Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ach, kan het nog erger?
![]() ![]() |
![]() |
|
Ze zingt nooit mooi. Zo komt ze in haar clip ook over, vind IK. En toen hoorde ik haar op TotP en toen ging ik heel hard lachen..
![]() IK HAAT DAT WIJF. Ze is zo irritant, en iedereen is van haar! Ik zie het niet hoor, ze is gewoon het volgende huppelzangeresje... Alleen is zij natuurlijk ontzettend 'origineel'..BAH ![]()
|
Nee idd, het klonk bij TOTP echt niet. Maar dat hoorde ik 2 weken gelden al bah! En verder:
1. Is ze zelf ook nog eens lelijk 2. Is ze totaal niet muzikaal ofzo 3. Voelt ze zich supergoed (zogenaamd) 4. Zingt ze live dus afschuwelijk Naja sorry, mijn mening. Ik heb gewoon een hekel aan dat stomme mens. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
waar gaat et dan in godsnaam om ![]() en ja, ik reageer alleen op dit topic omdat ik avril lavigne goed vind Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 19:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of Avril lavinge live mooi zingt of niet, ik ben er ook weer bij ![]() ik heb haar wel es live horen zingen en vond het best meevallen eigenlijk, misschien had ze bij TOTP haar dag niet ofzo......
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Just for the record, ik vind haar muziek wel leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Skater Boy is een gaaf nummer en dat nummer nu in de Top40 is ook goed te doen.
![]() En ze is knap. Wat wil je nog meer? Een leuke studie, een vriendin en een tap voor op mijn kamer. Ook wil ik nog spelletjes voor de Sega 16 bit, dus als je die hebt en je wil ze kwijt, laat het dan even weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie zelf top 40 artiesten niet als muzikanten, maar meer als entertainers. Ze vermaken de mensen door een show te maken, door te dansen of de stoere punker uit te hangen.
|
Ik zag het per ongeluk ook bij TOTP, het verschil is idd achterlijk groot, maar ik vind niet dat ze live lelijk zingt
![]() Verder vind ik het nummer kut en ik vind avril zelf echt zo'n gemaakt 'kijk mij eens super mezelf zijn' figuur, kijk mij eens koel met jongens en mijn skatebordje het winkelcentrum 'onveilig' maken terwijl ze zelf ook een popdoos is...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Aan de topic starter:
![]() ![]() Citaat:
Zelf heb ik Let Go al een tijdje (op mp3), maar er zijn nog maar een nummer of twee dat ik luister. Het is een nogal oppervlakkige plaat. Geef mij Shakira's Laundry Service maar. ![]()
|
|