Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ben jij, warrior x, nu een meisje (volgens je profiel) of een jongen (volgens je tekst).
||
Citaat:
Overigens zou ik haar gewoon quasi-nonchalant uitvragen om een keer ergens wat te gaan drinken. Of zoek uit waar ze vaak uit gaat, zodat je daar met haar nader kennis kan maken. MIsschien een keer op ee nschoolfeest ofzo.
|
![]() |
Eerst ff om alle onduidelijkheid op te heffen, ik ben een jongen.
Nu moet ik ook nog weten hoe ze heet. En om haar opeens aan te spreken, tja, misschien vind ze dat helemaal raar. Of ze vind het leuk, dat kan natuurlijk ook nog. Binnenkort moet ik maar genoeg moed verzamelen om haar aan te spreken. Of zal ik wachten tot het schoolfeest volgende week vrijdag? ![]()
|
![]() |
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haar meteen uit eten vragen is overdreven, maar een babbeltje maken kun je altijd proberen .. zie je gelijk hoe ze op jou reageert. Onderzoek leert dat het weinig uitmaakt wat je doet, als zij jou maar opmerkt. Het is de chemie die telt en die is er, of die is er niet. Suc6. |
![]() |
|
kei leuk!!
Maja hoe je het aanpakt.. ik zou wle voor je valllen als je gewoon vol zelfvertrouwen op me afstapt en zegt dat je me mooi/leuk/aardig/enz vindt en me mee uit vraagt. maar ieder meisje vindt iets anders aantrekkelijk dus ik weet niej.. hoe is ze?? kussiej
||
![]() |
Citaat:
Zeg gewoon iets van: "Zware dag?" ~Nee, hoezo?~ "Omdat je zo vrolijk kijkt ![]() Bla bla, bla bla bla Verzin zelf maar wat vervolgonderwerpen, school is natuurlijk uitstekende keuze (welke klas, welk profiel, tussenuur, etc.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Probleem is dat niemand die ik ken haar kent. - Nu moet ik ook nog weten hoe ze heet. - Ze heeft blonde krullen en bruine ogen. Dat is iets waar ik voor val. - Voor de rest is het me wel opgevallen dat ik haar nog nooit heb zien lachen. - Maar ze is heel mooi, dus ik wil haar zeker een keer aanspreken. - Ze zat daar in haar eentje. Okay mensen, wat kunnen we hiermee doen? ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 13:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou persoonlijk gewoon vragen of ze het goed vindt als je bij haar komt zitten en of ze iets wil drinken en dan uitleggen dat ze je is opgevallen en dat je haar graag beter zou leren kennen. Eng is het wel, dat weet ik, maar op mij zou het duizend keer meer indruk maken dan van die gladde versiertrucjes. |
![]() |
|
![]() |
ok allemaal, jullie meningen zijn allemaal duidelijk, vooral ******** heeft alles even netjes op en rijtje gezet. Ik kan zeker wat met jullie reacties. Volgende week vrijdag is er een schoolfeest
![]()
|
![]() |
Mag ik even zeggen dat ik met ongeveer hetzelfde probleem zit? Ik (6VWO + jaarblijven zitten = één jaar ouder dan rest 6de) vind meiske grappig (4HAVO, even oud als zusje).
Heb al contact gemaakt via MSN maar zij weet nog steeds niet wie ik ben. Gewoonweg geen guts om gewoon op haar af te stappen (terwijl ik denk dat dat vrij abrupt over komt: Hallo, ik ben die en die van MSN) terwijl ik normaal gesproken nergens verlegen voor ben en overal op zeg (rondschreeuw) wat ik denk en vind. Ik denk ik zeg het even. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |