Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 21:16
NecroDopey
NecroDopey is offline
Hmm nieuw album, ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind..
Stuk donkerder en minder poppy dan 'Believe in nothing' maar nog wel steeds dat aanstekelijke/commerciele tintje in de nummers.
Persoonlijk merk ik dat ik steeds terug grijp naar nieuwe Lake of tears - The neonai, maar kvraag me af of iemand anders dit album al paar keer gehoord heeft en 'm helemaal te gek vindt
Small town boy is wel een lekkere cover, alleen verkrijgbaar bij special edition...
Oud 28-10-2002, 21:27
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ach ja, back to the old days zou ik zeggen...

volgens mij sloeg dat experimentele van Host absoluut niet aan, Believe in Nothing was al een stuk minder experimenteel... en dan nu bijna weer terug naar et "oude" werk...

moet je trouwens bedenken dat Paradise Lost één van de pioneers was van de hedendaagse doommetal, zodat et niet vreemd is dat je enig werk herkent in bijvoorbeeld een band als Lake of Tears

idd, ik vind Symbol of Life een aardig commercieel plaatje, maar dat vind ik eigenlijk wel van de laatste 4 platen van Paradise Lost.
aardig commercieel zoals al in de Mindview stond:

Citaat:
Nick Holmes zegt:
we moeten tenslotte wel rekening houden met de tijdsgeest (en et MTV publiek, zegt-ie niet impliciet)

maar ach, ben altijd wel een beetje Paradise Lost-fan geweest (voor zolang als ik ze ken iig) en ik vind dit ook wel weer een leuk plaatje, erg catchy en wel weer een beetje hard beetje terug naar hoe et eerst was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten