Advertentie | |
|
![]() |
|
http://e-m-p-t-y.web1000.com
E-M-P-T-Y we zijn heel serieus bezig, hebben t afgelopen jaar hard gewerkt aan een repetoire en goede nummers en zijn nu klaar om de podia te veroveren ![]() we hebben ons aangesloten bij de Rock-A-Thron tour, deze tyour bestaat uit een stuk of 10 bands en elke RAT-avond spelen daar 3 bands van, tis de bedoeling dat t door t hele land gaat touren. |
![]() |
|
pff ik en een zooi maten hebben ook al zo veel ideeeen gehad ...waar geeen fuck van te recht kwam ..alles hadden we op papier zoals naam (One Human Pride) en nummers maar in de praktijk was het flut..ik was de enige die er echt voor wou gaan ....daarom zijn we er mee gestop...
Daarom dat ik ook zoek ben gegaan naar al een bestaande band die nog een gitarist nodig had |
![]() |
|
2 zelfs
![]() Mata Cabra (brazilliaanse maracatu) en we hebben al wat optredens gehad en nog een stel te gaan... ook nog in België gestaan (hell yeah ![]() verder een beginnend (punk)bandje... als naam vind ik 'up yours' wel iets hebben ![]()
|
Verwijderd
|
Powermetal/Heavymetal band
naam: doet er nog niet toe serieus: redelijk maar we zullen geen cd's gaan uitbrengen ofzo We schrijven eigen nrs een beetje in de stijl van Iron Maiden maar dan wat meer de powermetal richting uit, we hebben pas 3 keer geoefend ofzo maar het gaat best goed, we oefenen elke week/2 weken ik speel gitaar in de band maar kan ook wat drummen dus soms drum ik en speelt de drummer gitaar (jaja multifunctionele band) we krijgen er binnekort een dubbele bass bij dus dat is ook wel fijn, ik doe ook vocalen soms lead maar meestal backing Het bestaat nu uit een drummer en 2 gitaristen, bassist is onderweg ![]() dat wassem ![]() Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 10:50. |
![]() |
|
naam: Monolith
stijl: mix van [nieuwe] In Flames en Meshuggah-achtig iets in een modern jasje. we zijn nog bezig om er een boeiende, op "-core" eindigende stijl voor te verzinnen. ![]() serieus: ja redelijk, binnenkort demo opnemen. paar keer voorprogramma van dimension 7 gedaan.
||
Citaat:
![]()
|
Bassist van Lab Rat
gespeeld met o.a. Agresion, Crowbar (USA), Dimension Seven, Dreadlock Pussy, Jesus Martyr (Arg.) & Tech-9 serieus: ja, 1 demo uit (5 nummers getiteld Year of the Rat en bassist van Störtebeuker hardcore/punkcovers gespeeld met o.a.Disabuse, Inborn Affection, On Fire, Defeat en Line Of Defense serieus: neen, zo dronken mogelijk op het podium staan en lol hebben.
Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 16:25. |
![]() |
|
![]() |
Ik speel met Martin (STP van het forum) en bart (niet op het fotum in playroll.
WE hebben in 1, 5 half jaar tijd nu zo'n 30 optredens gehad. Er liggen nu 3 demo's waarvan 1tje net uit is, zeer leuk opgenomen. www.playroll.cjb.net
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de drummer doet de lead vocals maar het is vooral een band om lekker van te leren dus we zijn wel serieus en hebben vaste taken maar we proberen er ook allemaal op veel vlakken op vooruit te gaan door gewoon dingen te proberen |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja vorig jaar in een bandje via de muziekschool, zat in een poporkerst van school , maar dat zoog, speel nu wel veel samen met verschillende mensen, maar een echte band dat komt er nog niet echt van. Ik wil wel heel graag een keer een echt serieuze band, maar ja ik ken geen mensen die een beetje goed zijn , of ze spelen baggermuziek
![]() Dus... als je kan drummen en in een bandje wil en in de buurt van zoetermeer woont ![]() Ik speel trouwens het liefst gitaar in een bandje, kan ook wel drummen maar gitaar beter, na sax ( maar in rock/metal bandje werkt dat tuurlijk niet echt ) . Hoewel , skabandje lijkt me ook wel wat ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 19:15. |
![]() |
|
ik speel in een skaband genaamd the shenanigans, en we zijn wel redelijk serieus... over een tijdje veel optreden als het ff meezit, nu nog wat extra nummers schrijven want we hebben nog niet zo veel
|
'k Speel met konijnegig en nog een aantal andere mensen in de band a state of nothing left.
't is een beetje punk emo metal mixje dat soms kan afwijken. Ohja en we hebben al fans ![]()
||
Citaat:
kan wel enigzin trompetteren maar ben te lui om het weer zodanig goed te gaan leren dat ik in een (reggae?)ska(punk?)band ga. Maar dat wil ik wel.. ooit?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |