Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 16:43
lake bodom
lake bodom is offline
hey, ik heb gehoord dat de diana 35 pil, goed is tegen je puistjes.
ik heb dus aan mun moeder gevraagd, ofk dat mocht gaan gebruiken. maar het mag niet!
wat kan ik doen om haar over te halen.. of die pil toch te gaan gebruiken
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:48
Verwijderd
er bestaan wel meer middeltjes tegen puistjes hoor, vraag aan je dokter of je pilletjes tegen *de puistjes* krijgt, 'k heb die ook een tijd geslikt. als 't dan toch tegen de pukkels is?? ik bedoel, 't is tamelijk belachelijk om dan 'de pil' te gaan slikken. neem die als je niet zwanger wil worden hé.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:36
lake bodom
lake bodom is offline
ja, ik heb der ook een spulletje van de dokter gekregen, inderm ( soort alcohol )
en waterstofperoxide.. maar dat helpt niet, kgebruik dat al meer dan een jaar. t word alleen maar erger daardoor.
en t is dan ook mooi meegenomen, dak der niet zwanger van wordt toch? alsk t is wil doen ofzo, met me vriend ?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:04
Señora
Señora is offline
Probeer eerst andere middeltjes zou ik zeggen. Onder de zonnebank gaan (is aan de andere kant ook niet goed voor je huid..), niet teveel troep (camouflage-stift en foundation enz. ) op je gezicht en gewoon je huid goed schoonhouden wil ook wel helpen.
Als het echt erg blijft(kan me wel voorstellen dat je moeder de pil niet goed vindt als je opzich (voor haar gevoel) niet heel veel last van puistjes hebt), zou ik er nog een keer met haar over proberen te praten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten