Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 08:48
Herrie
Herrie is offline
M'n vriendin vertelde me dat ze een menstruatiecyclus heeft van 40-45 dagen...

Ik weet dat het normaal is als dit ongeveer een week of 4 is, maar bij haar is dit dus altijd rond de 6 weken (Niet dat ik er mee zit )

Weet iemand of dit kwaad kan?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:05
Verwijderd
Het komt voor ja, het kan zijn dat ze er nog over heen 'groeit' tussen haar 20ste en 30ste. Voor zover ik weet kan het geen kwaad. (Mijn moeder is om de twee weken ongesteld, dokter zei ook dat dat geen kwaad kon.)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:13
Denise84
Denise84 is offline
heb het ook heel lang gehad, lijkt me geen kwaad kunnen, komt vanzelf 'goed'
Oud 29-10-2002, 13:05
Verwijderd
wow relaxt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 13:56
stout!
stout! is offline
Inderdaad relaxt (tenzij ze t dan heel zwaar is)!
Ik ben meestal eens in de twee maanden ongesteld (laatste keer was *checkt agenda*: van 1 tot 6 september.)
Bij mij komt t waarschijnlijk omdat één eierstok nog niet helemaal op gang is gekomen ofzo? Maar ik zit er niet echt mee.
Ik moet het alleen nu wel even bijhouden (vandaar dat t in mijn agenda staat, heel discreet hoor, een rond cirkeltje om de datum) om te kijken of t wat regelmatiger wordt.
Oud 29-10-2002, 14:34
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
wow relaxt
idd, ze heeft geluk..
*is zelf om de 2 weken
ongesteld, en zwaar ook *
Oud 29-10-2002, 14:51
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
stout! schreef:
Inderdaad relaxt (tenzij ze t dan heel zwaar is)!
Ik ben meestal eens in de twee maanden ongesteld (laatste keer was *checkt agenda*: van 1 tot 6 september.)
Bij mij komt t waarschijnlijk omdat één eierstok nog niet helemaal op gang is gekomen ofzo? Maar ik zit er niet echt mee.
Ik moet het alleen nu wel even bijhouden (vandaar dat t in mijn agenda staat, heel discreet hoor, een rond cirkeltje om de datum) om te kijken of t wat regelmatiger wordt.
Neuh, ze is het dan niet zwaar (lees geen noemenswaardige last of pijnen) en het duurt dan maar een dagje of 3-4
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:14
Verwijderd
hmm jah ik wast elke 3 weken, 8 dagen ofzo...ben daarom aan de pil gegaan, is nu een stuk beter dus, met de pil kan je t lekker regelen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:03
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
hmm jah ik wast elke 3 weken, 8 dagen ofzo...ben daarom aan de pil gegaan, is nu een stuk beter dus, met de pil kan je t lekker regelen
Mwah, ik heb het niet zo op de pil.... Het zijn en het blijven hormonen en die kunnen heel erg vervelende uitwerkingen hebben.

Pil alleen is ook niet 100% veilig.....

Op zich vinden we beiden met condoom geen prob Durex Avanti rulez Geen latex, lekker dun, dus geen stank en meer gevoel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:50
Kleine A*
Kleine A* is offline
om de 6 weken is niet erg ofzo toch?
kheb ook wel eens dak om de 6 weken ongesteld ben, en dan ineens weer om de 4 weken, enz enz.
Oud 01-11-2002, 15:42
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
om de 6 weken is niet erg ofzo toch?
kheb ook wel eens dak om de 6 weken ongesteld ben, en dan ineens weer om de 4 weken, enz enz.
Het is wel redelijk regelmatig om de 6 weken, niet de ene keer om de 4 weken en de andere keer om de 6 weken....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten