Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En varkens kunnen vliegen.
|
@nogwatjuh:
Ik heb een foto van jou en jij mag er wezen hoor. (En je bent daarbij ook nog eens lief) En @terror koe: Jij bent ook lief. En dat is gewoon nog het belangerijkst. Eerlijk gezegd zijn die mensen met superuiterlijk en een mega AIR (arrogantie) de lelijkste personen die er zijn.
|
k geef toe k ben oowk iemand die altijd zegt van...
jah k weet dat alle meisjes zeggen dat ze lelijk zijn, en k vind dat vreselijk want al die meisjes vissen gewoon na complimentjes want ze zijn kei knap.. alleen bij mij ligt ut anders ik ben ook ECHT lelijk en k zeg ut niej zodat mensen het tegendeel gaan zeggen, maar tis gewoon een feit..
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Deed ik laatst ook bij iemand: "stel je niet zo aan" en ging er verder niet meer op in ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwah, het komt omdat er bij vrouwen, veel meer als bij mannen, aandacht wordt besteed aan het uiterlijk. Het is gewoon een ongeschreven wet dat vrouwen maatje 34 moeten hebben, vrij grote borsten, graat mager en dat lelijk zijn uitgesloten is.
Daarbij komt dat natuurlijk ook door de puberteit. Jongens zijn waarschijnlijk ook onzeker, maar laten dat minder merken. Das niet 'stoer'.. Ik geef toe dat ik mezelf ook niet echt knap vind. Bij mij komt dit doordat ik het vaak heb gehoord en gemerkt, dat ik maar lelijk was. Ik begin nu langzaam te leren mensen niet tegen te spreken als ze eens wat positiefs over me zeggen en ook positief naar mezelf te kijken. Ik ben gewoon ik, en so it be. En dat stukje zelfvertrouwen moet eigenlijk iedereen bij zichzelf ontwikkelen. Maar das mn persoonlijke mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
meid, je ziet er hardstikke goed uit en ik heb je irl ontmoet dus ![]() |
![]() |
|
Nah... volgens mij vinden meiden zichzelf niet echt lelijk, maar bijv hun benen ofzo. Maar da's toch normaal? De een heeft een superlijf en een lelijk hoofd, de ander een leuk gezicht en een lelijk lichaam. Of uhm... geen van beiden
![]() Maja... ik erger me nooit aan mn vriendinnen, en volgens mij zij ook niet aan mij, terwijl ik mezelf ook niet knap vind. Nouja... ut zal allemaal wel. |
![]() |
|
Ik denk dat mensen zichzelf eerder lelijk vinden
doordat er vrij veel aandacht op tv ed word besteed aan mooi zijn.. Iedereen moet maar dun zijn, grote borsten hebben, de perfecte huid èn geen kapsones hebben. (bladiebla, wel meer waarschijnlijk) Als je dan jezelf er mee gaat vergelijken, zie je dat jij helemaal niet zo bent, vallen de mindere delen je opeens veel meer op.. En mja, ik denk ook wel dat niemand zichzelf ècht mooi vind.. (naja, iedereen heeft wel iets wat ie niezo leuk vind denk ik)
||
Citaat:
Als je zo lelijk en dik (las ik ook ergens geloof ik) bent, hoe komt het dan dat jongens verliefd op je worden? Ja je hebt een geweldige verklaring gevonden om zo te laten zien dat het absoluut niet om jou kan zijn, maar toch. Doe iets aan je zelfvertrouwen. Hier heb je niets aan, en mensen gaan zich er op een gegeven moment aan irriteren. Je bent een mooi meisje, je bent verre van dik en er zijn zo ontzettend veel mensen lelijker dan jij... Kijk eens realistisch naar jezelf, dit heeft geen zin. Je benadeelt jezelf... En tuurlijk wil je niet horen dat je niet lelijk bent, het enige wat ik wil zeggen dat je op moet houden met onzin praten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat krijg ik altijd te horen en ik kan nu wel weer voor de 1000ste x zo'n discussie met iemand aan gaan..mja k blijf mezelf toch wel lelijk vinden ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zal het jullie eens vetrtellen: tegenwoordig is maat 38 al te groot moet je 70 B hebben lange benen slanke taille en ga zo nog maar ff door. toevallig heb ik maat 42 heb een dikke kont en een onregelmatige huid en toch ben ik niet lelijk en weten jullie waarom???!!!???? omdat mijn innerlijk mooi is! en daar draait het allemaal om toch? en tegen alle mensen diezichzelf lelijkl vinden wil ik zeggen: ooit komt er een persoon voorbij die alles wat jij doet fantastisch vind die je mooi vind en die van je houdt dus laat al die stomme kanpsonens wijven maar in hun eigen afslank tabletjes stikken! xxxx
|
![]() |
||
Citaat:
jah kijk natuurlijk ist mijn mening.. dus tis nie feitelijk zo dak lelijk ben... maar daarom ben ik nog WEL lelijk... want iedereen vind dat wel zow, iedereen heeft die mening... oke alsk dan correct ben, maakt dat ut nog geen feit
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik vind mezelf juist mager. Maarre...jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie ![]() (als het goed is... ![]() Citaat:
Ik bedoel, anders dan heb ik er toch nix aan ![]() Ik heb er toch nix aan om mezelf mooi te vinden als ik lelijk ben. (Onterechte) arrogantie is iets wat ik haat... |
![]() |
|
Mja ik snap alle meisjes die zeggen dat ze ECHT vinden dat ze lelijk zijn, vind ik ook. maarja, heeft niet zoveel zin om dat te zeggen, en ik spreek het daarom ook niet zovaak uit, omdat mensen dan toch niet durven te zeggen dat ze me knap vinden (omdat dat dus niet waar is).
Mja ik kan echt niks moois aan mezelf ontdekken, ja 4 jaar geleden was ik knap, maar dat is nu allemaal weg ![]() Maja fleet heeft een goed punt, sommige meisjes stellen zich t echt aan. misschien is het soms ook gewoon bescheidenheid. maarja ik denk dat sommige meisjes hier toch irl wel es zeggen dat ze zichzelf knap vinden en dat ook echt zijn.... okay vage reactie
||
Citaat:
![]() Je vindt jezelf al niet mooi, want je beweert dat jij wel Echt lelijk bent... Ik haat arrogantie, maar ik begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan onterecht minderwaardigheidscomplexen... Er zit een weg tussen. Het gaat toch om jouw mening. Lelijk is relatief. Je kan dus jezelf niet onterecht mooi vinden...
Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 20:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt wel beetje gelijk, je kan mooi zijn maar in een relatie heb je daar niet zoveel aan, dan moet je ook iets te melden hebben. Vaak willen die meiden ook alleen maar horen dat ze mooi zijn, want als je zoiets zegt dan lok je toch iets uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik geloof het ook niet wat ze beweerd. [ONTOPIC] Ik meen het altijd als ik iemand knap vind. En ik zeg dat omdat IK dat vind. Ik ga niet zeggen van WIJ vinden jou knap omdat IK alleen maar voor mezelf kan spreken. Heel veel vrouwen die ik spreek vinden zichzelf niet lelijk. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het wel lief dat je dit zo zegt....maar t zit een beetje diep bij mij zeg maar. Maargoed ik ga dit topic verder niet overhoop zeiken over m'n eigen uiterlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Door je onzekerheid kwets je mensen. En je loopt jezelf gigantisch in de weg. Dat is zonde, daarom raad ik je zeer aan er iets aan te doen... en eens realistisch naar jezelf te kijken, maar dan echt eerlijk, en niet zoals je nu doet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is echt niet zo dat ik op een dag zelf verzonnen heb dat ik lelijk ben ofzo...dat is echt wel tegen mij gezegd en niet zo subtiel. Maar je ziet t op de meeting wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wéér zoeen. ![]() Ik vond jou ook best leuk hoor... Waarom denk je dat ik op 't laatst toch naar 't station ging? ![]() Ik wilde jou nog even zien... en waarom stond ik nog 10 minuten bij het busstation? Ja... ik wilde jou nog even zien... ![]() (En dat is eerlijk waar. Heel onzin mag het weten!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vond je toen al mooi, en dat zal nu echt niet anders zijn. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Pesten op school JustTalk | 56 | 21-07-2014 08:03 | |
Lifestyle |
Enquete cosmetische chirurgie Marjolein_v_D | 25 | 09-03-2007 16:12 | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling #2 Verwijderd | 501 | 08-01-2007 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |