Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 11:50
white_angel
white_angel is offline
laatst hoorde ik dat biergisttabletten goed helpen tegen jeugdpuistjes. heeft iemand hier ervaring mee en zoja helpt het echt?

kusjes van engeltje
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:14
marloesje
marloesje is offline
Ik heb het ook geprobeerd en na een heleboel maanden begon het een beetje te helpen. Het doet in principe hetzelfde als gezonde voeding en voldoende slaap. Als je dat niet hebt (gezond eten en slaap) dan kunnen de tabletten beter werken. xxx
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:44
Verwijderd
Bij sommige mensen helpt het, bij anderen niet. Moet je dus uitproberen of het bij jou werkt of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:43
ekki
ekki is offline
bij mij werkte het, in combinatie met veel drinken en iedere avond m'n gezicht met lauwwarm water wassen.

ik had die tabletjes genomen.

bij mij werd het eerst wat erger (een week of 2 of 3 ofzo), maar daarna veel minder.
Oud 23-01-2002, 18:34
DDD
DDD is offline
Ik heb het ook gedaan en het hielp al na 2 weken ik nam er 9 per dag, nadeel was wel dat ik diaree er van kreeg dus ben er mee gestopt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:01
allie
allie is offline
denk daaraan dat t gisten zijn! wat iz daar mismee? je darmflora gaat ervan achteruit. kan mak-ke-lijk dat je diarre van krijgt (zie boven). je milieu wordt kunstmatig geregeld. wat minder prettig... mijn advies: probeer je huid goed te reinigen, veel rust, sporten/beweging en niet te veel stressen! suxxes!
Oud 24-01-2002, 12:24
WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Als jij er mee zit dat je veel jeugdpuistjes hebt moet je naar de huidarts gaan. Die heeft er wél verstand van.

Regels voor berichten