Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk er nog niet zo vaak over na om te trouwen hoor!!!!!!!!!!!!
![]() Maar ik hou wel veel van fantaseren dus ik heb al wel wat ideeen. Ik wil graag in en kar met een paar shetlanders ervoor. en ik wil een hele mooie jurk, in een kleur niet wit maar lichtblauw of paars ofzow. en het liefst wil ik in de lente trouwen of in de midwinter, als het sneeuwt. enz enz
|
![]() |
Voor mij hoeft allemaal die 'tralala' er niet te zijn!
Als ik trouw, dan vind ik gewoon het burgerlijk huwelijk genoeg! En dan een kleine receptie/ feest ofzo! Maar helemaal niet zo'n groot gedoe! Maar eigenlijk op het moment heb ik zoiets van 'waarom moet dat er allemaal zijn?' Zolang hij mij graag ziet en ik hem graag zie, is het toch genoeg?! Moeten we dat dan gaan bewijzen aan de hele vriendenkring en familie/verwanten, door een huwelijk aan te gaan! Maar natuurlijk zitten aan een huwelijk nog steeds veel voordelen(door de wet enzo)!!!!! Maar door samenwonen kan je ook een Samenlevingscontract aangaan! Ik doe het zo, als mijn vriend/partner een huwelijk wil...zou ik wel trouwen, maar voor mezelf hoeft het niet!!
|
Verwijderd
|
Om te beginnen met een leuke man (die heb ik al
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een groot feest ergens op een groene heuvel met daarom veel natuur, bomen&planten. Gewoon een kleurrijk geheel.
Genoeg te eten (natuurlijk allemaal vegetarisch en gezond) en drinken (niet te veel alcohol). Goede muziek en genoeg gedans. Een vrolijk geheel. Het trouwen wordt niet gedaan door een 'kerkelijke' instantie, maar door een goede kennis, vriend of familielid.
|
Vinden jullie het erg dat ik daar nog minimaal een jaar of 10 over nadenk? (want ik wil niet trouwen voor ik kinderen heb en met kinderen wil ik dus minimaal nog zo lang wachten)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik denk niet dat ik ooit wil trouwen...
maar als ik wil trouwen op net zo'n manier als m'n ouders. als ik die foto's zie wordt ik gewoon jaloers joh ![]() m'n moeder (toen ontiegelijk slank!) met een koele lange wijde bloemenrok en witte bloes, haar haar in een losse staart en een bosje zelfgeplukte veldbloemen. m'n vader met een zwarte broek en zwart overhemd met een jasje dat ie over z'n schouder heeft gegooid en lang haar, en dan allemaal van die foto's op een weilandje waar ze dan rondzwieren enzo ![]() maar dan heb ik eigenlijk liever een aantal koele feesten... (ook zie ik mezelf op het moment ECHt niet aan iemand vast zitten voor de rest van m'n leven) maar achja... ik zie allemaal nog wel ![]()
|
mooi voor de man
![]() gaat het hier wel niet over maar ja.. ![]() Qua traditie: Ik vind het bruidsboeket achter je weggooien wel echt iets dat op een bruiloft moet gebeuren, lijkt me ook leuk om te doen ![]() Wat is verder traditie? Een toast van je familie? Met je moeder je jurk uitkiezen? Een toast hoeft van mij niet, maar je jurk met je moeder uitkiezen vind ik wel een mooie traditie. Ookal kan ik het me ook voorstellen dat ik mijn jurk uit zou kiezen met een hele goede vriendin.
Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 21:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tja of ik ooit zal gaan trouwen betwijfel ik, maar het lijkt mijn heel erg mooi om te gaan trouwen op de noordpool
![]() maar ja die kou he??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Of zow?! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|