Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 07:17
jungle_brother
jungle_brother is offline
Bron NOS:

Citaat:
Feyenoord kan vermoedelijk de komende vier weken geen beroep doen op topscorer Pierre van Hooijdonk. Bij de spits is een haarscheurtje in de rechterenkel ontdekt, waardoor hij onder meer de Champions League-duels met Dinamo Kiev en Juventus mist.

Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

tsja, ik vinnet wel mooi....
Eh tsja, dat vinnet ik wel mooi....

Stelling: van Hooijdonk heeft zijn beste tijd gehad. Zijn vrije trappen zijn te voorspelbaar, naast het feit dat nog niet 1 op 5 erin gaat (In vergelijking tot afgelopen seizoen, zelfs slecht naar eigen maatstaven).
Oud 18-10-2002, 08:12
Krugdinho
Krugdinho is offline
oneens met de stelling,hij heeft er niet voor niets 7 doelpunten uit 7 wedstrijden...
k*t dat ie geblesseerd is
Oud 18-10-2002, 14:34
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Gelukkig hebben ze dikbil Bombarda nog...
Oud 18-10-2002, 18:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Opzich lullig voor hun, maar voor ons is het goed.
Oud 18-10-2002, 20:50
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
achja hebben ze weer een excuus voor de komende wedstrijden.
Oud 19-10-2002, 08:45
Firebolt
Firebolt is offline
Ik vind het ook klote, maar het meest voor hem.
Als Feyenoord over 4 weken 4 wedstrijden heb gewonnen (en ook goed in de cl draait) ben je tenminste van het gezeik af dat we niet zonder van Hooijdonk kunnen. Ik geef toe, het is een belangrijke speler (misschien zelfs de belangrijkste) maar zonder hem moet het ook kunnen
Oud 19-10-2002, 09:02
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Heel jammer voor feyenoord denk ik hoor zeker europees alhoewel de kans dat feyenoord de 2e ronde van de cl haalt nu wel groot is hoor.
Maarja ik denk dat bombarda het goed gaat doen maar dat ze v hooijdonk wel missen....

Vanavond trouwens weer voor de buis....Ajax, psv en feyenoord die spelen....hopen op leuke uitslagen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:39
faith666
faith666 is offline
Het betekend niet dat omdat van hooijdonk niet kan spelen feyenoord meteen slecht is, dat ze het wat minder doen moet te begrijpen zijn zonder bosvelt, leonardo, van haaren, van hooijdonk, en wie is er nog meer geblesseerd, hele wat in ieder geval en ze zullen van hooijdonk vast wel missen, maar voetballen kunnen ze nog steeds
En hij moet wel snel weer beter zijn!!!!
Oud 24-10-2002, 15:32
jungle_brother
Citaat:
faith666 schreef:
Het betekend niet dat omdat van hooijdonk niet kan spelen feyenoord meteen slecht is, dat ze het wat minder doen moet te begrijpen zijn zonder bosvelt, leonardo, van haaren, van hooijdonk, en wie is er nog meer geblesseerd, hele wat in ieder geval en ze zullen van hooijdonk vast wel missen, maar voetballen kunnen ze nog steeds
Ik zie het, Dynamo Kiev - Feyenoord, 2-0.....
Feyenoord is echt wel slechter gaan voetballen....zelfs van Marwijk deelt die mening.....Tja sorry, maar ik vind ze echt nep geworden....
Oud 24-10-2002, 20:50
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind het als AJAX fan niet zo leuk...
Want als Feye niet de 2de ronde CL haalt is dat slecht voor NL voetbal.

en ik ben het ook niet eens met stelling.
Hij is dan wel niet de meest technische speler die ik ken (in tegenstelling zelfs). Blijft hij een zeer effectieve speler, ook al zijn zijn goals over het algemeen struikelballetjes en vrije trappen.
Oud 24-10-2002, 23:18
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:
Feyenoord is echt wel slechter gaan voetballen....zelfs van Marwijk deelt die mening.....Tja sorry, maar ik vind ze echt nep geworden....
ja maar sommige spelers zijn ook echt uit vorm song,emerton,ono

en daar komen die blesure's dan bij
samenloop van omstandigheden
Oud 25-10-2002, 14:11
Verwijderd
nee, ajaks is zo goed
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:59
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
nee, ajaks is zo goed
8 punten beter nu
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:02
faith666
faith666 is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:

En zaterdag dan??? Feyenoord-willem II (????) 5-1 was de uitslag in ieder geval, errug nep ja....
En tegen juventus hebben ze ook niet verdiend verloren, dat had minstens gelijkspel moeten zijn, maar voor een 2e keus team deden ze het toch wel heel erg goed....!
Oud 31-10-2002, 21:13
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
faith666 schreef:
En zaterdag dan??? Feyenoord-willem II (????) 5-1 was de uitslag in ieder geval, errug nep ja....
En tegen juventus hebben ze ook niet verdiend verloren, dat had minstens gelijkspel moeten zijn, maar voor een 2e keus team deden ze het toch wel heel erg goed....!
europees verliest feyenoord opeens wel zonder v hooijdonk...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:00
jungle_brother
Citaat:
faith666 schreef:
Nou nou, Willem II, dat is als vechten tegen je kleine broertje. 9 van de 10 keer win je..... En onverdiend of niet, verloren is verloren......Als je realistisch op de situatie kijkt (En dat schijnt erg moeilijk te zijn voor Feyenoorders), dan mag je stellen dat Feyenoord wel degelijk minder goed is gaan presteren..... Ik zeg niet dat Ajax top is, maar ze doen nog wel op alle fronten mee. Zowel nationaal als internationaal. Op dat vlak hebben ze toch duidelijk een behoorlijke streep voor op de andere Nederlandse clubs.
Kijk, Feyenoord heeft zelden op meerdere fronten tegelijk kunnen presteren. Als ze de UEFA-cup winnen, dan zijn het weer natte vaatdoeken in de Nationale competitie. En nu ze weer beginnen te klimmen in de nationale competitie, vallen ze als een blok in de CL.
Ik blijf ze nep vinden......PSV trouwens ook, maar dat zal toch altijd een deurmat blijven waarop Ajax en Feyenoord hun schoenen afvegen
Reageren

Regels voor berichten