Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik luister veel 2-Step en UKGarage. So Solid Crew is nog steeds mijn favoriet, ondanks het feit dat ik de laatste tijd veel nieuwe heb ontdekt. Ik zal mijn favorieten even posten: Pay as you go cartel - Know We So Solid Crew - Lifestyle Tymes 4 - Bodyrock 2 Jedi & So Solid - 2Dark Hi Tek - Round & Round Purple Haze - Kru Messy Geeneus - Wickedest Thing So Solid Crew (Lisa Mafia & Romeo) - Deeper (download deze als je de nog echte Garage wilt horen. De rest gaat meer richting 2Step en Breakbeat. So Solid Crew - Oh No (original) --> Deze is nooit uitgekomen op de CD's van So Solid Crew. Niet zo bekend maar mooier dan de CD-versie (Remix). Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar ik zou weleens naar Splendid willen. Mijn favoriete DJ's zijn Oxide en Swiss (erg verrassend, beiden van So Solid). |
![]() |
||
Citaat:
In namen kun je ALLES zetten. Jij kunt hier niet een paar namen met zinnen komen vergelijken, dat is als appels met peren vergelijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, Ik.
Goede nrs: Monstah Boy ft. Dennis G. - Sorry Wiseguys - Sambucca DJ Luck & MC Neat - meerdere nrs. Meer kan ik niet op komen, heb m'n HD moeten formatteren dus heb momenteel nix op m'n pc staan behalve de MiNiMiZeD mixes Vol. 1 en 2 en de DJ Gomes mixes 2 en 3. Ik ga altijd naar SPLENDID, en soms andere feesten. En De MeNsEn DiE 2StEp MeT iRrItAnT tYPeN pRoBeReN tE pRoMoTeN: Doe dat ff lekker op je cu2 ofzo......... Want hier kan ik me echt aan irriteren. Hier kan je de gemiddelde cu2 "2step-die hard" aan herkennen: "FaVo MuZiEkSoOrT: 2StEp En BuBbLiNg FaVo LiEdJe: MiSs-TeEq - WhY" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik 2 step soms wel leuk voor een keertje.
|
![]() |
Naast alle andere muziek stijlen die ik helemaal het einde vind houd ik ook enorm veen van Uk-garage en back step en speed garage.
Ik luister alleen underground shit en ik ben al zo'n drie jaar helemaal weg van so solid,.. die zijn nu main stream,.. ik heb Oxide en Neutrino ook ontmoet persoonlijk. en joost van bellen ook. Maar de streets vind ik wel het meest gruwelijke,.. ook die hebben nou een of twee commerciele hits achter de rug. Ik ben vooral fan van die criminele basslines en de manier van rappend ie bij uk garage hoort (sparking voor de insiders ![]() MC vapour en MAC zijn mijn favo mc's op dit vlak ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Aah... Die hebben toch ook een paar tracks samen? Kan er ff alleen niet op komen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zo te zien vinden veel So Solid Crew goed...tja ik vind hun wat minder..ze lullen te veel !! alleen WoaH...is wel goed..en 21 seconds....Minimized vol.2 is wel relax jah !!! Ga je ook naar volgende Splendid..?????????? ik vind de thema van volgende splendid echt nergens op slaan men..namelijk SUPERMARKET...dresscode is KONMAR Style...damnz hoe komen ze daar nou weer bij?! Maar jah wat mensen allemaal niet verzinnen he?! Superhero was wel heftiggg.... |
![]() |
|
![]() |
Oh ja nog wat..voor de mensen die naar mooie liedjes zoeken en/of vette mixen...check www.heavyweightsound.com
For all the garage/2step people...cu at the next party...!! *****We don't follow the scene...we ARE the scene..******* |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet of jij een beetje meer weet dan de leuke muziekjes die ze maken maar er zijn regelmatig schietpartijen in engeland bij die optredens van hun, er worden volgens mij zelfs optredens afgelast uit voorzorg veel van hun teksten zijn ook niet al te zoet Rat
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik houd van mad veel stijlen en Uk garage combineerd dance met jungle en hip hop,.. als ik daar naar luister kan ik drie stijlen tegelijk horen die samen een nieuwe vormen,.. scheelt tijd lol
Ik ben een beetje Zed Bias verslaafd maar die te commerciele 2-step vind ik niet echt leuk ofzow, het is zo simpel om snel geld te verdienen. En nog even over die so solid mensen die zo agri doen,.. Neutrino is heel aardig en Oxide is zelfs schattig (op een hetrero manier) dat hele gangsta image van ze viel in duigen toen ik ze ontmoette oxide is pas 19 en neutrino 20,.. ik ben gewoon ouder. ik heb wel veel respect voor ze, in minder dan 3 jaar zijn ze van pubers uit gegroeid naar de meest respectabele producers van engeland,.. en die act die ze bij so solid hebben als dj en rapper is ook meer dan te pruimen,.. in het begin was ik echt star struck toen ik ze tegen kwam. Maar toen ik me realiseerde dat het twee hele gewone jongens waren net als ik,.. alleen dan veel rijker en met meer muziek aperatuur in hun studio dan ik,...dacht ik,.. hey,.. ze zijn normaal. lol dus zo gangster zijn ze niet,.. aan de andere kant hebben MAC en mevrouw Dynamite meerderen malen in de cel gezeten voor gewelds pleging,.. ook al propageert miss dynamite dat wannabe gangsters gay zijn en geen indruk maken,.... ze is zelf een stuk tuig lol. voor de rest ben ik ik vrijwel zogoed als weg van genius crew en die drie gabbers van radio one,.. het Dreem-teem. DJ s is ook de shit. En voor die gab die aan me vroeg of MC vapour en MAC wat samen hebben gedaan,.. dat lijkt me sterk. MC vapour komt niet uit londen maar uit leeds en ik geloof dat die jongeren scenes niet met elkaar over weg kunne ofzow. Kwas daar een keer in de fruit basket en een londonse act werd weg gejouwd. Dan denk ik niet dat een van londons grootste jungle/garage rappers zich in leeds gaat wagen aan een samen werking of what ever. maar het kan best,.. I'll search the web. volgend jaar ga ik naar Ayia-napa bij grieken land en turkeye in de buurt,.. dat is een klein garage, jungle en hip hop eilandje.
||
Citaat:
Ik vind So Solid ook niet zo cool, tis me een beetje te rapperig, ik hou wel van een goede mc, maar dan niet als een soort rapper. En het SPLENDID thema vind ik ook vaag. Maja, dat zie ik wel hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan is het een RMX, want ik weet zeker dat ik een keer een track heb gehoord van hun samen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Muziek |
Favoriete DJ Pan Am | 38 | 26-12-2002 12:10 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 | |
Lifestyle |
Foto van je favo outfit..... )Vampje( | 174 | 12-06-2002 15:56 |