Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 18:43
Asses
Asses is offline
boiet het je niet en trek je je er tog wel wat van aan???
of boeit het je niks en boeit het je niks
Oud 18-01-2002, 18:49
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Volgens mij is er hier iemand onzeker!

Enig commentaar boeit me echt voor geen meter. Ik ben wel tevreden met mijzelf eigenlijk.
Oud 18-01-2002, 20:42
babygirl
babygirl is offline
Ik ben heel tevreden als ze iets positiefs zeggen over m'n lichaam maar als ze iets negatiefs zeggen moet ik toch wel zeggen dat ik er een beetje mee inzit. Ik laat het niet blijken maar toch zit ik er dan op te denken. Maar ja niet iedereen is perfect hé! De perfecte mens moet nog geboren worden zeggen ze altijd dus...
xxx
Een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 09:15
Zorkman
Zorkman is offline
ach..
als de persoon waarvan ik hou er negatieve commentaar op geeft (of maybe per ongeluk iets postiefs, hoewel da nie veel voorviel ), dan trokket het mij aan
buiten dat ene geval nog nooit mij iets aangetrokken van complimenten van anderen ofzo ('t is we nie onaangenaam om ze zo te horen, maar sta er vrij neutraal tegenover)
en de "belediginggen" van anderen..Tja, da trekkek mij nog minder aan
Oud 19-01-2002, 09:57
just.a.girl
just.a.girl is offline
k doe dan net of t me ni boeit maar eigenlijk vind k t wel balen als iemand zoiets zegt..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 10:48
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Op het moment zelf trek ik me er niks van aan. Maar vijf minuten later herinner ik me die opmerking weer en dan voel ik me wel een beetje rot. 'k Vind het ook wel lullig om een ander commentaar over zijn/haar lichaam te geven als diegene er bij staat. En helemaal als diegene er niks aan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 11:00
Onbekende
Onbekende is offline
Omdat ik zelf wel heel tevreden ben over mijn lichaam kan het me niet zoveel schelen wat anderen er van zeggen. Ik heb er alleen een hekel aan wanneer iemand een opmerking maakt over mijn gebit, omdat ik van mezelf vind dat ik een lelijk gebit heb.
Oud 19-01-2002, 11:08
Rhinus
Rhinus is offline
Ik kan commentaar over m'n lichaam goed hebben.
Maar ik kan commentaar zoiezo goed hebben.

Iemand vind mij smal?
Ja, dat ben ik ook.

Vind iemand mij dik?
Dan zijn ze maf.

Ze mogen zeggen/denken wat ze willen. Alleen als het erg lomp is, ben ik lomp terug. Maar het moet wel heel erg lomp zijn al wil ik het lomp vinden.

Neej, ik ben niet zo onzeker op uiterlijk gebied. Ik ben zoiezo niet echt onzeker. Behalve dan als het om vrouwen gaat..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 13:57
Roos16
Roos16 is offline
Mensen hebben geloof ik niet echt commentaar op mijn lichaam, tenminste niet dat ik hoor...Ik zit eigenlijk zelf altijd te klagen over mezelf
Oud 19-01-2002, 15:14
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
babygirl schreef:
Ik ben heel tevreden als ze iets positiefs zeggen over m'n lichaam maar als ze iets negatiefs zeggen moet ik toch wel zeggen dat ik er een beetje mee inzit. Ik laat het niet blijken maar toch zit ik er dan op te denken. Maar ja niet iedereen is perfect hé! De perfecte mens moet nog geboren worden zeggen ze altijd dus...
xxx
Een belgisch meisje!
bij mij is dat ook zo
xxx,
een ander belgisch meisje

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 02:15
miep
miep is offline
ik ben erg lang en als ik net mensen ontmoet zeggen ze meteen goh wat ben jij lang! ja waar the fuck slaat dat nou weer op?? dat is al 2 jaar zo dus dat hoef je me echt niet te blijven zeggen. maarja ze blijven het zeggen. ik (probeer) het maar gewoon te negeren... je kunt er helaas toch niks aan doen.
Oud 20-01-2002, 14:10
sanne60
sanne60 is offline
Meestal doe ik net alsof t me nix interesseert en wil ik ook dat het me nix interesseert, maar vaak maak ik me er eigenlijk toch wel druk om.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:18
red violin
red violin is offline
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat iemand me beledigde om mijn lichaam ofzo. Maar als iemand dat zou doen, zou ik het me erg aantrekken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:59
Verwijderd
ligt der aan wie het zegt. als iemand me dik noemt tijdens uitgaan dan vind ie dat maar.
maar als bijv. me vriend het zou zeggen zou ik echt beledigd zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:21
Verwijderd
een paar jaar geleden was ik heel onzeker,maar sinds anderhalf jaar is dat anders,omdat heel veel jongens achter me aan lopen en mijn vriend en mijn ex heel vaak hebben gezegt dat ik mooi ben enz. dat heeft heel erg geholpen.
Van de een boeid t me wel wat ze van me vinden van de ander helemaal niks,ligt eraan hoe belangirjk ik die persoon vind.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:50
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Aan de ene kant boeit het me best wel ... als ik negatieve commentaar krijg enzow kan ik daar heel slecht mee omgaan, maar omdat veel mensen volgens mij al door hebben dat het niet zo goed gaat met mijn zelfvetrouwen en dat mijn mening over mijn uiterlijk niet zo heel gezond is, krijg ik eigenlijk nooit een negatieve commentaar.
En positieve ... tsjah ... ik haat eenmaal mijn lichaam, dus wat ze ook zeggen, het blijft dik, lelijk, afschuwelijk. Bovendien kan ik er niet meer uithalen, of ze het echt menen of zeggen juist omdat ik zo een slechte zelfbeeld heb.
Oud 20-01-2002, 18:16
Janet
Janet is offline
het boeit me dus echt wel,ik ben best wel onzekers over me uiterlijk,ookal zegge wel veel mensen van ja je ziet er goed uit en bla bla bla,maar zelf geloof ik het niet,dus al word er iets tege me gezegt dan ben ik gelijk van,ow is het wel waar dan?!?!?!?!? en bla bla bla.....
Oud 20-01-2002, 18:44
@pie
@pie is offline
ik ben absoluut niet moeder's mooiste (qua gezicht, uitstraling e.d.), en ik heb een zooi operaties aan me lichaam gehad waardoor bijvoorbeeld mn horizontale buikspieren niet meer werken (permanente zwemband (( )..

als iemand dus iets op of aan te merken heeft op mn lichaam is dat meestal toch al 100.000 keer gezegd, en leef ik er maar mee..

gelukkig weet ook bijna iedereen dat al, dus doen ze geen moeite meer om me daarmee aan te vallen...
Oud 20-01-2002, 20:03
heavinly
heavinly is offline
Ik kan er niet goed tegen als ik commentaar krijg. Nou moet ik zeggen, hoe arrogant het ook klinkt, dat ik niet zoveel negatiefs te horen meer krijg, met nadruk op meer. Want ik kreeg het wel, met acne enzow, ik ben daar zelfs mee gepest en t doet nog steeds pijn als mensen er iets over zeggen, al is het alleen maar als geintje. Laatst zei een vriend van me dat ik bij de groep hoorde die te veel aan hormonen hebben. Ik vroeg waarom en toen zei hij: omdat we puistjes hebben. Dan denk ik.. waarom????????? Maar goed.. daar moet ik mee leven en met mij de halve wereld, dus ik mag niet zeiken.
Daarnaast heb ik een zus die niet echt tevreden met zichzelf is, maar t lijkt of ze t afreageert door rotopmerkingen te maken tegen mij. Zij is ook de enige van wie ik nu nog negatieve kritiek krijg, en hoewel ik weet van wie het komt, kan ik er nog steeds niet tegen. Ik weet dat ik heel tevreden met mezelf mag zijn en in zekere zin kan ik dat ook zijn, maar ik kan er nog steeds niet tegen als mn zus een rotopmerking maakt (ik geef geen voorbeeld, ik ken hier teveel mensen.. ).

Shit, ik ben soms best eerlijk in topics
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:49
dopehead
dopehead is offline
asses vooral die complimenten van mij goed opvatrten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:49
Black Reina
Black Reina is offline
niemand moet iets negatiefs over me uiterlijk/lichaam zeggen want dan kan ik eg zo gigantisch diep in de put zitten, ook al bedoelde diegene het niet zo, onzekerheid is ook niet alles nee....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 04:53
Verwijderd
Ik trek me er wel wat van aan ja (veel te veel eigenlijk )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:23
KazzZ
KazzZ is offline
tja.. van mn familie kannik het wel hebben die beweren wel eens dattik een dikke reet heb enzo,..ach kweet zelf ook wel dattik niet dik ben pest lekker net zo hard terug!
Maar van anderen... krijg er eigenlijk nooit commentaar op, maar kzou het niet leuk vinden.
Oud 24-01-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
kingofhill schreef:
Ja ik sla er altijd meteen op los, en na enkele minuten ziet het lichaam die net iets over mn lichaam zei erzelf niet meer zo menselijk uit.
zielig,dus mensen durven je geen complimentjes meer te geven omdat ze dan butsen krijgen heel knap van je.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
just.a.girl schreef:
k doe dan net of t me ni boeit maar eigenlijk vind k t wel balen als iemand zoiets zegt..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten