Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi,
Het begin is wat stroef, het lijkten gewoon murmelingen die elke jarige heeft op de dag van zijn/haar verjaardag. Niet al te origineel, maar wij lezen verder. Je gaat de voordelen van het zestienjarig zijn opsommen. Dat kan, maar het lijkt er dan op dat je naar een climax toewerkt. De lezer leest gespannen door... En nee, er is geen climax. Helaas, het ontbreekt totaal. Wat is zegt is allemaal waar, het klopt, het is realistisch, maar het mist een climax. De laatste alinea was wel leuk. Spelling e.d. "Note to myself:" Zeg nou zelf, klinkt mijn favoriete woord voor dit soort notities, "mentale notitie" niet leuker? ![]() Sorry, dit wil ik iedereen aanleren. Het gaat me alleen niet al te goed af, daar niet veel mensen het gebruiken. ![]() "Ik dans. Ik beweeg op de muziek. De muziek laat me bewegen en voert me mee naar hogere sferen. Ik val op de grond. (Note to myself: Niet meer proberen te vliegen.)" Dit leest niet prettig, je gebruikt drie keer achter elkaar, een hele alinea lang, dezelfde zinsopbouw. Namelijk Onderwerp-Persoonsvorm-Ander zinsdeel . Dat leest niet fijn, het is storend. Probeer het eens opnieuw te schrijven, dan met een andere zinsopbouw.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal, zoek naar een titel en advies! Verwijderd | 3 | 27-06-2012 17:40 | |
De Kantine |
Het grote Weerwolfspel #47 Spelleider | 500 | 16-05-2008 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
ARTistiek |
[verhaal] 40 minuten fietsen DarkCat | 6 | 18-08-2002 22:15 | |
ARTistiek |
gevangen kind (verhaal) | 16 | 08-08-2001 22:46 |