Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 18:50
lolliepop
lolliepop is offline
Sorry hoor maar ik vroeg het me gewoon even af.
Het is toch alleen maar lastig, elkaar bijna elke dag bellen,
elkaar zien, blegh, worden jullie daar niet flauw van??
Ik bedoel aan elkaar kleven kan altijd nog.
enjoy your life/ Carpe diem!!!!

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 18:55
Angeles
Angeles is offline
Kennelijk zien mensen die verkering hebben dat niet als lastig, maar als leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:56
General Fault
General Fault is offline
hoe oud ben jij?
Oud 12-11-2002, 19:10
lolliepop
lolliepop is offline
bijna 18. Nou die mensen vinden het misschien
leuk maar de omgeving???
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:15
never mind
never mind is offline
gefrustreerd...?

Nou een relatie (verkering... hoe je et wil noeme) is leuk omdat je liefde en warmte bij elkaar kan vinde enzo.. Als je hetzelfte voor elkaar voelt is dat gewoon heel mooi! merk je vanzelf
Oud 12-11-2002, 19:17
Angeles
Angeles is offline
Alsof je niet iets met iemand kunt hebben zonder dat de omgeving daar last van heeft! Trouwens, als ik een klef stel zie en ik heb er last van kijk ik wel de andere kant op, mensen moesten zich eens niet zo snel aan anderen ergeren.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:20
never mind
never mind is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Alsof je niet iets met iemand kunt hebben zonder dat de omgeving daar last van heeft! Trouwens, als ik een klef stel zie en ik heb er last van kijk ik wel de andere kant op, mensen moesten zich eens niet zo snel aan anderen ergeren.
mmm jaa daarom en *verkering* is ook een soort uitgebouwde normale vriendschap.. zo zie ik et
Oud 12-11-2002, 20:29
meissie-->yeah
meissie-->yeah is offline
verkering gaat om de vlinders, je geborgen en gewaardeerd voelen, bij de ander lijken te horen, warmte. dat soort sentimenteel gedoe. lijkt allemaal heel lastig en truttig maar als je op iemand verliefd bent (geweest) lijkt dat de mooist tijd uit je leven. die ander vind jou ook de leukste van de wereld, de mooiste, liefste en wil graag bij je zijn. dat hoeft trouwens helemaal niet beklemmend te zijn. ligt er net aan hoe je er alletwee tegenover staat. thank god zijn daar geen bindende regels voor, dat zou pas beklemmend zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:08
Verwijderd
Heb liever een vriendin met wie ik bevriend ben dan een vriendin met wie ik een relatie heb. Ik ben totaal niet serieus genoeg voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:25
Verwijderd
omdat verliefd zijn leuk is en als het beantwoord wordt en je hebt verkering ben je gelukkig!!

en als je gedumpt wordt voel je je klote
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:46
Eaglewing
Eaglewing is offline
Dat is per persoon verschillend toch?
Persoonlijk vind ik een relatie fijn, je hebt iemand die om je geeft, aan je denkt, waar ik me fijn bij voel, die ik alles waar ik mee zit kan delen enz, de romantiek, liefde enz.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:57
luckyleo
luckyleo is offline
ik zou alleen verkering willen met iemand waarmee echt goede vooruitzichten zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:16
de abt van sion
de abt van sion is offline
Onder hun 21e willen mensen uitsluitend verkering omdat hun kuddementaliteit dat van hen eist. Verkering hebben doet verkering hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:18
de abt van sion
Citaat:
never mind schreef:
mmm jaa daarom en *verkering* is ook een soort uitgebouwde normale vriendschap.. zo zie ik et
Kijk, dat is nu een interessante visie op het fenomeen verkering.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 08:14
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Onder hun 21e willen mensen uitsluitend verkering omdat hun kuddementaliteit dat van hen eist. Verkering hebben doet verkering hebben.
En hoe zit het bij mensen die 21 of ouder zijn? Daarnaast generaliseer je uitermate, aangezien er een discrepantie tussen lichamelijke en geestelijke leeftijd kan bestaan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 08:49
de abt van sion
Citaat:
******** schreef:
En hoe zit het bij mensen die 21 of ouder zijn? Daarnaast generaliseer je uitermate, aangezien er een discrepantie tussen lichamelijke en geestelijke leeftijd kan bestaan.
Mensen die 21 (ik gebruik dit als richtgetal) of ouder zijn, kunnen zonder partner heel goed in een soort existentiele nood komen, een situatie die in hun jeugd door andere instanties werd voorkomen.
Boven je 21e gaat het niet meer om kuddegedrag, maar om een individueel gebrek, dat je door de ontwikkeling die je doormaakt, pas dan echt begint te voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 09:15
Eendje
Eendje is offline
kben single en kvoel me er super fijn bij. Ik ben ook niet echt zoekende, kvind een relatie af en toe maar irritant. Ook al heeft het zon zijn voor en nadelen

wel is het heel irritant dat veel tantes en ooms zeuren is het niet tijd voor een vriendin, of heb je nu geen vriendin? blablabla...

wel lijkt het me super tof om een relatie met iemand te hebben die me totale vrijheid geeft en niet opdringerig is (niet dat ik dan mag vreemdgaan) niet (vaak) zeurt, en geen eisen stellen aan me die ik gewoon niet heb (of nie wil) en geen verplichte dingen doen (bijv heletijd bellen, khaat bellen)

kwak
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:31
Smartie
Smartie is offline
ik ben het eens met mijn voorganger hierboven, ik ben op dit moment ook vrijgezel en ik vind het alleen maar fijner. Vooral het feit dat je lekker vrij bent en geen verplichtingen hebt, is lekker
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Gewoon omdat het een fijn en veilig gevoel geeft.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:06
marlies
marlies is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Neem als je toch aan het generaliseren bent even de verschillen in opleidingsniveau mee.
Oud 13-11-2002, 15:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
never mind schreef:
gefrustreerd...?

Nou een relatie (verkering... hoe je et wil noeme) is leuk omdat je liefde en warmte bij elkaar kan vinde enzo.. Als je hetzelfte voor elkaar voelt is dat gewoon heel mooi! merk je vanzelf
mooie woorden... mee eens dus
Oud 13-11-2002, 15:51
ABrules
ABrules is offline
wat boeit jou dat nou??? jij geeft geen fuck om een verkering ofzo, anderen wel, laat ze...
Oud 13-11-2002, 16:09
Sithan
Sithan is offline
Omdat ons instinct onbewust zegt dat we ons moeten voortplanten anders zal onze soort uitsterven...en daar kunnen we het beste zo vroeg mogelijk mee beginnen nietwaar...daarom
Oud 13-11-2002, 16:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
lolliepop schreef:
Sorry hoor maar ik vroeg het me gewoon even af.
Het is toch alleen maar lastig, elkaar bijna elke dag bellen,
elkaar zien, blegh, worden jullie daar niet flauw van??
Ik bedoel aan elkaar kleven kan altijd nog.
enjoy your life/ Carpe diem!!!!

xx
w8 maar totdat je zelf tot over je oren verliefd bent...
wedden dat jij dan niet meer single wil blijven...???
Oud 13-11-2002, 16:35
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Verkering? Wat heb je zonder verkering? Niks! ja alleen sex, maar dan kan je net zo goed een hoer/gigolo bellen,d aar heb je dus ook niks aan.
Oud 13-11-2002, 21:50
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef:
w8 maar totdat je zelf tot over je oren verliefd bent...
wedden dat jij dan niet meer single wil blijven...???

Hihi idd... zelf ben ik echt lang tegen vriendjes hebben geweest, of nou ja niet echt er tegen maar ik had gewoon zoiets van het is alleen maar onhandig en ik heb een prima leven zonder vriendje. Totdat ik idd totdat ik echt ZO verliefd werd, en die liefde beantwoord werd, dan denk je er ineens heel anders over en wil je nog maar 1 ding...
Oud 13-11-2002, 21:55
de abt van sion
Citaat:
20marianne12 schreef:
Hihi idd... zelf ben ik echt lang tegen vriendjes hebben geweest, of nou ja niet echt er tegen maar ik had gewoon zoiets van het is alleen maar onhandig en ik heb een prima leven zonder vriendje. Totdat ik idd totdat ik echt ZO verliefd werd, en die liefde beantwoord werd, dan denk je er ineens heel anders over en wil je nog maar 1 ding...
Wat een beestachtig dierlijke reactie...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:35
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
lolliepop schreef:
bijna 18. Nou die mensen vinden het misschien
leuk maar de omgeving???
wil je met me verkering ? ik ben heel lief hoor (zeggen ze)
Oud 13-11-2002, 23:23
Verwijderd
Ik ben ook fel tegen het 'kleef'-soort verkering...de zieke geesten die op hun 17e denken een 'levenspartner' gevonden te hebben waar ze de rest van hun (duidelijk niet zo heel inhoudsrijke) leventjes bij willen blijven. Blegh. Get a life
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:18
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ben ook fel tegen het 'kleef'-soort verkering...de zieke geesten die op hun 17e denken een 'levenspartner' gevonden te hebben waar ze de rest van hun (duidelijk niet zo heel inhoudsrijke) leventjes bij willen blijven. Blegh. Get a life
Hmm kan ik me ook zo frustreren...

K heb nu een meisje gevonden waar k zaken bij voel die ik bij niemand anders gevoeld heb, maar in plaats van halsoverkop in een relatie te storten en te zeggen "dit is de ware!" doen we juist alles kalm aan, om niets fout te doen. Omdat ik wil WETEN of het liefde is, de meesten denken dat ze om de 3 partners een gevoel dat "enkel door dichters beschreven kan worden" kunnne voelen, sure....

En waarom relatie : omdat je je wil binden, je iemand graag ziet & zekerheid wil dat wat hij/zij doet op liefdesvlak enkel met jou is... Het is een soort verbintenis & belofte aan mekaar.

Het -hoeft- niet, als je genoeg praat kan je ook gewoon een soort losse relatie hebben... Maar dit lukt niet altijd en bij iedereen.

En als je zo gefrustreerd bent door al die mensen met relaties; wacht to je er zelf een hebt, dan zijn die reacties enkel amusant.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:44
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou ja, als je toevallig rond je zeventiende iemand ontmoet en 't blijft goed gaan, waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:45
gizmo
gizmo is offline
ehmzz ik zi het juist als iets kewls.. zodra de lol eraf is maak ik het uit. Simpel...

ik enjoy life ook ech wel dan hoor .Op het moment zou ik niets liever willen dan bij iemand zijn ...
Oud 15-11-2002, 20:32
romytjuh
romytjuh is offline
Hmm ik ben graag verliefd.. *op dit moment is dat dus ook zo* mja een relatie (of verkering of wat dan ook) weet ik eigenlijk ook niet wat ik er mee aanmoet.. Ik zoen meestal eerst voordat ik iets met die persoon heb en dan zien we wel verder.. ligt eraan of ik er wel zin in heb.. in zo'n relatie..
Oud 16-11-2002, 14:22
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
meisje je bent vast nog nooit echt verliefd geweest

.
Oud 16-11-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
lolliepop schreef:
Sorry hoor
Excuses aanvaard [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:26
vakje27
vakje27 is offline
Het is ook niet verplicht om daar aan mee te doen hoor! Maar is het zo vervelend te zien dat anderen blij met elkaar zijn?
Omdat jij het stom vind betekent dat toch niet dat anderen dat ook niet leuk mogen vinden?

En dat het storend is voor de omgeving : Waarom zou de omgeving zich druk maken om verliefde stelletjes : is hun eigen leven niet interessant genoeg om zich druk over te maken?
Oud 16-11-2002, 16:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Dat is per persoon verschillend toch?
Persoonlijk vind ik een relatie fijn, je hebt iemand die om je geeft, aan je denkt, waar ik me fijn bij voel, die ik alles waar ik mee zit kan delen enz, de romantiek, liefde enz.
Ja dit quote ik.
Al is het niet zo dat ik nu al op zoek ben naar een levenspartner.
Oud 16-11-2002, 19:35
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Als je bedoelt dat de stap verkering onnodig is om te voldoen aan de behoefte die verliefdheid oproept dan ben ik het redelijk met je eens.

Het is tradititie/kuddegedrag om bij verliefdheid...
nee.

Verkering is een soort afspraak dat jullie twee bij elkaar horen. Geeft enige zekerheid... zekerheid zo groot als de waarde van zijn woord.
Reageren

Regels voor berichten