![]() |
|
ik ben erg lang en als ik net mensen ontmoet zeggen ze meteen goh wat ben jij lang! ja waar the fuck slaat dat nou weer op?? dat is al 2 jaar zo dus dat hoef je me echt niet te blijven zeggen. maarja ze blijven het zeggen. ik (probeer) het maar gewoon te negeren... je kunt er helaas toch niks aan doen.
|
Verwijderd
|
een paar jaar geleden was ik heel onzeker,maar sinds anderhalf jaar is dat anders,omdat heel veel jongens achter me aan lopen en mijn vriend en mijn ex heel vaak hebben gezegt dat ik mooi ben enz. dat heeft heel erg geholpen.
Van de een boeid t me wel wat ze van me vinden van de ander helemaal niks,ligt eraan hoe belangirjk ik die persoon vind. |
![]() |
|
![]() |
Aan de ene kant boeit het me best wel ... als ik negatieve commentaar krijg enzow kan ik daar heel slecht mee omgaan, maar omdat veel mensen volgens mij al door hebben dat het niet zo goed gaat met mijn zelfvetrouwen en dat mijn mening over mijn uiterlijk niet zo heel gezond is, krijg ik eigenlijk nooit een negatieve commentaar.
En positieve ... tsjah ... ik haat eenmaal mijn lichaam, dus wat ze ook zeggen, het blijft dik, lelijk, afschuwelijk. Bovendien kan ik er niet meer uithalen, of ze het echt menen of zeggen juist omdat ik zo een slechte zelfbeeld heb.
|
het boeit me dus echt wel,ik ben best wel onzekers over me uiterlijk,ookal zegge wel veel mensen van ja je ziet er goed uit en bla bla bla,maar zelf geloof ik het niet,dus al word er iets tege me gezegt dan ben ik gelijk van,ow is het wel waar dan?!?!?!?!? en bla bla bla.....
|
![]() |
ik ben absoluut niet moeder's mooiste (qua gezicht, uitstraling e.d.), en ik heb een zooi operaties aan me lichaam gehad waardoor bijvoorbeeld mn horizontale buikspieren niet meer werken (permanente zwemband
![]() als iemand dus iets op of aan te merken heeft op mn lichaam is dat meestal toch al 100.000 keer gezegd, en leef ik er maar mee.. gelukkig weet ook bijna iedereen dat al, dus doen ze geen moeite meer om me daarmee aan te vallen...
|
![]() |
Ik kan er niet goed tegen als ik commentaar krijg. Nou moet ik zeggen, hoe arrogant het ook klinkt, dat ik niet zoveel negatiefs te horen meer krijg, met nadruk op meer. Want ik kreeg het wel, met acne enzow, ik ben daar zelfs mee gepest en t doet nog steeds pijn als mensen er iets over zeggen, al is het alleen maar als geintje. Laatst zei een vriend van me dat ik bij de groep hoorde die te veel aan hormonen hebben. Ik vroeg waarom en toen zei hij: omdat we puistjes hebben. Dan denk ik..
![]() Daarnaast heb ik een zus die niet echt tevreden met zichzelf is, maar t lijkt of ze t afreageert door rotopmerkingen te maken tegen mij. Zij is ook de enige van wie ik nu nog negatieve kritiek krijg, en hoewel ik weet van wie het komt, kan ik er nog steeds niet tegen. Ik weet dat ik heel tevreden met mezelf mag zijn en in zekere zin kan ik dat ook zijn, maar ik kan er nog steeds niet tegen als mn zus een rotopmerking maakt (ik geef geen voorbeeld, ik ken hier teveel mensen.. ![]() ![]() Shit, ik ben soms best eerlijk in topics |
![]() |
|
tja.. van mn familie kannik het wel hebben
![]() ![]() Maar van anderen... krijg er eigenlijk nooit commentaar op, maar kzou het niet leuk vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |