Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 22:02
lieve
lieve is offline
Ik sta soms echt perplex van m'n vriendinnen!
2 van hen(een tweeling) hebben een tijdje een relatie gehad!
Kelly heeft een relatie achter de rug van 2 jaar, en na 1week en 2dagen had ze al iemand anders! Ik kon het gewoonweg niet geloven! Ok Ok, dat je niet bij de pakken blijft zitten, maar na 1week en 2dagen al een andere relatie beginnen! Daar kan ik niet bij!
En de vriend van Katy maakte een aantal weken geleden een einde aan hun relatie(relatie van 3maand), en zowel zij als hij hadden na enkele dagen al iemand nieuw!

M'n ex-vriend komt goed overeen met de ex-vriend van Katy en we(m'n ex-vriend en ik) waren overlaatst aan het praten over dat het 'niet normaal' was, dat ze beide al zo vlug iemand anders hadden!
We kwamen beide tot het besluit... dat als je zooo vlug al een andere vriend hebt, dat je dan toch nooit HEEEEEEEEL VEEL om elkaar kan gegeven hebben!? Nu ik ben daar al een klein beetje van terug gekomen!
Ok, ze kunnen wel om elkaar gegeven hebben.. maar ik denk dat het toch nooit kan geweest zijn van elkaar graag zien of houden van !

Iemand eens met onze stelling (of oneens)?

Greetz Lieve,xxx
Oud 31-10-2002, 22:05
luckyleo
luckyleo is offline
Tsja, zoeits gebeurd gewoon weleens ja. mensen kijken daar allemaal anders naar. Zelf zou ik zoiets ook niet echt kunnen, maar het zou best kunnen dat de bovenstaande personen in kwestie allang al met een ander in hun hoofd bezig waren toen de relatie nog aan was, waardoor ze nu zo snel weer een nieuwe hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:15
Evilqueen
Evilqueen is offline
Is niet aan mij besteed.. het duurt meestal even voordat ik iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen.

Ik ken genoeg mensen die dat wel kunnen, misschien is dat voor hun een goede manier om die relatie voorgoed af te sluiten. Men zegt niet voor niets dat een nieuwe liefde het beste medicijn tegen liefdesverdriet is heh.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 03:45
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik sta soms echt perplex van m'n vriendinnen!
2 van hen(een tweeling) hebben een tijdje een relatie gehad!
Kelly heeft een relatie achter de rug van 2 jaar, en na 1week en 2dagen had ze al iemand anders! Ik kon het gewoonweg niet geloven! Ok Ok, dat je niet bij de pakken blijft zitten, maar na 1week en 2dagen al een andere relatie beginnen! Daar kan ik niet bij!
En de vriend van Katy maakte een aantal weken geleden een einde aan hun relatie(relatie van 3maand), en zowel zij als hij hadden na enkele dagen al iemand nieuw!

M'n ex-vriend komt goed overeen met de ex-vriend van Katy en we(m'n ex-vriend en ik) waren overlaatst aan het praten over dat het 'niet normaal' was, dat ze beide al zo vlug iemand anders hadden!
We kwamen beide tot het besluit... dat als je zooo vlug al een andere vriend hebt, dat je dan toch nooit HEEEEEEEEL VEEL om elkaar kan gegeven hebben!? Nu ik ben daar al een klein beetje van terug gekomen!
Ok, ze kunnen wel om elkaar gegeven hebben.. maar ik denk dat het toch nooit kan geweest zijn van elkaar graag zien of houden van !

Iemand eens met onze stelling (of oneens)?

Greetz Lieve,xxx
Ik heb mezelf ook verbaasd wat dat betreft. Nadat het uit was met m'n ex had ik ook zo weer een andere vriendin.

Ik denk dat dit mede komt door de botte manier waarop zij me behandeld heeft Ik ben 2 dagen verschrikkelijk verdrietig geweest.... Ik hoefde maar een verkeerd woord te horen en ik barstte in tranen uit....

Daarna heb ik tegen mijzelf gezegd dat ze het niet waard is dat ik verdrietig om haar ben.... M'n huidige vriendin was toen een enorme steun voor me Ik kende haar al tijdens de relatie met m'n ex, maar ik hield afstand, omdat ik al een vriendin had....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 08:11
Loezzel
Loezzel is offline
Tsjah, iedereen is wat dat betreft anders.
Er zijn mensen die gewoon snel hun verdriet kunnen vergeten, al denk ik dat ze dan dus niet van elkaar gehouden hebben. Maar het kan ook zijn dat ze niet alleen willen zijn. Altijd iemand willen hebben om in de armen te kunnen liggen, om mee te knuffelen enz. Ik ken zulke mensen. Die kunnen echt neit zonder relatie. Dat betekent niet dat ze niets geven om de vriendjes die ze hebben, ze willen alleen snel iemand anders om hun vorige verdriet te vergeten.
Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die er wel een "normale" tijd over doen om hun verdriet te verwerken, die na een verbroken relatie genoeg hebben van de liefde. Dat verschilt gewoon per persoon.
Wat je van die Katy en haar vriend zegt. Ik geloof niet dat je al na 3 maanden echt van je vriend houdt. In ieder geval: als je elkaar pas leert kennen in je relatie. Als je elkaar al veel langer kent, wel natuurlijk. Maar veel mensen halen de begrippen verliefd zijn en houden van door elkaar. Ik kan van Katy wel begrijpen dat ze dan na 3 maanden verkering te hebben gehad, niet zolang verdriet heeft en snel klaar is voor een volgende relatie. Maar over Kelly verbaas ik me wel. Na 2 jaar!
Ikzelf zou ook echt niet na 2 weken ofzo al aan een nieuwe relatie kunnen beginnen. Ik zal denk ik wel een half jaar in de put zitten en me de zieligste persoon van de wereld vinden...
Ik begrijp je stelling dus wel!
Oud 01-11-2002, 08:25
DJken
DJken is offline
Ik zeg gewoon dat ze het doen zonder dat ze het beseffen... ze willen gewoon hun "ex" uit het hoofd zetten door met iemand anders te verkeren.

Nu beseffen ze het niet... maar later zullen ze de fout wel inzien.
Oud 01-11-2002, 09:55
doezultje
doezultje is offline
Sjaa... ik herken je verhaal, iik had het net uit met mnn (nu ex dus) vriend (waar ik echt heel gek op was), toen ik een andere jongen zag waar ik gewoon gelijk helemaal gek op was... Ik verbaasde mezelf daar ook wel mee maar ik heb ook helemaal geen verdriet gehad om die andere jongen.

Ik denk dat ik van mezelf wel weet hoe dat komt... Ik heb thuis heel veel problemen gehad, mijn ouders hebben zulke rotopmerkingen tegen me gemaakt (jij bent niks, jij kunt niks, van jou hebben we alleen maar last, enz..) dat ik me gewoon helemaal heb afgesloten voor dat rotgevoel. Als nou iemand een rotopmerking maakt kan ik erom lachen, het raakt me niet meer. Ik kan op dit moment even helemaal niks bedenken waarmee je mij geestelijk pijn kan doen.

Maar door al die problemen heb ik ook heel sterk de behoefte aan iemand die me verteld dat hij van me houdt, dat ik echt wat waard ben... Daarom heb ik ook heel veel vrienden, iik leg heel makkelijk contact en ik kan ook niet lang vrijgezel zijn, hoewel ik me niet echt aan mensen ga hechten.

Op dit moment ben ik echt heel gek op mn huidige vriend, we hebben nu twee maanden iets en ik kan mezelf niet meer zonder hem denken. Maar als het om de een of andere reden uit zou gaan zou dat me denkik weinig meer doen.

Ik ben daar niet trots op en ik wil het ook graag veranderen, maar als je zo'n muur om je heen hebt gebouwd breek je die ook niet zo 1,2,3 meer af.
Oud 01-11-2002, 11:23
Verwijderd
Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Maarjah, wie ben ik?

[bite me]
Misschien ligt het ook wel aan de leeftijd..
[/bite me]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:39
a new noise
a new noise is offline
vooral als jij het uitmaakt kun je in principe best snel weer verliefd worden why not?
Oud 01-11-2002, 12:16
Verwijderd
Nou heel snel iemand anders hebben wil natuurlijk niet zeggen dat je de ander dan meteen vergeten bent.
Ze kunnen het ook doen om elkaar te laten zien van "hey kijk eens, ik heb ook een ander, denk maar niet dat ik nu zielig ben" .

En natuurlijk kan het dat ze nooit van elkaar gehouden hebben.
Dat verschilt gewoon.

Ik ben van mening dat degene die het uitmaakt nooit echt van de ander gehouden heeft, anders KAN je het gewoon niet uitmaken.
"Niet meer verliefd zijn" wil voor mij zeggen "ik was verliefd op je, maar meer niet". Dus de relatie was dan alleen gebaseerd op...hmm....een paar vlindertjes
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 16:28
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik ben van mening dat degene die het uitmaakt nooit echt van de ander gehouden heeft, anders KAN je het gewoon niet uitmaken.
Dit vind ik wel heel raar. Leg eens verder uit?!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:44
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Dit vind ik wel heel raar. Leg eens verder uit?!
Idd ik snap er ook niets van maar ok! Houden van kan ook soms té moeilijk worden hoor, en onmogelijk en dan is het misschien juist heel gezond om uit te maken!!!!!
Oud 01-11-2002, 18:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
die stelling klopt niet vind ik.
Je kan een relatie met iemand anders beginnen,omdat je je ex wil vergeten...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:53
the exploding boy
the exploding boy is offline
hehe , deze topic wilde ik ook laatst openen.

Ik snap echt niet hoe dat altijd zo snel kan. Ik heb 2x een relatie gehad van 2 jaar en die 1e had na 5 dagen een nieuwe vriendin en die ander na...tadaa 2dagen En dan vonden ze het gek dat ik boos werd ( ik ben jaloers )

En laatst had ik een jongen die verliefd was op een meisje, maar ineens op mij en toen kreeg ik met hem, maar nja toen ging het maand later weer uit, en nu vind ie ineene dat ene meisje weer leuk.

Ik weet niet, ik doe daar toch stukken langer over. En wat zeggen jongen dan: ja ik moet toch door?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 19:39
Orion16
Orion16 is offline
Iets meer dan 1 week? Nou, dan zal het wel niet gebaseerd zijn op liefdesgevoelens voor elkaar... (Slet & Player dus)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:05
Optima
Optima is offline
2 jaar?

kennelijk waren ze niet bepaald afhankelijk van elkaar

of misschien was de seks niet goed
Reageren

Regels voor berichten