Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 19:35
1337
1337 is offline
Kheb een nieuwe nokia 7650 te koop,

met de leuke camera dus.
nieuw in doos,
adapter,
simlock vrij

overige specificaties;
Gewicht: 154 g
Afmetingen: 114 x 56 x 26 mm
Spreektijd: 2 - 4 u
Standby-tijd: 100 - 150 u
Belangrijkste kenmerken: Geïntegreerde digitale camera, foto's nemen en versturen, MMS (Multimedia Messaging Service), fotoalbum om foto's op te slaan, GPRS, een geavanceerde gebruikersinterface, joysticknavigatie en een kleurenscherm
Werkfrequentie: EGSM900/1800 in Europa, Afrika, Azië-Pacific
Beeldresolutie: camera (VGA, 640 x 480 pixels), grafisch kleurenscherm (176 x 208 pixels, 35 x 41mm)

prijs: € 300
als je interesse hebt dan moet je me natuurlijk mailen he
Oud 11-11-2002, 19:47
Razzle
Razzle is offline
He, interessant aanbod. Zeker dat 'ie niet van de vrachtwagen afgevallen is? Dan heb ik wel interesse! Aankoopsbon aanwezig?
Oud 11-11-2002, 19:58
1337
1337 is offline
nou t zit dus zo, ik heb deze van mijn tante gekregen, nog van mn verjaardag. maar op het moment heb ik dus al n 7210, waar ik toch liever de voorkeur aan geef. Dus ik d8 dan bedank ik mn tante heel lief en kan ze m inruilen maar dat ging dus niet door aangezien ze m na 2 weken niet meer kon inruilen. Bon is niet aanwezig maar ik zie dr toch niet echt als een potentiële crimineel...
Oud 11-11-2002, 20:56
Razzle
Razzle is offline
Rijke tante heb je! *zucht, had ik maar zo 1*

Maar goed, 2 the point. Wil 'm wel kopen. Voor € 275 incl. verzending onder rembours mag je 'm morgen opsturen. Deal?
Oud 11-11-2002, 20:59
Razzle
Razzle is offline
Mail me anders even. I.v.m. privacy e.d. Ok?
Oud 12-11-2002, 09:37
Razzle
Razzle is offline
Hmm, weet niet of ik dit zaakje wel moet vertrouwen. Alleen als je 'm eerst opstuurt en dan geld van me krijgt. Je kunt al m'n gegevens krijgen ter vertrouwen.
Oud 12-11-2002, 12:12
Razzle
Razzle is offline
Kom anders even langs hier.. tís maar 40 km.
Oud 12-11-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Razzle schreef:
Kom anders even langs hier.. tís maar 40 km.
Onder rembours laten versturen, kan je ook eerst even kijken voor je het echt koopt.
Oud 13-11-2002, 08:47
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Onder rembours laten versturen, kan je ook eerst even kijken voor je het echt koopt.
Nee. Zo werkt het niet. Eerst betalen aan de postbode en dan doosje inkijken. Laat de postbode je het pakje eerst openmaken en dan pas betalen of juist helemaal niet, dan bestaat de kans voor de postbode dat hij/zij wordt ontslagen als ze er achter komen. En dan moet je de postbode ook nog maar bereid vinden om dat voor je te doen. Dus...
Oud 13-11-2002, 09:15
McM@dj
McM@dj is offline
volgens mij heb je het recht om te kijken wat er in zit hoor
Oud 13-11-2002, 09:51
Razzle
Razzle is offline
Ok, zwaar offtopic maar goed, zelf heb ik dit nog nooit mogen doen. Heeft iemand een artikeltje waarin dit officiceel staat beschreven? En wat zeggen jullie, is dit vertrouwd? Het kopen van de 7650..
Oud 13-11-2002, 09:56
McM@dj
McM@dj is offline
of je hebt gewoon de verkeerde postbode

of t vertrouwd is, zou t niet durven te zeggen, misschien dat je gewoon ergens met hem zou moeten afspreken. en dat je m dan test.
Oud 21-11-2002, 16:14
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Voor 50 euro wil ik die tante wel overkopen..
Oud 21-11-2002, 19:11
S
S is offline
Citaat:
1337 schreef:
nou t zit dus zo, ik heb deze van mijn tante gekregen, nog van mn verjaardag. maar op het moment heb ik dus al n 7210, waar ik toch liever de voorkeur aan geef. Dus ik d8 dan bedank ik mn tante heel lief en kan ze m inruilen maar dat ging dus niet door aangezien ze m na 2 weken niet meer kon inruilen. Bon is niet aanwezig maar ik zie dr toch niet echt als een potentiële crimineel...
Haha. Goed verzonnen .
Oud 21-11-2002, 20:04
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
S schreef:
Haha. Goed verzonnen .
idd
Oud 21-11-2002, 21:14
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat: