Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 16:23
RJ
RJ is offline
hallo,
ik ben de vriendin van RJ, Karen. Ik zet even zo´n topic op zijn naam, want ik zelf ben nog geen lid. Volgens mijn vriend heb ik nog al last van geurtjes rond mijn schaamstreek. Ik ruik het soms zelf ook, dus het is echt zo.

Ik was mijn vagina op allelei mogelijkheden, en met veel water, weinig, geen en geen zeep, wel zeeg. Maar niets help. Wie heeft hier ook last van van de dames, en wie kan mij helpen?

Ook als je er geen last van hebt wil ik graag reacties horen. Ik (wij) zitten er echt mee.

toedels Karen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:26
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb er ook last van, volgens mij heeft elk meisje dat wel. Bij de een is t wat sterker dan de andere, maar als je t echt vervelend vindt raadt ik je aan om even naar de dokter te gaan, die heeft van die speciale zeep en als t nie werkt kan ie onderzoek doen...
Oud 04-11-2002, 16:27
lake bodom
lake bodom is offline
mja kheb dat ook wel, maar tis geen sterk geurtje// maar heeft iedreen volges mij wel, maar das dan alleen als jet van heel dichtbij ruikt ofzo he....
maar je moet sowieso niet met zeep wassen...
gewoon elke ochtend en avond met water wassen ofzo...
kkdenk dat je er niet veel aan kunt doen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:44
Verwijderd
Je moet het idd niet te vaak met zeepwassen, dat tast de natuurlijke zuurtegraad van de vagina aan = niet goed dus!
Beter is het om met aangezuurd leidingwater te wassen, of gewoon lauw water. Je hebt ook speciale vaginale zeep, maar dat is op zich erg duur en niet eens nodig... Gewoon goed met lauw water wassen en het moet goed zijn... De één ruikt gewoon iets sterker dan de ander...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:01
Ilsje
Ilsje is offline
zelf geen last van geloof ik *kijkt richting der vriendje*... misschien heb je wel een onschuldige vaginale infectie ofzow. effe naar huisarts gaan die onderzoekt dat dan. een beetje een geurtje is normaal, maar een heel sterke toch niet echt... toen ik last had van tussentijds bloedverlies ging ik naar dokter. die vroeg toen of ik last had van sterk geurtje.... dus het kán wel iets ergers zijn... een soa ofzow. dus voor alle zekerheid niet te lang mee door blijven lopen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:02
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
De één ruikt gewoon iets sterker dan de ander...
net als dat de ene meer zweet dan de ander, terwijl die persoon zich misschien wel vaker wast dan persoon die minder zweet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:32
emperor crono
emperor crono is offline
iets dat ook erg vervelend is. [/offtopic]
Oud 04-11-2002, 17:37
spunky
spunky is offline
Ik heb ook gehoord dat alleen katoenen ondergoed dragen ook wel eens wil helpen.
Waarschijnlijk omdat synthetisch ondergoed een beetje broeit ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 19:07
Beyoned
Beyoned is offline
de heru heeft er ook mee te maken wat je hebt gegeten

is echt zo

je coht zeg mah (bij mannen sperma ) is de de keer sterk de andere keer minder.,
ligt eraan pof je veel vettigheid of juist veel sla hebt gegeten ensow

is serieus zo
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 21:21
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Die RJ van jou moet zich gewoon vermannen...
weg probleem...
Oud 04-11-2002, 21:28
Bor
Bor is offline
koop een vaginale douche
Oud 05-11-2002, 09:06
Beyoned
Beyoned is offline
ik vind trouwens dat vrouwlijke vocht altijd wel lekker ruiken
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:55
metalgirl
metalgirl is offline
Als je je ´s morgens en ´s avonds je vagina met lauw water wast moet het al wel wat schelen denk ik. Mocht je vriend het nog niet kunnen uithouden dan is speciale vaginale zeep (bv. Lactacyd) een oplossing. Gebruik dat dan alleen als je weet (vermoedt/hoopt...) dat jullie sex gaan hebben. Niet elke dag dus. Je vagina is prima in staat om zich(haar?)zelf schoon te houden. Maar zo´n zeepje laat de vervelende geur wel (voor even) verdwijnen.
Oud 05-11-2002, 10:59
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik heb er ook last van, volgens mij heeft elk meisje dat wel. Bij de een is t wat sterker dan de andere, maar als je t echt vervelend vindt raadt ik je aan om even naar de dokter te gaan, die heeft van die speciale zeep en als t nie werkt kan ie onderzoek doen...
vind het helemaal geen vervelend luchtje hebben

Regels voor berichten