Advertentie | |
|
![]() |
|
verkering gaat om de vlinders, je geborgen en gewaardeerd voelen, bij de ander lijken te horen, warmte. dat soort sentimenteel gedoe. lijkt allemaal heel lastig en truttig maar als je op iemand verliefd bent (geweest) lijkt dat de mooist tijd uit je leven. die ander vind jou ook de leukste van de wereld, de mooiste, liefste en wil graag bij je zijn. dat hoeft trouwens helemaal niet beklemmend te zijn. ligt er net aan hoe je er alletwee tegenover staat. thank god zijn daar geen bindende regels voor, dat zou pas beklemmend zijn!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Boven je 21e gaat het niet meer om kuddegedrag, maar om een individueel gebrek, dat je door de ontwikkeling die je doormaakt, pas dan echt begint te voelen. |
![]() |
|
kben single en kvoel me er super fijn bij. Ik ben ook niet echt zoekende, kvind een relatie af en toe maar irritant. Ook al heeft het zon zijn voor en nadelen
![]() wel is het heel irritant dat veel tantes en ooms zeuren is het niet tijd voor een vriendin, of heb je nu geen vriendin? blablabla... wel lijkt het me super tof om een relatie met iemand te hebben die me totale vrijheid geeft en niet opdringerig is (niet dat ik dan mag vreemdgaan) ![]() ![]() kwak |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Omdat ons instinct onbewust zegt dat we ons moeten voortplanten anders zal onze soort uitsterven...en daar kunnen we het beste zo vroeg mogelijk mee beginnen nietwaar...daarom
![]()
||
Citaat:
wedden dat jij dan niet meer single wil blijven...???
||
![]() |
Citaat:
Hihi idd... zelf ben ik echt lang tegen vriendjes hebben geweest, of nou ja niet echt er tegen maar ik had gewoon zoiets van het is alleen maar onhandig en ik heb een prima leven zonder vriendje. Totdat ik idd totdat ik echt ZO verliefd werd, en die liefde beantwoord werd, dan denk je er ineens heel anders over en wil je nog maar 1 ding...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
K heb nu een meisje gevonden waar k zaken bij voel die ik bij niemand anders gevoeld heb, maar in plaats van halsoverkop in een relatie te storten en te zeggen "dit is de ware!" doen we juist alles kalm aan, om niets fout te doen. Omdat ik wil WETEN of het liefde is, de meesten denken dat ze om de 3 partners een gevoel dat "enkel door dichters beschreven kan worden" kunnne voelen, sure.... En waarom relatie : omdat je je wil binden, je iemand graag ziet & zekerheid wil dat wat hij/zij doet op liefdesvlak enkel met jou is... Het is een soort verbintenis & belofte aan mekaar. Het -hoeft- niet, als je genoeg praat kan je ook gewoon een soort losse relatie hebben... Maar dit lukt niet altijd en bij iedereen. En als je zo gefrustreerd bent door al die mensen met relaties; wacht to je er zelf een hebt, dan zijn die reacties enkel amusant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ik ben graag verliefd.. *op dit moment is dat dus ook zo*
![]() ![]() ![]()
|
Het is ook niet verplicht om daar aan mee te doen hoor! Maar is het zo vervelend te zien dat anderen blij met elkaar zijn?
Omdat jij het stom vind betekent dat toch niet dat anderen dat ook niet leuk mogen vinden? En dat het storend is voor de omgeving : Waarom zou de omgeving zich druk maken om verliefde stelletjes : is hun eigen leven niet interessant genoeg om zich druk over te maken? ![]()
||
Citaat:
Al is het niet zo dat ik nu al op zoek ben naar een levenspartner.
||
Citaat:
Het is tradititie/kuddegedrag om bij verliefdheid... nee. Verkering is een soort afspraak dat jullie twee bij elkaar horen. Geeft enige zekerheid... zekerheid zo groot als de waarde van zijn woord.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... Verwijderd | 18 | 30-01-2004 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
Leegte en vragen.... Tinuviel II | 3 | 21-10-2002 15:43 |