek van het lachen. Ik kan hier nog uren over lullen, maar deze band heeft meer clichés dan ieder andere metalband, echt heel gaaf. De nummers zijn vaak zelfs korter dan die van grindcore bands... Ik zou zeggen, kijk alleen al naar de titels van de nummers en je lacht je kapot. Toepasselijke foto: ![]() De band heeft tot nu toe 2 albums vol klets geproduceerd: * bound by fire * legion of flames Ik heb ze beiden, legions of flames is beter, jaja deze band groeit zichzelf te boven ![]() nu is het tijd voor wat tips: van de cd: bound by fire *pork rind toes *two headed anal baby *P.B.C. *Hell comes to breakfast *Fully packed *waste of towels (geweldig dialoog). *this is metal (klapper!) ![]() van de cd: legion of flames *the hole is the law (intro) *re-anaconda (bruut) *doggy style *1000 miles of cock *death to the dodgers of soap (kwaliteit!) *white trash momma (ook weer kwaliteit!) Bij het nummer fully packed hoort deze foto (genomen op DOA 2002) ![]() Nu stop ik met het geven van tips, de hele cd "legion of flames" is zeer aan te raden, 20 nummers pure humor en muzikaal toch hoogstaande muziek. Website: www.legionofflames.com Bij de foto's staan foto's van het concert op DOA. Dit zijn ook meteen de beste foto's van de band. Voor enkele nummers op mp3 kun je je via de welbekende kanalen bij mij melden. Ik zou zeggen veel plezier ermee.
|
![]() |
|
|