Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heeej
jajajaja , een van de dinge waarbij mij en mijn vriendinnen het meeste tijd naartoe gaat zijn ons films ![]() Das echt keileuk om te doen !! ![]() En zeker het begin om een goed scenario te hebben ,zoda het bv ni lijkt op iets als de die vermoord de die omda hij den andere vermoord heeft en den diej vermoordt dan nog nen andere enzo das echt wel dom .... achja daar kannek nog UREN over zever dus ..... dus kzal ule is late ![]() byebye van een toekomstige filmster ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb voor ckv1 een film gemaakt met 5 vriendinnen. Hij heette 'AF' en het was een horrorfilm (tenminste, dat was de bedoeling
![]() ![]() ![]()
|
K heb met vriendin en vriend een belachelijke film genaamd : "De miskende genie grigordius" gemaakt.
hebben ons doodgelachen ![]() Na de film hadden we "de fouten" erachter geplakt, wat langer duurde dan de film zelf ![]() De docent gaf ons een zes voor de moeite.. hij begreep het verhaal niet en het had niets met natuurkunde te maken ![]() en ik had mezelf nog wel voor lul gezet door te acteren dat ik dronken was ... we zijn van plan om weer een nieuwe film te maken...
|
ik heb meerdere scrips geschreven
Verder heb ik 1 korte film van 10 a 15 min opgenomen en een film van ruim 45 min... Was leuk en was niet eens superslecht geworden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ontmoet de sterren, kijk film of maak er zelf één en win een Gouden Kalf! filmfestival | 1 | 18-06-2008 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Maak een filmpje en win een iPod! NPOX | 2 | 31-10-2007 13:32 | |
Software & Hardware |
zelf ondertitels maken en toevoegen Angmar | 2 | 17-01-2007 17:14 | |
Films, TV & Radio |
Zelf films maken Dj Smile | 11 | 02-03-2005 02:50 | |
Films, TV & Radio |
Mijn eerste film: monkudo the movie!!! Verwijderd | 38 | 16-08-2003 19:08 | |
Films, TV & Radio |
Zelf een film maken met als onderwerp: toekomst Toet0r | 1 | 13-02-2003 08:18 |